現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

食瘦粥血饅頭

?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl

瘦肉粥加豬紅配饅頭

瘦血頭


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

食瘦粥血饅頭

?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl

瘦肉粥加豬紅配饅頭

瘦血頭

蕩來蕩去心驚與膽顫
天荒地老流連在摩天輪


https://upload.hkgolden.media/comment/ef5wrf54.50gkbpqrjuu.3cqolwcatup.d5v.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/juouw151.qkgmwgj4dvw.wlbibz5s5u0.vat.png
https://upload.hkgolden.media/comment/0kii0sk1.nfiem2demsk.dftdxeng2o1.1cg.png
滾個菜湯



無咸蛋:-(


https://upload.hkgolden.media/comment/ef5wrf54.50gkbpqrjuu.3cqolwcatup.d5v.jpg

睇真幾足料


匿個係較早前錄影

https://upload.hkgolden.media/comment/k22zdgjh.cpnypwayxbb.zovpnolq1rc.0ji.jpg

而家等緊出血

https://upload.hkgolden.media/comment/wwz0fyb3.rl2b0nahfsz.2k4oaciuls1.1ve.jpg


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]

唔知啱啱大概兩分鐘之前係咪又有地震[bomb]


係咁樣樣的如果係夏天好曬好曬嗰啲落地大玻璃窗口嗰啲一遇到忽然間開冷氣溫度改變太快的話可能嗰啲框位邊位會有聲因為冷縮熱脹關係但係呢而家呢個室外溫度入面開冷氣同出面都差唔多咁樣樣冇理由會有嗰啲聲出嚟開始有少少驚驚哋


https://upload.hkgolden.media/comment/o2mrsdgw.1sruojnu3b5.yr3h0hxd1pg.y5b.jpg
係咪要汁粒:~(


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]

唔知啱啱大概兩分鐘之前係咪又有地震[bomb]

唔係掛[yipes]


https://upload.hkgolden.media/comment/o2mrsdgw.1sruojnu3b5.yr3h0hxd1pg.y5b.jpg
係咪要汁粒:~(

學咗64號嗰啲嘢冇乜嘢事早啲走[sosad]


聽返97 98年嗰啲舊歌
好好feel

雷頌德

黎明

陳奕迅

https://music.youtube.com/watch?v=I1x1DwpPUbc&si=9PnDiJWumUG3CCy4
:-(lm :-(lm :-(lm

東東

https://youtu.be/8WCoNFAstJk?si=AHyHHJAD98B5_dfb
今日碌YouTube睇到 歌正 人都好有型#love# #love# #love#
葡萄佢咀咗潮偉一啖[bomb]lm [bomb]lm [bomb]lm

上面回錯[banghead]

滑鼠鼠係基派?[shocking]

會𥄫妹珠大長腿同patpat嘅無棍藍絲啊:P2lm [sosad]lm ^3^lm


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

食瘦粥血饅頭

?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl

瘦肉粥加豬紅配饅頭

瘦血頭

睇咗人血饅頭[banghead]


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]

老馮咁[censored] 啲支麻人勁討厭xx(


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]

唔知啱啱大概兩分鐘之前係咪又有地震[bomb]

唔係掛[yipes]

肥婆行過啫[god]cl [smoke]cl [noic]cl


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]

老馮咁[censored] 啲支麻人勁討厭xx(

唉呢啲冰山一角試過有一次不過都唔記得咗喺邊好似係九龍城嗰邊定邊度晚飯嗰條平頭裝直頭企起身行咗過嚟我張枱雙手翹埋放喺後面成個領導巡視業務咁嘅款跟住個頭中埋嚟我碟嘢嗰度問我你食嗰啲係乜嘢嚟好唔好食佢都發神經嘅舊字馬63唔識漆[crash]cl [fuck2]cl [fuck2]cl


左手邊兩個鄉音人一碟炒麵用兩隻碗兩個人食仲要叫人拎匙羹右手邊三個好啲啲要多一碟蝦米腸又係三個碗三支匙羹門口有人排隊收銀員塊面黑過鑊燶[369] [369] [369]

三四個人三四個餐些牙又得唔得呢?

呢層就唔多清楚了不過搞到我就唔好喇我擺包濕紙巾喺枱面隔離枱居然伸隻手過嚟攞咗係咪似住三個人人多蝦仁小

:O 咁離譜

真係好騎呢㗎[crash]cl

好嚇之都[sosad]

唔知啱啱大概兩分鐘之前係咪又有地震[bomb]

唔係掛[yipes]

肥婆行過啫[god]cl [smoke]cl [noic]cl

睇錯肥波:~( :~( :~(


忽然間好想飲熱朱古力隱約記得幼稚園畢業冇耐嗰陣時成日去7-11用七蚊買一杯熱朱古力係紙杯裝嘅而家唔知仲有冇[bomb] [bomb] [bomb]


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 9:09
今天貼文總數: 328 | 累積文章數目: 7,502,677

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.