現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/c3qlu4fi.bsvlvzmuuud.0saum3xcuag.is4.jpg


對面電5電

經電[bomb] [bomb] [bomb]

有矛逃呀:P


https://upload.hkgolden.media/comment/ghrfzacs.kmsxlmyvpzc.o0q3hn55f35.c2p.jpg


versace#hehe#


https://upload.hkgolden.media/comment/c3qlu4fi.bsvlvzmuuud.0saum3xcuag.is4.jpg


對面電5電

經電[bomb] [bomb] [bomb]

有矛逃呀:P

甘翅冇牙[369]


https://upload.hkgolden.media/comment/ghrfzacs.kmsxlmyvpzc.o0q3hn55f35.c2p.jpg


versace#hehe#

女人街貨色#yup#


https://upload.hkgolden.media/comment/c3qlu4fi.bsvlvzmuuud.0saum3xcuag.is4.jpg


對面電5電

經電[bomb] [bomb] [bomb]

有矛逃呀:P

甘翅冇牙[369]

#ng# 甘翅對狸濕望


https://upload.hkgolden.media/comment/c3qlu4fi.bsvlvzmuuud.0saum3xcuag.is4.jpg


對面電5電

經電[bomb] [bomb] [bomb]

有矛逃呀:P

甘翅冇牙[369]

#ng# 甘翅對狸濕望

呢度食嘢落嚟內去都係嗰幾個熟口熟麵[sosad]


求推介大角咀午餐一舊水芋咩呵蓆?


求推介大角咀午餐一舊水芋咩呵蓆?

嗰度有一間彷彿好似係星加坡大酒店嗰個名嘅雞飯唔好入食過第一次好得第二次就唔得跟住佢隔離行過少少又有一間雞飯都係唔得跟住第二間雞飯後面街嗰度又有一間又係唔得咁佢嘅隔離有間又係食東南亞嘅都係唔係好得如果你試到有得嘅通知聲[369]


求推介大角咀午餐一舊水芋咩呵蓆?

嗰度有一間彷彿好似係星加坡大酒店嗰個名嘅雞飯唔好入食過第一次好得第二次就唔得跟住佢隔離行過少少又有一間雞飯都係唔得跟住第二間雞飯後面街嗰度又有一間又係唔得咁佢嘅隔離有間又係食東南亞嘅都係唔係好得如果你試到有得嘅通知聲[369]

toy完lu嘅da where 嘩已經迷路


https://upload.hkgolden.media/comment/dxs3hzza.tk0cr3pzpeg.befvqnvvave.tqo.png
雞...


樓上只要搵到嗰間好似大酒店嘅名嘅雞飯跟住就會搵到其他[369]


正正經經行入去街市伸隻手去個窿嗰度捉一隻出嚟吹下個屁股仲好冧得掂啲阿姐分分鐘可以送多一份雞雜返去燜絲瓜[369] [369] [369]


正正經經行入去街市伸隻手去個窿嗰度捉一隻出嚟吹下個屁股仲好冧得掂啲阿姐分分鐘可以送多一份雞雜返去燜絲瓜[369] [369] [369]

#adore#cl #adore#cl #adore#cl 有經驗


https://upload.hkgolden.media/comment/e1qsluzi.ovqexkyppod.312ynwqsbdy.4qd.jpg
Hi:o)


Neo...[yipes] [yipes] [yipes]


樓上只要搵到嗰間好似大酒店嘅名嘅雞飯跟住就會搵到其他[369]

發哥首歌: ...在腦海中飄過的感嘆號. 是對是錯也好. 離别了只覺我已是迷途...


Neo...[yipes] [yipes] [yipes]

咩直...[flowerface]


[yipes] [yipes]


[yipes] [yipes]

夠細主出現了[yipes]


樓上只要搵到嗰間好似大酒店嘅名嘅雞飯跟住就會搵到其他[369]

發哥首歌: ...在腦海中飄過的感嘆號. 是對是錯也好. 離别了只覺我已是迷途...

https://g.co/kgs/FVaSo3b[369]


貼返較早前食嘅嘢先
https://upload.hkgolden.media/comment/iky4onz5.eiv0foq2jw2.hkxu1ydytkm.4nv.jpg

到底啲薄脆有冇地方可以單買:P
以前酒樓食粥都會有,依家反而冇


其實食蛇嗰度就可以買[sosad]


貼返較早前食嘅嘢先
https://upload.hkgolden.media/comment/iky4onz5.eiv0foq2jw2.hkxu1ydytkm.4nv.jpg

到底啲薄脆有冇地方可以單買:P
以前酒樓食粥都會有,依家反而冇

臘味飯唔係糯米飯


食蛇諗起Nokia
啱啱又有新聞


嘩真係凍了嘭嘭聲食完呢個車輪腳走返去[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/0ri0lwys.kcmn3p1wkvk.kkf4a3jmac1.mwt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fxyiz2z2.xdlwys3zijj.v2ot1ypgixk.inn.jpg
[fuck]


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 13:17
今天貼文總數: 394 | 累積文章數目: 7,502,743

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.