現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
正式宣布

今日食麥當勞有膠b#yup#cl #yup#cl #yup#cl #yup#cl


細蚊仔食老麥則翻倍計算#yup#


加!

#yup# #yup# #yup# 金主Siri 加碼

食老麥雙倍

細蚊仔食老麥三倍#yup#

咁今晚又吔黑淑漢堡.....


正式宣布

今日食麥當勞有膠b#yup#cl #yup#cl #yup#cl #yup#cl


細蚊仔食老麥則翻倍計算#yup#


加!

#yup# #yup# #yup# 金主Siri 加碼

食老麥雙倍

細蚊仔食老麥三倍#yup#

咁今晚又吔黑淑漢堡.....

https://i2.kknews.cc/-Hvkk6YzMVWbcYwc6e_op5odfO_dLTnFGMdF7fZ_lsA/0.jpg
..攞D志氣出嚟得唔得..


正式宣布

今日食麥當勞有膠b#yup#cl #yup#cl #yup#cl #yup#cl


細蚊仔食老麥則翻倍計算#yup#


加!

#yup# #yup# #yup# 金主Siri 加碼

食老麥雙倍

細蚊仔食老麥三倍#yup#

咁今晚又吔黑淑漢堡.....

https://i2.kknews.cc/-Hvkk6YzMVWbcYwc6e_op5odfO_dLTnFGMdF7fZ_lsA/0.jpg
..攞D志氣出嚟得唔得..

底氣不足


正式宣布

今日食麥當勞有膠b#yup#cl #yup#cl #yup#cl #yup#cl


細蚊仔食老麥則翻倍計算#yup#


加!

#yup# #yup# #yup# 金主Siri 加碼

食老麥雙倍

細蚊仔食老麥三倍#yup#

咁今晚又吔黑淑漢堡.....

https://i2.kknews.cc/-Hvkk6YzMVWbcYwc6e_op5odfO_dLTnFGMdF7fZ_lsA/0.jpg
..攞D志氣出嚟得唔得..

底氣不足

Ok 黑淑漢堡

加大#fire#agy

大多一個蘋果批!


正式宣布

今日食麥當勞有膠b#yup#cl #yup#cl #yup#cl #yup#cl


細蚊仔食老麥則翻倍計算#yup#


加!

#yup# #yup# #yup# 金主Siri 加碼

食老麥雙倍

細蚊仔食老麥三倍#yup#

咁今晚又吔黑淑漢堡.....

https://i2.kknews.cc/-Hvkk6YzMVWbcYwc6e_op5odfO_dLTnFGMdF7fZ_lsA/0.jpg
..攞D志氣出嚟得唔得..

底氣不足

Ok 黑淑漢堡

加大#fire#agy

大多一個蘋果批!

..

[noic]cl


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

叫開細鋪漢堡包

睇完醫生訓教#yup#


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

叫開細鋪漢堡包

睇完醫生訓教#yup#

雞粥+枇杷膏..#yup#


茨實尋日叫果間上海野,都係+po附近
想試+po 但被檑沙湯圓吸引左O:-)


https://upload.hkgolden.media/comment/waxkuiwu.re1sdnitojo.s0laudidxyz.4ri.jpg
湯+糖水


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

叫開細鋪漢堡包

睇完醫生訓教#yup#

雞粥+枇杷膏..#yup#

貼堂 O:-)


https://upload.hkgolden.media/comment/waxkuiwu.re1sdnitojo.s0laudidxyz.4ri.jpg
湯+糖水

Golden brown ;-)fj


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業

茨實莫施寶格質素都高過勿寄


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業

茨實莫施寶格質素都高過勿寄

#good# 起馬匿姦啲菜唔會黃撳撳


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業

茨實莫施寶格質素都高過勿寄

#good# 起馬匿姦啲菜唔會黃撳撳

有時都會厚切蕃茄扮下佢:P

另佢薯條係粗身:-]

不過佢分店唔多
又成日唔開放畀人做會員#ng#fn


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業

茨實莫施寶格質素都高過勿寄

#good# 起馬匿姦啲菜唔會黃撳撳

有時都會厚切蕃茄扮下佢:P

另佢薯條係粗身:-]

不過佢分店唔多
又成日唔開放畀人做會員#ng#fn

嘉寶超值唔係貴喎[sosad]dw


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業

茨實莫施寶格質素都高過勿寄

#good# 起馬匿姦啲菜唔會黃撳撳

有時都會厚切蕃茄扮下佢:P

另佢薯條係粗身:-]

不過佢分店唔多
又成日唔開放畀人做會員#ng#fn

嘉寶超值唔係貴喎[sosad]dw

吔過 five guy ge卑職表示 agree [sosad]yup


https://upload.hkgolden.media/comment/eoprdy5h.4odjam25ixc.zpl1ybacpkf.clc.jpg
走人loo


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

一間好成功做到用人哋個招牌去章搶你錢合理化嘅企業

茨實莫施寶格質素都高過勿寄

#good# 起馬匿姦啲菜唔會黃撳撳

有時都會厚切蕃茄扮下佢:P

另佢薯條係粗身:-]

不過佢分店唔多
又成日唔開放畀人做會員#ng#fn

嘉寶超值唔係貴喎[sosad]dw

吔過 five guy ge卑職表示 agree [sosad]yup

agree


https://upload.hkgolden.media/comment/eoprdy5h.4odjam25ixc.zpl1ybacpkf.clc.jpg
走人loo

下一站到邊梳乎呢
如果可以日本浸溫泉就好
Kimochi:)2fn


https://upload.hkgolden.media/comment/eoprdy5h.4odjam25ixc.zpl1ybacpkf.clc.jpg
走人loo

下一站到邊梳乎呢
如果可以日本浸溫泉就好
Kimochi:)2fn

翻香港做黎生:~(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/xve52niw.xbqvprtswi3.ocg0zxz1soh.32k.jpg


玩完都唔知隻帕魯
除左多左櫻花島同堆一粒火箭炮一隻既雜碎之外多左咩[noic]cl


玩完都唔知隻帕魯
除左多左櫻花島同堆一粒火箭炮一隻既雜碎之外多左咩[noic]cl


根本唔好玩..
試緊霧鎖王國


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 23:14
今天貼文總數: 554 | 累積文章數目: 7,502,903

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.