現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
我就喺7仔買茶#yup#


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( 一人邊係傷感


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( :~( :~( :~( :~(


成個旺角都係芝麻人[sosad] [sosad] #good#


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( 一人邊係傷感

都唔知幾豉油[slick]


成個旺角都係芝麻人[sosad] [sosad] #good#

劉意番揸住支魚竿有個公仔嗰個團係日本豚[slick]


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( 一人邊係傷感

都唔知幾豉油[slick]

岩![slick] #love# [smoke]cl


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( :~( :~( :~( :~(

佢個爐得一個嘥屎[sosad]


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( 一人邊係傷感

都唔知幾豉油[slick]

你睇幾支大啤果條友日日大魚大肉都牙痛咁聲就知支豉油幾緊要[slick]


就係呢班目都唔知係咪準備執笠
成日以為呢個色仔招牌係嗰間唔知乜嘢m burger

間野出特價早餐 一人邊

凸唔凸價都係一人邊

:~( 一人邊係傷感

都唔知幾豉油[slick]

你睇幾支大啤果條友日日大魚大肉都牙痛咁聲就知支豉油幾緊要[slick]

都唔知啲電話轉嚟轉去搞掂未[sosad] [sosad] [sosad] 皮幾夜硬食二手機:~(


唔怪得成日唔見人,搞電話都搞半日:~(


唔怪得成日唔見人,搞電話都搞半日:~(

又要買殼又要黐玻璃又要叉電又要較點用:~(


https://upload.hkgolden.media/comment/ehockc5r.iukp4fzarfz.itos4eywt3b.eyx.jpg
細蚊仔有無試過 呢間好次幾抵食


唔好入出返嚟會成身一陣味[369] 啲肉都麻麻地一針前一針化
去返洗衣街嗰邊嗰一間橫街嗰度佢角落頭係賣二手手錶跟住對面係洗衫舖


唔怪得成日唔見人,搞電話都搞半日:~(

又要買殼又要黐玻璃又要叉電又要較點用:~(

一早搞完..係過機用咗20分鐘


唔怪得成日唔見人,搞電話都搞半日:~(

又要買殼又要黐玻璃又要叉電又要較點用:~(

一早搞完..係過機用咗20分鐘

天有異象你快啲試下嗰部新手機先[bomb]

https://upload.hkgolden.media/comment/43hvzjyf.ojtotincf2v.y1gvp13zgra.rwp.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ddm1s51k.ierungiyjsr.i5hn4zhk5rv.1k2.jpg


咁清#adore#cl


3叔#adore#cl


而家用緊呢部好藥雞㗎咋認唔到遠近又唔得太闊又唔得太暗又唔得:~(


https://upload.hkgolden.media/comment/ehockc5r.iukp4fzarfz.itos4eywt3b.eyx.jpg
細蚊仔有無試過 呢間好次幾抵食

叫雙份都未必夠食


紙箱碎[369] [369] [369]


https://upload.hkgolden.media/comment/ehockc5r.iukp4fzarfz.itos4eywt3b.eyx.jpg
細蚊仔有無試過 呢間好次幾抵食

叫雙份都未必夠食


定個100g ,200g 價錢已經明昆人


https://upload.hkgolden.media/comment/ehockc5r.iukp4fzarfz.itos4eywt3b.eyx.jpg
細蚊仔有無試過 呢間好次幾抵食

叫雙份都未必夠食


定個100g ,200g 價錢已經明昆人

最平嗰個餐200gram已經係貴100個gram仲貴啲[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/pdb12mno.zguznvuj2ft.dp5xa20h2bv.vel.jpg

得2舊肉…:-(

呢間嘢得㗎仲有兩隻貓添[bomb]


https://upload.hkgolden.media/comment/pdb12mno.zguznvuj2ft.dp5xa20h2bv.vel.jpg

得2舊肉…:-(

呢間嘢得㗎仲有兩隻貓添[bomb]

人多睇唔到貓貓


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 18:18
今天貼文總數: 473 | 累積文章數目: 7,502,822

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.