現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
209 個回應
同男人婆打車輪好恐怖@_@


同男人婆打車輪好恐怖@_@

呢下真係毫無美感可言 完全唔覺個畫面吸引xx(


女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭:o)


女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭:o)

咁拖落去4季冇走雞[sosad]


女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭:o)

咁拖落去4季冇走雞[sosad]

[sosad] [sosad]
依家每集有起馬1/3 時間都係講女主角個邊無聊野[sosad] [banghead]


第8集最後 女主角個邊又多左幾條友[sosad]


第8集最後 女主角個邊又多左幾條友[sosad]

第二季完咗?:~(


第8集最後 女主角個邊又多左幾條友[sosad]

第二季完咗?:~(

第2季有10集


第一季其實係只係女主角吸引我 [bouncer] [bouncer]


上星期 兩日一口氣睇完魷魚1,2
覺得唔駛點用腦,一路咁去,都唔錯la
之後有d空虛[sosad]

down左Serverance, Silo各S01
好似幾正有晒設定
不過好似好大架構同都係文戲, 要d mood先想追:-(

好耐無睇劇 請問有冇d係類似魷魚, Prison Break, 沒咩冷場果d#adore#


第九集好緊張#yup#


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(


上星期 兩日一口氣睇完魷魚1,2
覺得唔駛點用腦,一路咁去,都唔錯la
之後有d空虛[sosad]

down左Serverance, Silo各S01
好似幾正有晒設定
不過好似好大架構同都係文戲, 要d mood先想追:-(

好耐無睇劇 請問有冇d係類似魷魚, Prison Break, 沒咩冷場果d#adore#

啱啱發現有套舊劇「人類清除計畫」The Purge,已經出咗兩季,未睇,不過評份得5點幾.


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(

鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正:o)


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(

鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正:o)


我就好中意睇呢類 科幻劇既劇/電影
寫得好 拍得好既話 個氣氛好正


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(

鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正:o)


末日劇Fallout 好睇


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(

鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正:o)


末日劇Fallout 好睇

幾時有第二季?正!


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]

打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通[:-[sk]


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]

打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通[:-[sk]

我覺得唔係互通 互通好似太簡單?[sosad]
似係通去真正世界


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(

鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正:o)


末日劇Fallout 好睇

係喎,Hi
唔記得左連FALLOUT都出左劇

只有打FO3,FO3VEGAS, 請問冇打FO4,同 76, 觀賞有沒影響:-( #adore#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 22:06
今天貼文總數: 513 | 累積文章數目: 7,502,320

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.