現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
209 個回應
anyone watching Invincible ?

動畫黎? 無睇


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#

有睇,但好似冇乜野想傾[sosad]

依兩套堅好睇#hoho#
無乜野傾 係因為好難搵位傾到
一傾就可能要好深入[sosad]

另外呢兩套都有靚女:P

:Pfn
兩套既女主角都正:Pfn


Sever... 條女個樣幾惡 #ng#

唔係wo 覺得幾靚 有女人口味#love# [bomb]


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn

S1解鎖之後夜晚又認得黑人上司?究竟有幾多重人格?[???] [sosad]


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn

S1解鎖之後夜晚又認得黑人上司?究竟有幾多重人格?[???] [sosad]

你講認得natalie?
佢唔係認得natalie 只係扮認得姐[sosad]


anyone watching Invincible ?


第一季睇左,之後未睇


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn

S1解鎖之後夜晚又認得黑人上司?究竟有幾多重人格?[???] [sosad]

定係你講s2 第2集? 講番佢地變番outie個陣?


Serverance
S2 第4集 原來helly 一直都係outie扮innie @_@
outie既helly 應該好缺愛 好羨慕innie既自己


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn

S1解鎖之後夜晚又認得黑人上司?究竟有幾多重人格?[???] [sosad]

定係你講s2 第2集? 講番佢地變番outie個陣?

我都睇到精神分裂,唔知邊個打邊個,
都係乖乖睇結局算[sosad]


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn

S1解鎖之後夜晚又認得黑人上司?究竟有幾多重人格?[???] [sosad]

定係你講s2 第2集? 講番佢地變番outie個陣?

我都睇到精神分裂,唔知邊個打邊個,
都係乖乖睇結局算[sosad]

[sosad] [sosad]
諗起westworld


Serverance
睇緊S2 第1集
女主角唔講真話 唔想俾人知自己就係其中一個主腦:)fn

S1解鎖之後夜晚又認得黑人上司?究竟有幾多重人格?[???] [sosad]

定係你講s2 第2集? 講番佢地變番outie個陣?

我都睇到精神分裂,唔知邊個打邊個,
都係乖乖睇結局算[sosad]

[sosad] [sosad]
諗起westworld

好複雜咩?outie有見過個黑鬼咪認得囉,有咩問題[sosad]


Serverance
睇到S2 第6集
估唔到helena 會現實去搵mark :O 佢係未真係中意mark[sosad]
我覺得佢應該會拖到去今季最後尾一集 先真係全員去搭果個再落下一層既電梯#oh#
係咁拖xx(


同埋黑鬼同miss wong 講既野 又係唔知咩意思 咩野wintertide #oh#


Serverance 第7集
我Hi 好慘:-( :~(
2邊都想見大家 但又見唔到:~(
我估係lumon睇中左gemma
我估可能係想將kier既記憶換落gemma到 咁gemma既精神就完全變成kier
姐係kier想幫自己復活


Serverance 第7集
我Hi 好慘:-( :~(
2邊都想見大家 但又見唔到:~(
我估係lumon睇中左gemma
我估可能係想將kier既記憶換落gemma到 咁gemma既精神就完全變成kier
姐係kier想幫自己復活

原來係咸濕科學家想攪人老婆[sosad]


Serverance 第7集
我Hi 好慘:-( :~(
2邊都想見大家 但又見唔到:~(
我估係lumon睇中左gemma
我估可能係想將kier既記憶換落gemma到 咁gemma既精神就完全變成kier
姐係kier想幫自己復活

原來係咸濕科學家想攪人老婆[sosad]

估 : cold harbour 就係移植記憶既最後步驟
完成左 gemma人格就應該好難番黎:-(


Serverance S2 E8
咁向左走向右走短既Hi 你 得30分鐘左右
Hi啦星 想拖劇情都唔洗咁呀#oh# [fuck]


夜魔俠:重生 (Daredevil: Born Again)
Imdb 9分:O 未睇


夜魔俠:重生 (Daredevil: Born Again)
Imdb 9分:O 未睇

我都未睇 會睇


Serverance S2 E8
咁向左走向右走短既Hi 你 得30分鐘左右
Hi啦星 想拖劇情都唔洗咁呀#oh# [fuck]

岩岩睇完
原來放入腦舊野個設計 就係個白髮魔女設計既:O :O
但其實點解要由細就開始培養班細路 係未方便洗腦定點 呢樣野唔知#oh#


Serverance S2 E8
咁向左走向右走短既Hi 你 得30分鐘左右
Hi啦星 想拖劇情都唔洗咁呀#oh# [fuck]

岩岩睇完
原來放入腦舊野個設計 就係個白髮魔女設計既:O :O
但其實點解要由細就開始培養班細路 係未方便洗腦定點 呢樣野唔知#oh#

幾驚佢哋做愛[yipes]


Serverance S2 E8
咁向左走向右走短既Hi 你 得30分鐘左右
Hi啦星 想拖劇情都唔洗咁呀#oh# [fuck]

岩岩睇完
原來放入腦舊野個設計 就係個白髮魔女設計既:O :O
但其實點解要由細就開始培養班細路 係未方便洗腦定點 呢樣野唔知#oh#

幾驚佢哋做愛[yipes]

#oh# 有咩咁驚


佢每集都有伏線 嗰場扑嘢應該係想話 佢哋兩個會有小朋友


Serverance S2 E8
咁向左走向右走短既Hi 你 得30分鐘左右
Hi啦星 想拖劇情都唔洗咁呀#oh# [fuck]

佢哋每集唔同導演玩接龍 我覺得出書會好啲 佢放太多伏線 睇唔完 會無心機


佢每集都有伏線 嗰場扑嘢應該係想話 佢哋兩個會有小朋友

唔知會唔會有小朋友啦
但真係差唔多每集都有伏線
但埋咁向左走向右走多伏線 佢想幾時先解下啲伏線 都唔知會唔會爛xx(


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 7:04
今天貼文總數: 312 | 累積文章數目: 7,502,380

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.