現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/32fnvfme.wlxsg1wbtsq.etrevdjncrq.fdv.png



玩完都唔知隻帕魯
除左多左櫻花島同堆一粒火箭炮一隻既雜碎之外多左咩[noic]cl


根本唔好玩..
試緊霧鎖王國

霧鎖睇人玩好似幾得


https://upload.hkgolden.media/comment/32fnvfme.wlxsg1wbtsq.etrevdjncrq.fdv.png

:P :P


元氣個三文魚頭湯真係好向左走向右走正:Plm
https://upload.hkgolden.media/comment/lo5zevm2.xc15q0ia3oo.pji4gisi5lp.nls.jpg
不過好似唔小心吞咗支魚骨落喉嚨
依家吞口水會有少少痛[banghead]


https://upload.hkgolden.media/comment/32fnvfme.wlxsg1wbtsq.etrevdjncrq.fdv.png

幾靚


元氣個三文魚頭湯真係好向左走向右走正:Plm

不過好似唔小心吞咗支魚骨落喉嚨
依家吞口水會有少少痛[banghead]

第一眼以為有隻曱甴浮緊…[banghead]


https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安


https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安

臘味飯?_?


https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安

臘味飯?_?

是的


本來想去土瓜灣嗰度睇下兩隻貓順便食過好似好靚嘅咖哩牛腩飯點不知上網睇完嗰度原來好隔舌咁樣樣唯有喺呢度是彈入咗去咗間好似話澳門好出名嘅咖哩飯黃食住先點不知荷蘭因為就嚟要山們要慳腩冇慳腩要爽腩冇爽腩要肥腩都冇肥腩咁唯有食一個正常嘅咖哩腩飯頂住先:~( 阿姐姐一攞到埋嚟都已經聞到應該會出事點不知忽少少放入個口真係好辣唔係日本嗰啲咖哩又唔係印度嗰啲咖哩睇佢個招牌應該係澳門嗰啲咖哩xx(


https://upload.hkgolden.media/comment/2qkvg34b.a003ux1mg5d.xst1vfux4lp.w0i.jpg


本來想去土瓜灣嗰度睇下兩隻貓順便食過好似好靚嘅咖哩牛腩飯點不知上網睇完嗰度原來好隔舌咁樣樣唯有喺呢度是彈入咗去咗間好似話澳門好出名嘅咖哩飯黃食住先點不知荷蘭因為就嚟要山們要慳腩冇慳腩要爽腩冇爽腩要肥腩都冇肥腩咁唯有食一個正常嘅咖哩腩飯頂住先:~( 阿姐姐一攞到埋嚟都已經聞到應該會出事點不知忽少少放入個口真係好辣唔係日本嗰啲咖哩又唔係印度嗰啲咖哩睇佢個招牌應該係澳門嗰啲咖哩xx(

[sosad]lm


本來想去土瓜灣嗰度睇下兩隻貓順便食過好似好靚嘅咖哩牛腩飯點不知上網睇完嗰度原來好隔舌咁樣樣唯有喺呢度是彈入咗去咗間好似話澳門好出名嘅咖哩飯黃食住先點不知荷蘭因為就嚟要山們要慳腩冇慳腩要爽腩冇爽腩要肥腩都冇肥腩咁唯有食一個正常嘅咖哩腩飯頂住先:~( 阿姐姐一攞到埋嚟都已經聞到應該會出事點不知忽少少放入個口真係好辣唔係日本嗰啲咖哩又唔係印度嗰啲咖哩睇佢個招牌應該係澳門嗰啲咖哩xx(

[sosad]lm

辣味過後口腔內存來一浸浸的酸味有啲惡頂xx(


https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安

臘味飯?_?

是的

可唔可以淨係要三條潤腸唔要第啲得唔得[bomb]


https://upload.hkgolden.media/comment/32fnvfme.wlxsg1wbtsq.etrevdjncrq.fdv.png

幾靚
睇落去好似好鬚咁樣樣xx(


元氣個三文魚頭湯真係好向左走向右走正:Plm
https://upload.hkgolden.media/comment/lo5zevm2.xc15q0ia3oo.pji4gisi5lp.nls.jpg
不過好似唔小心吞咗支魚骨落喉嚨
依家吞口水會有少少痛[banghead]

較早時間去咗主場今日唔知做乜嘢見到桃片咁嘅情況以為係伸出嘅鹹蛋碎壽司飲完杯茶就走咗乜嘢都冇食xx( xx( xx(
https://upload.hkgolden.media/comment/dcwmsd4f.rujdoyyehay.qj1znehunx5.4bp.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/avfz3xxr.skaghunfela.hdcwratyw2z.gca.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/s5shdcl3.mptxkzytdtj.myar032jisq.qes.jpg


本來想去土瓜灣嗰度睇下兩隻貓順便食過好似好靚嘅咖哩牛腩飯點不知上網睇完嗰度原來好隔舌咁樣樣唯有喺呢度是彈入咗去咗間好似話澳門好出名嘅咖哩飯黃食住先點不知荷蘭因為就嚟要山們要慳腩冇慳腩要爽腩冇爽腩要肥腩都冇肥腩咁唯有食一個正常嘅咖哩腩飯頂住先:~( 阿姐姐一攞到埋嚟都已經聞到應該會出事點不知忽少少放入個口真係好辣唔係日本嗰啲咖哩又唔係印度嗰啲咖哩睇佢個招牌應該係澳門嗰啲咖哩xx(

[sosad]lm


澳門咖哩..根本就係萄汁加辣..


本來想去土瓜灣嗰度睇下兩隻貓順便食過好似好靚嘅咖哩牛腩飯點不知上網睇完嗰度原來好隔舌咁樣樣唯有喺呢度是彈入咗去咗間好似話澳門好出名嘅咖哩飯黃食住先點不知荷蘭因為就嚟要山們要慳腩冇慳腩要爽腩冇爽腩要肥腩都冇肥腩咁唯有食一個正常嘅咖哩腩飯頂住先:~( 阿姐姐一攞到埋嚟都已經聞到應該會出事點不知忽少少放入個口真係好辣唔係日本嗰啲咖哩又唔係印度嗰啲咖哩睇佢個招牌應該係澳門嗰啲咖哩xx(

[sosad]lm


澳門咖哩..根本就係萄汁加辣..

我初時都以為會係原來唔係放落個口嗰陣時好似係巴基斯坦嗰類好大陣味好龍加帶辣xx(


https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安

臘味飯?_?

是的

可唔可以淨係要三條潤腸唔要第啲得唔得[bomb]

下次幫你問


https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安

臘味飯?_?

是的

可唔可以淨係要三條潤腸唔要第啲得唔得[bomb]

下次幫你問

加多點白灼自由菜心就滿分了


https://upload.hkgolden.media/comment/5ktwfrku.octr0ytolxg.3cwzrlpcg32.jih.jpg
餓了


昨日食漢堡條友仔消失左ga


我weekend食左個 呢個月都唔想再食
今日整左個牛肉湯 而家飯氣攻心


https://upload.hkgolden.media/comment/ki0zvbf0.eofb5k5rv2e.l2zzisen4mw.run.jpg
早餐


昨日食漢堡條友仔消失左ga

轉左軚冇吔[bouncery]wc
恕不另行通知


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 22:11
今天貼文總數: 540 | 累積文章數目: 7,502,889

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.