高登討論區 HKGolden
高登新聞部
同男人婆打車輪好恐怖
女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭
女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭咁拖落去4季冇走雞
第8集最後 女主角個邊又多左幾條友
第8集最後 女主角個邊又多左幾條友第二季完咗?
第九集好緊張
上星期 兩日一口氣睇完魷魚1,2覺得唔駛點用腦,一路咁去,都唔錯la之後有d空虛 down左Serverance, Silo各S01好似幾正有晒設定不過好似好大架構同都係文戲, 要d mood先想追 好耐無睇劇 請問有冇d係類似魷魚, Prison Break, 沒咩冷場果d
第九集好緊張其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到
第九集好緊張其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正
第九集好緊張未睇
第九集好緊張其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正末日劇Fallout 好睇
第九集好緊張未睇就黎知咩料 究竟咩係safeguard
第九集好緊張未睇就黎知咩料 究竟咩係safeguard 唔駛講芝麻開門,有接待員招呼
第九集好緊張未睇就黎知咩料 究竟咩係safeguard 唔駛講芝麻開門,有接待員招呼係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名
第九集好緊張未睇就黎知咩料 究竟咩係safeguard 唔駛講芝麻開門,有接待員招呼係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗
第九集好緊張未睇就黎知咩料 究竟咩係safeguard 唔駛講芝麻開門,有接待員招呼係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通