現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
209 個回應
https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。

第2季點都唔會完到啦 咁向左走向右走多迷團未解[sosad]

仲有套3體未出season 2
佢只會睇mirror既劇[sosad2]lm

係喎 唔講唔記得3體 唔知幾時先出S2

哇Hi 你GF仲要有追mirror 真係極品黎#oh# xx(

主要睇肥姜:o)4lm


https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。

第2季點都唔會完到啦 咁向左走向右走多迷團未解[sosad]

仲有套3體未出season 2
佢只會睇mirror既劇[sosad2]lm

係喎 唔講唔記得3體 唔知幾時先出S2

哇Hi 你GF仲要有追mirror 真係極品黎#oh# xx(

主要睇肥姜:o)4lm

哇Hi 搞唔向左走向右走掂真係 極品中極品[sosad] xx(


severance 好睇!
岩岩開始睇緊S1 個氣氛好正#yup#


severance 好睇!
岩岩開始睇緊S1 個氣氛好正#yup#

多謝提醒 出咗第6集 追!#yup#


severance 好睇!
岩岩開始睇緊S1 個氣氛好正#yup#

多謝提醒 出咗第6集 追!#yup#

岩岩睇完S1
好向左走向右走緊張[bomb] [bomb]
開始睇S2 個妹豬演員幾好睇#hoho#


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=qRlMjr_8OSw
有d咁嘅宣傳 幾特別[sosad]


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=Dy6pZ_Jkr9Q
睇咗佢介紹 再望吓條片日期 兩年前?我都嚇一跳!:O


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=qRlMjr_8OSw
有d咁嘅宣傳 幾特別[sosad]

哇Hi 好正[sosad] [sosad]
真實演員都有埋係到 好正


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=Dy6pZ_Jkr9Q
睇咗佢介紹 再望吓條片日期 兩年前?我都嚇一跳!:O

2季隔咁耐 本身睇緊S1既人 都等得幾辛苦xx(fn


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=qRlMjr_8OSw
有d咁嘅宣傳 幾特別[sosad]


Tim cook 都有玩埋一份
https://www.youtube.com/watch?v=g_j-9DKhUk8


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=qRlMjr_8OSw
有d咁嘅宣傳 幾特別[sosad]


Tim cook 都有玩埋一份
https://www.youtube.com/watch?v=g_j-9DKhUk8

好正[sosad] [sosad] [sosad]


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#


原來S1同S2 隔左成差唔多3年先播S2 :O
要咁耐先S2..

https://www.youtube.com/watch?v=qRlMjr_8OSw
有d咁嘅宣傳 幾特別[sosad]


Tim cook 都有玩埋一份
https://www.youtube.com/watch?v=g_j-9DKhUk8

好正[sosad] [sosad] [sosad]

:D


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#

有睇,但好似冇乜野想傾[sosad]


https://youtu.be/JlWCIY6gNIw?si=jd7IVgq1tgFv3qJZ

https://youtu.be/HLeU4BF2s4o?si=lLqAd540rv297UzJ

用左呢兩劇做引子,討論下建築同office室內設計



有趣 得閒個陣會睇#yup#


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#

有睇,但好似冇乜野想傾[sosad]

依兩套堅好睇#hoho#
無乜野傾 係因為好難搵位傾到
一傾就可能要好深入[sosad]


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#

有睇,但好似冇乜野想傾[sosad]

依兩套堅好睇#hoho#
無乜野傾 係因為好難搵位傾到
一傾就可能要好深入[sosad]

另外呢兩套都有靚女:P


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#

有睇,但好似冇乜野想傾[sosad]

依兩套堅好睇#hoho#
無乜野傾 係因為好難搵位傾到
一傾就可能要好深入[sosad]

另外呢兩套都有靚女:P

:Pfn
兩套既女主角都正:Pfn


severance 好睇!
岩岩開始睇緊S1 個氣氛好正#yup#


S2 覺得拖戲


高登咁向左走向右走少人睇美劇#oh#

有睇,但好似冇乜野想傾[sosad]

依兩套堅好睇#hoho#
無乜野傾 係因為好難搵位傾到
一傾就可能要好深入[sosad]

另外呢兩套都有靚女:P

:Pfn
兩套既女主角都正:Pfn


Sever... 條女個樣幾惡 #ng#


期望 Andor 多啲,第二季唔通多動作?個trailor 由頭到尾係咁打?

https://www.youtube.com/watch?v=Z4bDS14Ju3M


anyone watching Invincible ?


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 5:52
今天貼文總數: 308 | 累積文章數目: 7,502,376

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.