現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
209 個回應
其實我未有時間睇埋S2最尾嗰幾集[sosad]

俾人劇透唔好喊[sosad]

S2已經唔好睇了 S1好睇好多[sosad]


其實我未有時間睇埋S2最尾嗰幾集[sosad]

俾人劇透唔好喊[sosad]

S2已經唔好睇了 S1好睇好多[sosad]

我都覺得s2唔好睇


其實我未有時間睇埋S2最尾嗰幾集[sosad]

俾人劇透唔好喊[sosad]

S2已經唔好睇了 S1好睇好多[sosad]

我都覺得s2唔好睇

節奏拖少少
拖長黎做#oh# [sosad]


3體 S2 幾向左走向右走時先出呀#oh# Z_Z


有冇人睇夜魔俠?


有冇人睇夜魔俠?

睇緊第三季,覺得夜魔俠同條女自爆佢係夜魔俠唔係咁好
應該等條女慢慢諗返起當女檢控官受槍擊,點解夜魔俠可以會第一時間推低佢避過危險
跟住一歩一步發現佢係夜魔俠咁就型棍喇!

即係呢幕
https://upload.hkgolden.media/comment/xkbo3pl0.a3gbjhwigdp.a5dgdrkzaj2.4yf.jpg


有冇人睇夜魔俠?

睇緊第三季,覺得夜魔俠同條女自爆佢係夜魔俠唔係咁好
應該等條女慢慢諗返起當女檢控官受槍擊,點解夜魔俠可以會第一時間推低佢避過危險
跟住一歩一步發現佢係夜魔俠咁就型棍喇!

即係呢幕
https://upload.hkgolden.media/comment/xkbo3pl0.a3gbjhwigdp.a5dgdrkzaj2.4yf.jpg

咁耐之前已經唔係好記得[sosad]


有冇人睇夜魔俠?


出面有個夜魔俠既post 可以去個到傾


有冇人睇夜魔俠?

睇緊第三季,覺得夜魔俠同條女自爆佢係夜魔俠唔係咁好
應該等條女慢慢諗返起當女檢控官受槍擊,點解夜魔俠可以會第一時間推低佢避過危險
跟住一歩一步發現佢係夜魔俠咁就型棍喇!

即係呢幕
https://upload.hkgolden.media/comment/xkbo3pl0.a3gbjhwigdp.a5dgdrkzaj2.4yf.jpg

咁耐之前已經唔係好記得[sosad]

第二季同條女自爆完 諗住第三季夜魔俠一定同條女攬住恩愛啦
點知一開頭相方已失去聯絡,仲以為係咪自己miss咗一兩集.[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 11:41
今天貼文總數: 369 | 累積文章數目: 7,502,437

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.