現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
1001 個回應
大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

東方副刊有時介紹d特色餐廳lo:)2fn


https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg

係多雞喎:O

飯得唔得?


大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

無計:~( 有頭髮邊個想做熾哥:~(


https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg

雙倍先咁樣…


嘔完一獲,依家仲係屙水
藥房又未開xx(dw

睇急症拎藥[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg

雙倍先咁樣…

外賣係咁


https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg

係多雞喎:O

飯得唔得?

https://upload.hkgolden.media/comment/wcdh0o1i.rvhdkumnnmk.qmaiqcfv04v.nu5.jpg
雞掂!

飯係珍珠米..有D偏濕


https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg

係多雞喎:O

飯得唔得?

https://upload.hkgolden.media/comment/wcdh0o1i.rvhdkumnnmk.qmaiqcfv04v.nu5.jpg
雞掂!

飯係珍珠米..有D偏濕

飯唔得就麻麻


https://upload.hkgolden.media/comment/0ri3ztvx.kcpu3ndyh1t.sqxttrtadhp.oqk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/f10mmkbs.zug5tr3wckv.u1ky24vruew.2hi.jpg
大約有半隻雞


滑到唔覺得食咗嘢..連胸都滑..


大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

東方副刊有時介紹d特色餐廳lo:)2fn


香港食野選擇多好多 不過好多野質素麻麻 平食大把 好野貴過外國

我鍾意食潮州野 每次翻香港都食 紐約市得一間勉強ok

無計:~( 有頭髮邊個想做熾哥:~(


無計 所以我而家開始學自己整
不過來來去去都係扒


滑到唔覺得食咗嘢..連胸都滑..

講到咁誇張…又想引我試:-[


大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

東方副刊有時介紹d特色餐廳lo:)2fn


香港食野選擇多好多 不過好多野質素麻麻 平食大把 好野貴過外國

我鍾意食潮州野 每次翻香港都食 紐約市得一間勉強ok

無計:~( 有頭髮邊個想做熾哥:~(


無計 所以我而家開始學自己整
不過來來去去都係扒

一丁友好難煮架:~( :~( :~( :~( :~(


滑到唔覺得食咗嘢..連胸都滑..


有無跟汁?
之前我食開一間海南雞幾好食 幫你起曬骨全部肉 除左薑蔥 豉油 仲有跟一個紅色一個綠色sauce 紅色辣醬 綠色唔知乜醬 好好食

間野執左 而家出面果d無綠色醬


滑到唔覺得食咗嘢..連胸都滑..


有無跟汁?
之前我食開一間海南雞幾好食 幫你起曬骨全部肉 除左薑蔥 豉油 仲有跟一個紅色一個綠色sauce 紅色辣醬 綠色唔知乜醬 好好食

間野執左 而家出面果d無綠色醬

喺賣貓嗰條街樓梯碌落嚟嗰度有綠色嗰隻脹嗰隻脹入面其中一個成份係芫茜[slick]


滑到唔覺得食咗嘢..連胸都滑..


有無跟汁?
之前我食開一間海南雞幾好食 幫你起曬骨全部肉 除左薑蔥 豉油 仲有跟一個紅色一個綠色sauce 紅色辣醬 綠色唔知乜醬 好好食

間野執左 而家出面果d無綠色醬

https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg


滑到唔覺得食咗嘢..連胸都滑..

講到咁誇張…又想引我試:-[


呢間嘢淨係做雞,無其他嘢食
https://upload.hkgolden.media/comment/yozx5zps.a4s1f30dl3m.xsnxlwbpgab.ks2.png


https://upload.hkgolden.media/comment/0ri3ztvx.kcpu3ndyh1t.sqxttrtadhp.oqk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/f10mmkbs.zug5tr3wckv.u1ky24vruew.2hi.jpg
大約有半隻雞

Double #good# #good#


大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

東方副刊有時介紹d特色餐廳lo:)2fn


香港食野選擇多好多 不過好多野質素麻麻 平食大把 好野貴過外國

我鍾意食潮州野 每次翻香港都食 紐約市得一間勉強ok

無計:~( 有頭髮邊個想做熾哥:~(


無計 所以我而家開始學自己整
不過來來去去都係扒

一丁友好難煮架:~( :~( :~( :~( :~(


人少好難煮


大家有無發覺食來食去都係loop差唔多d野

就算換地方叫第間餐廳 來來去去都差唔多

東方副刊有時介紹d特色餐廳lo:)2fn


香港食野選擇多好多 不過好多野質素麻麻 平食大把 好野貴過外國

我鍾意食潮州野 每次翻香港都食 紐約市得一間勉強ok

無計:~( 有頭髮邊個想做熾哥:~(


無計 所以我而家開始學自己整
不過來來去去都係扒

一丁友好難煮架:~( :~( :~( :~( :~(


人少好難煮

這不是你食Pizza Hut的理由


https://upload.hkgolden.media/comment/nrgf5erk.0vx0gjzdz43.boh3stnskvh.bco.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/nrgf5erk.0vx0gjzdz43.boh3stnskvh.bco.jpg



https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg
爭好多..


今日又 #bye#cn 之日?


https://upload.hkgolden.media/comment/nrgf5erk.0vx0gjzdz43.boh3stnskvh.bco.jpg



https://upload.hkgolden.media/comment/rjusavxh.sphf0tgsz4k.gpcc251gavi.rfm.jpg
爭好多..

埋單都要五十幾

仲要戒口唔食得酸辣野 否則有汁點就開心


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 17:21
今天貼文總數: 451 | 累積文章數目: 7,502,800

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.