現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/mez3wdms.o5gmrgrtwwn.on5bimcjshi.i1a.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/mez3wdms.o5gmrgrtwwn.on5bimcjshi.i1a.jpg

又換機#adore# #adore# #adore#


https://upload.hkgolden.media/comment/mez3wdms.o5gmrgrtwwn.on5bimcjshi.i1a.jpg

又換機#adore# #adore# #adore#

秘書唔換機..我邊有新機用..:-(


https://upload.hkgolden.media/comment/mez3wdms.o5gmrgrtwwn.on5bimcjshi.i1a.jpg

又換機#adore# #adore# #adore#

秘書唔換機..我邊有新機用..:-(

:~( :~( :~( 今晚

六盒彩


https://upload.hkgolden.media/comment/zrr5f0f0.qoizmnvrgfg.mohwtbazd0j.ktg.jpg
肉赤..


香港唔玩信用卡積分換機?


https://upload.hkgolden.media/comment/zrr5f0f0.qoizmnvrgfg.mohwtbazd0j.ktg.jpg
肉赤..


香港唔玩信用卡積分換機?

唔識呢啲嘢..:-(


https://upload.hkgolden.media/comment/zrr5f0f0.qoizmnvrgfg.mohwtbazd0j.ktg.jpg
肉赤..


香港唔玩信用卡積分換機?

唔識呢啲嘢..:-(

學下啦,分分鐘慳番一千幾百:-(


早餐

兩餸走飯:O

..幾年啦喎....

貴唔貴?_?

$90..

好過去搶:~(


幾年前疫情360個位..有一檔..係而家街市第一檔賣魚老闆開..

結果大家無珍惜..閃電執咗..

即炸魷魚鬚..爆滿盒..$35.. D人話貴..

開邊蒸蝦一盒足30隻..$50 ..D人話貴..

焗龍蝦開邊..$40.. D人話收檔賣死嘢..

避風塘蟹2隻一盒…$50... D人話臭蟹..

結果老闆提早結業..仲蝕三個月租按金..即時落閘唔做..

我每日都去買..D嘢係ok嘅..但可能唔係廚房底… D味爭少少..
其實門口已經有寫咗..共渡難關…互相幫助..

港豬就係咁犯賤:~(


想食紫薯[bomb]


你上面果d cream puff
上次我食過紫薯味


搵唔到puff 搵到張紫薯震波芝士蛋糕

https://upload.hkgolden.media/comment/cphij52w.nqctwwtvupf.2nhpg50eg4a.wgs.jpg

puff未影就係車度食曬

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5d42855bbf340100016d6a6d/1573448833322-4FPH4V38GPQE86QFFUXF/Cream+Puffs

你d野食全部都mega size#adore#cl 睇見都飽


聽返97 98年嗰啲舊歌
好好feel

雷頌德

黎明

陳奕迅

https://music.youtube.com/watch?v=I1x1DwpPUbc&si=9PnDiJWumUG3CCy4
:-(lm :-(lm :-(lm

東東

https://youtu.be/8WCoNFAstJk?si=AHyHHJAD98B5_dfb
今日碌YouTube睇到 歌正 人都好有型#love# #love# #love#
葡萄佢咀咗潮偉一啖[bomb]lm [bomb]lm [bomb]lm


即炸魷魚鬚..爆滿盒..$35.. D人話貴..

其他唔知 但呢個應該係低食喎⋯⋯ 滿即炸又滿盒#oh#


https://upload.hkgolden.media/comment/mez3wdms.o5gmrgrtwwn.on5bimcjshi.i1a.jpg

又換機#adore# #adore# #adore#

秘書唔換機..我邊有新機用..:-(

:~( :~( :~( 今晚

六盒彩

用咗修改器無限金錢


https://upload.hkgolden.media/comment/mez3wdms.o5gmrgrtwwn.on5bimcjshi.i1a.jpg

又換機#adore# #adore# #adore#

秘書唔換機..我邊有新機用..:-(

:~( :~( :~( 今晚

六盒彩

用咗修改器無限金錢

無啊無啊:~( :~( :~( :~(


即炸魷魚鬚..爆滿盒..$35.. D人話貴..

其他唔知 但呢個應該係低食喎⋯⋯ 滿即炸又滿盒#oh#

滑鼠鼠係基派?[shocking]


聽返97 98年嗰啲舊歌
好好feel

雷頌德

黎明

陳奕迅

https://music.youtube.com/watch?v=I1x1DwpPUbc&si=9PnDiJWumUG3CCy4
:-(lm :-(lm :-(lm

東東

https://youtu.be/8WCoNFAstJk?si=AHyHHJAD98B5_dfb
今日碌YouTube睇到 歌正 人都好有型#love# #love# #love#
葡萄佢咀咗潮偉一啖[bomb]lm [bomb]lm [bomb]lm

上面回錯[banghead]

滑鼠鼠係基派?[shocking]


https://upload.hkgolden.media/comment/01mapn0m.4fqhqcx3xxm.fjz1zskewx0.4cu.jpg
又冇中湯


又話大角嘴[noic]cl


https://upload.hkgolden.media/comment/01mapn0m.4fqhqcx3xxm.fjz1zskewx0.4cu.jpg
又冇中湯

紅湯通粉 蛋治 凍幻茶

我最近假日早餐標配


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

食瘦粥血饅頭


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

想食:-(


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

食瘦粥血饅頭

?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl


又話大角嘴[noic]cl

蕩失路[noic]cl

食粥啦

食瘦粥血饅頭

?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl

瘦肉粥加豬紅配饅頭


#adore#cl


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 10:06
今天貼文總數: 348 | 累積文章數目: 7,502,697

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.