現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
209 個回應
上星期 兩日一口氣睇完魷魚1,2
覺得唔駛點用腦,一路咁去,都唔錯la
之後有d空虛[sosad]

down左Serverance, Silo各S01
好似幾正有晒設定
不過好似好大架構同都係文戲, 要d mood先想追:-(

好耐無睇劇 請問有冇d係類似魷魚, Prison Break, 沒咩冷場果d#adore#

啱啱發現有套舊劇「人類清除計畫」The Purge,已經出咗兩季,未睇,不過評份得5點幾.

電影除左第一集, 之後都好勁:o) 有集力架PURGE 真係不知所謂
對劇仲加冇信心


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]

打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通[:-[sk]

我覺得唔係互通 互通好似太簡單?[sosad]
似係通去真正世界

唔會啦,上層真實世界
Tim Robbins話佢衰,其實保緊全倉人,套嘢啲設定好有趣


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]

打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通[:-[sk]

我覺得唔係互通 互通好似太簡單?[sosad]
似係通去真正世界

唔會啦,上層真實世界
Tim Robbins話佢衰,其實保緊全倉人,套嘢啲設定好有趣

唔好劇透#kill# #kill#


今日完Silo S02,
跟住睇Serverance S02
#hoho#


今日完Silo S02,
跟住睇Serverance S02
#hoho#

發脹版湯告魯斯[sosad]


又要等第


又要等第三秊
:-(


又要等第三秊
:-(

岩岩睇完



最後個到 係未過去黎?:O :O 見番個玩具
唔記得左 係邊個既話?


我覺得女主唔會死 著左消防衣[sosad]


同埋仲未解開究竟邊個係背後控制silo 同埋點解要咁做


又要等第三秊
:-(

希望出年就有S3 :-(lmfn



最後個到 係未過去黎?:O :O 見番個玩具
唔記得左 係邊個既話?

以為同from一樣,用咗半集做新劇預告[sosad]



最後個到 係未過去黎?:O :O 見番個玩具
唔記得左 係邊個既話?

以為同from一樣,用咗半集做新劇預告[sosad]

我本來都諗緊係未搞錯 見到個玩具就知唔係@_@


又要等第三秊
:-(

希望出年就有S3 :-(lmfn

IMDB: S3 2025, S4 2026


又要等第三秊
:-(

希望出年就有S3 :-(lmfn

IMDB: S3 2025, S4 2026

唔通年尾出埋s3 有無咁快#oh#


咁既結局既, Hi Auntie!!!


咁既結局既, Hi Auntie!!!

[sosad]
吊人癮


https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。


https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。

估唔到你條友仔有睇#oh#
試下推介俾你條女睇[369]


https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。

第2季點都唔會完到啦 咁向左走向右走多迷團未解[sosad]


https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。

第2季點都唔會完到啦 咁向左走向右走多迷團未解[sosad]

仲有套3體未出season 2
佢只會睇mirror既劇[sosad2]lm


https://youtu.be/7iIEexpCPMI?si=7WMvBpHqz7y9cey-

仲以為第二季可以結局,估唔到又拖。

地面地界好似係205x年,應該係故事入面既300年前。

第2季點都唔會完到啦 咁向左走向右走多迷團未解[sosad]

仲有套3體未出season 2
佢只會睇mirror既劇[sosad2]lm

係喎 唔講唔記得3體 唔知幾時先出S2

哇Hi 你GF仲要有追mirror 真係極品黎#oh# xx(


Serverance係咪講緊複製人?[sosad]


Serverance係咪講緊複製人?[sosad]

未睇 前面見巴打講幾有趣
得閒就會開始睇


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 3:55
今天貼文總數: 301 | 累積文章數目: 7,502,369

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.