現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
又走咗去正職賣拉鍊嗰間嘢食麵有雞#yup# https://upload.hkgolden.media/comment/5a2rspkm.i2v31v1s4ag.em5fsb34rsi.n0s.jpg


又走咗去正職賣拉鍊嗰間嘢食麵有雞#yup# https://upload.hkgolden.media/comment/5a2rspkm.i2v31v1s4ag.em5fsb34rsi.n0s.jpg





又走咗去正職賣拉鍊嗰間嘢食麵有雞#yup# https://upload.hkgolden.media/comment/5a2rspkm.i2v31v1s4ag.em5fsb34rsi.n0s.jpg



https://upload.hkgolden.media/comment/uep2dqck.zyq5shhttqv.whp32ic5515.4cw.jpg


62個大餅都係頂唔到幾分鐘:~( https://upload.hkgolden.media/comment/axw0lkuf.wbfxeghxszc.xgvcxlhgqzy.ozw.jpg


62個大餅都係頂唔到幾分鐘:~( https://upload.hkgolden.media/comment/axw0lkuf.wbfxeghxszc.xgvcxlhgqzy.ozw.jpg

凍檸茶#good#


62個大餅都係頂唔到幾分鐘:~( https://upload.hkgolden.media/comment/axw0lkuf.wbfxeghxszc.xgvcxlhgqzy.ozw.jpg

成日生勾勾呀拿[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/2rq3tlm4.cm2svfpu04q.twfgpshzkbh.upv.jpg
ok有得用機出[yipes]


都有機半年[sosad]dw


無見過…


講起ok

有新啤啤


有古古力飲!唔係淨係咖啡!


有古古力飲!唔係淨係咖啡!

隊啤啦[noic]cl


https://upload.hkgolden.media/comment/zssvcgwo.bjkpzzj4q0l.flcquywpi2a.nj5.jpg


食燒賣飲啤酒夾咩?


食燒賣飲啤酒夾咩?

炸燒賣夾!!

但蒸就麻麻

btw炸一定要椒鹽


食燒賣飲啤酒夾咩?


鬼佬涼茶 不過又係 食點心多數飲茶多
我頭先食扒開支青島 無咁油膩


食燒賣飲啤酒夾咩?


鬼佬涼茶 不過又係 食點心多數飲茶多
我頭先食扒開支青島 無咁油膩

我寧願飲生力都唔飲青島..


食燒賣飲啤酒夾咩?


鬼佬涼茶 不過又係 食點心多數飲茶多
我頭先食扒開支青島 無咁油膩

我寧願飲生力都唔飲青島..

我寧願飲嘉士伯我唔飲生力同青島⋯⋯⋯


食燒賣飲啤酒夾咩?


鬼佬涼茶 不過又係 食點心多數飲茶多
我頭先食扒開支青島 無咁油膩

我寧願飲生力都唔飲青島..


大陸青島好似飲水咁 我呢度賣果d ok
我飲健力士多 不過青島耐唔耐會買箱翻屋企

上次見到新年版 買左箱
https://upload.hkgolden.media/comment/u5c2u4nk.pvvcxgqab3w.0ixusq0vipw.scl.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/xeuvrf4f.zjfyg4m2kn3.lu4fiv3fkql.tgd.jpg

想食和牛自己煎左塊ribeye切細 送青島


https://upload.hkgolden.media/comment/xeuvrf4f.zjfyg4m2kn3.lu4fiv3fkql.tgd.jpg

想食和牛自己煎左塊ribeye切細 送青島

外國啤唔係純啲咩


食燒賣飲啤酒夾咩?


鬼佬涼茶 不過又係 食點心多數飲茶多
我頭先食扒開支青島 無咁油膩

我寧願飲生力都唔飲青島..

我寧願飲嘉士伯我唔飲生力同青島⋯⋯⋯


菲律賓肥仔樽好過香港生力


食燒賣飲啤酒夾咩?


鬼佬涼茶 不過又係 食點心多數飲茶多
我頭先食扒開支青島 無咁油膩

我寧願飲生力都唔飲青島..

我寧願飲嘉士伯我唔飲生力同青島⋯⋯⋯


菲律賓肥仔樽好過香港生力

黑店幾時入貨?[fuck] :~(


外國啤唔係純啲咩


夠凍其實我唔講究
多數飲健力士 stella artois多 喜力我會飲不過唔會買 青島都係隔一排先買


https://upload.hkgolden.media/comment/ercsxrmm.gkchlflshyn.vwa1gytuhnl.3wh.jpg
早餐


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 15:16
今天貼文總數: 427 | 累積文章數目: 7,502,776

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.