現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
阿侵宜家就好似打機卡關咁 本身諗住3月就K伊朗,點知卡關卡到宜家
60 個回應
打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜

學下個世界唔係得你自已既聲音啦7頭


破過6次產都有人撐佢笑向左走向右走死[sosad]

叻人先會破產

我認同[sosad] #good# 佢堅係有料叻人不嬲有能力令好多傻仔信佢[sosad] 當佢係偶像[sosad] 你睇樓上有件激動到咁就知[sosad]


他個目標根本就唔係伊朗
伊朗早巳輸 問題係點輸 點收尾

美國玩緊控制能源 伊最大買家係邊?#oh# 唔使次次都要講出口


破過6次產都有人撐佢笑向左走向右走死[sosad]

叻人先會破產

我認同[sosad] #good# 佢堅係有料叻人不嬲有能力令好多傻仔信佢[sosad] 當佢係偶像[sosad] 你睇樓上有件激動到咁就知[sosad]

果條友由阿侵輸比拜登果屆已經癡左線


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜

學下個世界唔係得你自已既聲音啦7頭


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜呢智障


破過6次產都有人撐佢笑向左走向右走死[sosad]

叻人先會破產

我認同[sosad] #good# 佢堅係有料叻人不嬲有能力令好多傻仔信佢[sosad] 當佢係偶像[sosad] 你睇樓上有件激動到咁就知[sosad]

果條友由阿侵輸比拜登果屆已經癡左線


你由希拉尼輸咗俾侵之前已經智障 :)


睇下會唔會搞到伊朗連油田都炒埋


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜

學下個世界唔係得你自已既聲音啦7頭


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜呢智障

係係係 全世界講野一唔岩你聽就係玻璃心O:-)


他個目標根本就唔係伊朗
伊朗早巳輸 問題係點輸 點收尾

美國玩緊控制能源 伊最大買家係邊?#oh# 唔使次次都要講出口

樓主都係打手嚟啫, 玩梗策略性智障哩招 , 如果唔係就真係智障嚟, 是但揀一樣啦:)


打梗啦又俾班智障出嚟話無彈藥呀, 國會唔批呀所以無乜時間俾佢打落去呀咁.
到打到家下封住條海峽就可以迫死伊朗以靜制動, 樓主啲智障又出嚟話卡關

你咁激動做咩


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜

學下個世界唔係得你自已既聲音啦7頭


講事實又話激動, 你咁玻璃心做乜呢智障

係係係 全世界講野一唔岩你聽就係玻璃心O:-)


係係係, 唔駛全世界, 有一把聲音唔啱你聽就激動 :)


破過6次產都有人撐佢笑向左走向右走死[sosad]

叻人先會破產

我認同[sosad] #good# 佢堅係有料叻人不嬲有能力令好多傻仔信佢[sosad] 當佢係偶像[sosad] 你睇樓上有件激動到咁就知[sosad]

果條友由阿侵輸比拜登果屆已經癡左線


你由希拉尼輸咗俾侵之前已經智障 :)

傻的嗎我侵粉黎,我力撐阿侵
只係拜登果年,拜登個勢好過阿侵,我先至話阿侵會輸
點知就比你班傻勁屈我反侵


睇下會唔會搞到伊朗連油田都炒埋

唔會啦,佢其實諗緊方法想食埋
本身就係諗住用委內瑞拉同一招,以為秒左內衣全家就可以乜都食哂
(宜家就賴內塔尼亞湖昆佢)


他個目標根本就唔係伊朗
伊朗早巳輸 問題係點輸 點收尾

美國玩緊控制能源 伊最大買家係邊?#oh# 唔使次次都要講出口

樓主都係打手嚟啫, 玩梗策略性智障哩招 , 如果唔係就真係智障嚟, 是但揀一樣啦:)

阿侵算唔算策略性智障


下半年同之後佢會主力搞痴那

本身係,但佢卡關卡到咁,宜家希望佢中期選舉贏到,起碼出年會搞
如果唔係佢剩係自己國家D野都有排玩


伊朗咁大,冇話一定一個月內搞掂

同埋佢係multi task到,佢會搞一大一細嗰d國家,但唔係個個需要咩軍事行動

好似印尼嗰d傾吓簽個約結盟就得


宜家係右膠打完飛機吹一個月一個之後俾左膠拎出嚟秋後算賬啫, 樓主要笑咪笑班右膠, 唔關侵事, 旁觀者e 呀鬆杆關佢春事

你係阿侵幕僚?

你似阿侵幕僚多啲Z_Z


反侵樓主發din 好嬲嬲 :)


而家陰乾佢


我地中國將會為狗侵送上最後一擊,打敗美國


弱智就當全世界都係弱智


又入黎睇侵粉們幫侵侵腦補


反侵樓主發din 好嬲嬲 :)

只睇到侵狗們發癲


#oh#


呢關難打啊 如果唔能夠令伊朗永久放棄核計劃就等同佢輸 :-(


又入黎睇侵粉們幫侵侵腦補

我淨係睇到樓主完全知道牙侵心入面諗乜,勁過聽床師#good#


兩個月前的post
https://upload.hkgolden.media/comment/i1kmwbr2.e4lu5gyvmib.ewje2qah4rz.en5.jpg


閪謊無道
中華天誅之


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 3:50
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,363

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.