現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

東方副刊有時介紹d特色餐廳lo:)2fn


香港食野選擇多好多 不過好多野質素麻麻 平食大把 好野貴過外國

我鍾意食潮州野 每次翻香港都食 紐約市得一間勉強ok

無計:~( 有頭髮邊個想做熾哥:~(


無計 所以我而家開始學自己整
不過來來去去都係扒

一丁友好難煮架:~( :~( :~( :~( :~(


人少好難煮

這不是你食Pizza Hut的理由

仲有幾張券要用


https://upload.hkgolden.media/comment/nrgf5erk.0vx0gjzdz43.boh3stnskvh.bco.jpg



https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg
爭好多..

埋單都要五十幾

仲要戒口唔食得酸辣野 否則有汁點就開心


3倍份量


https://upload.hkgolden.media/comment/vporztlt.2mm4bhj3vbj.310kd0qlpa4.buz.jpg


生RR朱紅艇[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/qdlmlylo.wq3dmrxbcx2.opji5z4kirg.nge.jpg
炒面是好好食的#yup#
https://upload.hkgolden.media/comment/unwwy5ut.00sh4byrrdf.xbvd4z1ipyi.ydr.jpg


無甜醬:-(


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]


https://upload.hkgolden.media/comment/y33ughqq.g3hgehohb4i.scptr4kvlxu.rhi.jpg
坐喺街邊等剪頭髮


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]

加粥咩食法


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]

加粥咩食法

下,不嬲會畢一羹粥然後夾一小注炒麵or油炸鬼 dip 落粥到吔架喎#cn#yup

Between , 個形容,又濕又暖又鹹..#hehe#bg


餵搵人幫我拖走佢先唔知佢想Rin定係R糖定點樣樣#fire# https://upload.hkgolden.media/comment/oxuk4h2n.5t5b22wmhxr.w21t1gfxbb0.mam.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/y33ughqq.g3hgehohb4i.scptr4kvlxu.rhi.jpg
坐喺街邊等剪頭髮

卑職稍後都去修一修髮.....


https://upload.hkgolden.media/comment/y33ughqq.g3hgehohb4i.scptr4kvlxu.rhi.jpg
坐喺街邊等剪頭髮

卑職稍後都去修一修髮.....

係喎一陣間去收收都好#yup#


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]

加粥咩食法

中文都唔色#adore#cl #adore#cl #adore#cl


餵搵人幫我拖走佢先唔知佢想Rin定係R糖定點樣樣#fire# https://upload.hkgolden.media/comment/oxuk4h2n.5t5b22wmhxr.w21t1gfxbb0.mam.jpg

不停咁講鄉下話究竟助滅雞:o)


剪完..叫咗佢唔好剪咁短..都係剪咁短..

仲猛咁打C益.. 好彩已經唔係血氣方剛..


剪完..叫咗佢唔好剪咁短..都係剪咁短..

仲猛咁打C益.. 好彩已經唔係血氣方剛..

我代個師傅答你大佬唔好玩啦唔剪短唔通剪長咩:~(


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]

加粥咩食法

中文都唔色#adore#cl #adore#cl #adore#cl

最近睇開日文


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]

加粥咩食法

中文都唔色#adore#cl #adore#cl #adore#cl

最近睇開日文

睇嚟病都好嚴重下咁樣樣@_@


無甜醬:-(

是有的不過唔落[slick] https://upload.hkgolden.media/comment/d5jbjctn.nhbu4xhns1c.en1rdvwblwv.oxr.jpg
原味鹹鹹地再加啲粥上去濕濕地唔會太乾濕濕地又暖暖地咁樣樣就啱啱好[bomb]

加粥咩食法

中文都唔色#adore#cl #adore#cl #adore#cl

最近睇開日文

睇嚟病都好嚴重下咁樣樣@_@

病到訓足12粒 夜六早六


剪完..叫咗佢唔好剪咁短..都係剪咁短..

仲猛咁打C益.. 好彩已經唔係血氣方剛..

我代個師傅答你大佬唔好玩啦唔剪短唔通剪長咩:~(



一落鏟已經知出事..:-(


剪完..叫咗佢唔好剪咁短..都係剪咁短..

仲猛咁打C益.. 好彩已經唔係血氣方剛..

我代個師傅答你大佬唔好玩啦唔剪短唔通剪長咩:~(



一落鏟已經知出事..:-(

老啦 不要注重外在


算好好了指示唔見咗兩條油炸鬼[bomb] [bomb]

https://upload.hkgolden.media/comment/3cc2nkrp.u0kqgtxguap.glcc0hpbabl.a2f.jpg


剪完..叫咗佢唔好剪咁短..都係剪咁短..

仲猛咁打C益.. 好彩已經唔係血氣方剛..

我代個師傅答你大佬唔好玩啦唔剪短唔通剪長咩:~(



一落鏟已經知出事..:-(

通常呢啲老師傅都係要搞到成地都係先至似係做咗嘢如果唔係點修理錢[slick]


又想食粥又想食雞:-(
係咪得番雞粥:~(


又想食粥又想食雞:-(
係咪得番雞粥:~(

食雞,唔好食粥
唔夠營養


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 16:19
今天貼文總數: 443 | 累積文章數目: 7,502,792

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.