現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
荃灣如心蜜雪冰城新開張 多人排隊服務員普通話叫號
41 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/ghlsts4k.mfhfpo5gjdc.chdeluv0phb.1z1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fsn5x4bt.nra31sqoq4a.rb54eccva2e.nhf.jpg
Menu照用簡體字,服務員用普通話,仍然很多香港人排隊買黎飲。
這種情況下,我覺得租貴只係比香港人。因為黨企黎香港開業,只要用把刀行住業主條頸,業主即刻跪地減租,遊戲另類玩法。


我唔認同
subway 英文公司都會英文menu 英文服務員 我9估你去蜜雪冰城用廣東話佢都會幫你 subway 你唔用英文佢閪你面唔做你生意

所以祖國野偉大


另外我覺得呢d茶鋪 留咗一堆人喺個場
壽司朗果d吓吓等半個鐘果type
我唔識係多咗人多咗生意 定一堆唔買野生意會少咗?_?

subway有中文同可以用廣東話落單架:o) 你試過未架?


高登伯唔學普通話第時無得同M記妹豬落單 自己死埋一邊用自助機


有咩問題,外國野黎香港開鋪都係咁上下
用返當地語言先有特色


啲垃圾荼跟本賣得貴


有咩問題,外國野黎香港開鋪都係咁上下
用返當地語言先有特色

#oh# .............[sosad]


乜向左走向右走野因為黨企黎香港開業[sosad]
乜佢唔係行特許經營路線,事但一個南亞人只要有錢就開到咩[sosad] [sosad]

聽講國內特許經營果d好似錢大媽咁,大部分係國內專才開

咁你地想點,專才黎到又話佢地唔搵工,剩係等政府養好Hi Hi,家陣人地比埋錢開鋪頭投資,又質疑人地租金平過香港人

真難服侍[sosad]


自己班底#adore# #adore#


試過去元朗買小食落單,俾個收銀叫我講普通話…:o) :o) :o)

咪話唔識唔買

即係唔做香港人生意囉[sosad]


用簡體字有咩問題?大把餐廳都唔係中文架啦


https://upload.hkgolden.media/comment/ghlsts4k.mfhfpo5gjdc.chdeluv0phb.1z1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fsn5x4bt.nra31sqoq4a.rb54eccva2e.nhf.jpg
Menu照用簡體字,服務員用普通話,仍然很多香港人排隊買黎飲。
這種情況下,我覺得租貴只係比香港人。因為黨企黎香港開業,只要用把刀行住業主條頸,業主即刻跪地減租,遊戲另類玩法。


我唔認同
subway 英文公司都會英文menu 英文服務員 我9估你去蜜雪冰城用廣東話佢都會幫你 subway 你唔用英文佢閪你面唔做你生意

所以祖國野偉大


另外我覺得呢d茶鋪 留咗一堆人喺個場
壽司朗果d吓吓等半個鐘果type
我唔識係多咗人多咗生意 定一堆唔買野生意會少咗?_?

subway有中文同可以用廣東話落單架:o) 你試過未架?

你以為啦
試過有個死阿差叫我講英文:o)


用簡體字有咩問題?大把餐廳都唔係中文架啦

冇問題架,你用凡文都得,我唔會幫襯#yup#


啲垃圾荼跟本賣得貴




試過去元朗買小食落單,俾個收銀叫我講普通話…:o) :o) :o)

咪話唔識唔買

元朗


試過去元朗買小食落單,俾個收銀叫我講普通話…:o) :o) :o)

咪話唔識唔買

即係唔做香港人生意囉[sosad]

元朗的人本身講外星話


如心預左係大陸主場

農耕都係講外星文


啲垃圾荼跟本賣得貴

化學品溝出嚟嘅廢水#yup# xx(


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 12:57
今天貼文總數: 406 | 累積文章數目: 7,502,474

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.