現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 Apps台內。

跳至第

發起人
[A/I] Fate/Grand Order 聯動F/SF
422 個回應

想買隻衰妹GK陪下隻瑪修
點知光速賣晒:~(


https://upload.hkgolden.media/comment/2memyxfk.zacxxrnodno.20cxr10yqio.og0.jpg

[sosad] [sosad] [sosad]


https://pbs.twimg.com/media/HK8S-tubgAA6sKz?format=jpg&name=large
https://x.com/kamo_nabe_kuu/status/2066891627189457045?s=20


https://pbs.twimg.com/media/HK8S-tubgAA6sKz?format=jpg&name=large
https://x.com/kamo_nabe_kuu/status/2066891627189457045?s=20

顧左右而言比:Ddw :P3lm


https://pbs.twimg.com/media/HK9kY8-W0AEoB4O?format=jpg&name=large
https://x.com/idddraw/status/2066981165529993708
What would you do if you woke up to Ishtar like this?

:)lm


[sosad] 今年會唔會有世界杯版活動?


[sosad] 今年會唔會有世界杯版活動?

又好似真係未有過踢波活動




:O 原來個配音升左天
[sosad] 呢隻角色 副body同個樣係潛力股
好大發揮空間
我諗應該會換人配音


https://pbs.twimg.com/media/HK-HUEQXsAA9e3w?format=jpg&name=large
https://x.com/delknoder/status/2067019647057068136





:O 原來個配音升左天
[sosad] 呢隻角色 副body同個樣係潛力股
好大發揮空間
我諗應該會換人配音

暫時升咗天嘅有C媽同老教授


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 1:28
今天貼文總數: 571 | 累積文章數目: 7,502,919

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.