現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
又想食粥又想食雞:-(
係咪得番雞粥:~(

先食粥然後放兩篤屁就會肚餓跟住可以食雞


又想食粥又想食雞:-(
係咪得番雞粥:~(

先食粥然後放兩篤屁就會肚餓跟住可以食雞

手撕雞粥[bomb] [bomb]


剪完..叫咗佢唔好剪咁短..都係剪咁短..

仲猛咁打C益.. 好彩已經唔係血氣方剛..

去速剪果 d 嘛
次次都嗌可以剪短d
就次次都係耳仔上少少就算(咁樣就可以快d再去剪丫嘛)


https://upload.hkgolden.media/comment/clrl43ln.p3qguv1cqku.a053uop0s5o.xfv.jpg

有氣..甜甜酸酸


正方形左邊係..... 7 hi .....?


哇,去開果個速剪乜加到 $80
搞不掂
下次要轉場[crash]cl


哇,去開果個速剪乜加到 $80
搞不掂
下次要轉場[crash]cl

快D剪啦⋯遲D仲貴


哇,去開果個速剪乜加到 $80
搞不掂
下次要轉場[crash]cl

呢度家家買賣收300:~(


哇,去開果個速剪乜加到 $80
搞不掂
下次要轉場[crash]cl

快D剪啦⋯遲D仲貴

無錯


哇,去開果個速剪乜加到 $80
搞不掂
下次要轉場[crash]cl

呢度家家買賣收300:~(

QB歡迎你


聽人講開速剪鋪一個月賺到10萬8萬:~(


聽人講開速剪鋪一個月賺到10萬8萬:~(

每個鐘要剪5個頭..


聽人講開速剪鋪一個月賺到10萬8萬:~(

見到好多細路仔喊住走都知呢啲係音質錢嚟:~(


最近聽到附近一個肥阿姨講開間7仔蝕到入獄:~(


https://m.youtube.com/watch?v=h79OYliNP7Y

無止境的思憶不竭止


今晚10度..睇路呀..


今晚10度..睇路呀..

https://upload.hkgolden.media/comment/u2gihumb.av2c1dlucg2.tswjgy443z1.011.png
仲係短褲喎#yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/ki1zrc3c.1mhq4ibi1gg.5sdwpgzdl3v.pzc.jpg

較早時錄影#good# 好涼爽#good#


https://upload.hkgolden.media/comment/4tofb04x.tbx0pcstod1.nen2uok2j2n.jmm.jpg
無糖..好難飲:-(


飲呢啲要去嗰啲涼茶舖買會好少少[369]


飲呢啲要去嗰啲涼茶舖買會好少少[369]

秘書買嘢..我唔會出聲..


https://upload.hkgolden.media/comment/dyruddmk.qkizo2eb0kh.k2jnnekweg1.05n.jpg
ok今日正常返少少了#yup#


飲呢啲要去嗰啲涼茶舖買會好少少[369]

秘書買嘢..我唔會出聲..

投訴冇糖唔好飲[noic]cl [crash]cl


https://upload.hkgolden.media/comment/i3snfo21.jzfa3holspb.pk0ppzd2zkc.yln.png
炒飯唔會太鹹,跟罐雪碧


https://upload.hkgolden.media/comment/dyruddmk.qkizo2eb0kh.k2jnnekweg1.05n.jpg
ok今日正常返少少了#yup#

:~( 想食呢D


https://upload.hkgolden.media/comment/clrl43ln.p3qguv1cqku.a053uop0s5o.xfv.jpg

有氣..甜甜酸酸

三角,圓圈,四方


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 15:16
今天貼文總數: 427 | 累積文章數目: 7,502,776

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.