現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
196 個回應
所以話就算結婚生仔好(睇吓你同另一半邊個死先,遲死嗰個最後可能都係得自己一個),自己毒向左走向右走一個都好,最後都係殊途同歸


幾十年後嘅社會會同而家好唔一樣,而家啲人越嚟越講求個人主義,唔好諗住仔女到你老嗰時會養你,唔使你養返佢哋轉頭已經好好彩。你睇吓日本而家大把老人家獨具啲仔女係不聞不問,好多都係自生自滅。未來香港嘅世界啲人只會更加自私。所謂養兒防老呢個觀念喺未來絕對唔再適用。

而且不婚獨身嘅人越來越多,冇仔女嘅夫婦亦都越來越多,未來嘅世界一定會有相對型嘅服務去應付呢啲需求

其實香港而家已經係,好多後生移民都唔會帶埋老豆老母走,留低佢哋喺香港[sosad]
https://youtu.be/-ABBG80J0q0?si=bV8Sm6IXL_MrjKOu

重有好多一生出嚟就殘疾有病:-(
https://youtu.be/7tpAS-_jHdI?si=uXBJqjZoOzBny4Hb

仲有白頭人送黑頭人,絕症又年輕化又情緒病又工業意外


仲有講真, 呢個世代生仔女代表仔女大左一定養返你咩, 大把例子生三個仔女大左都唔理父母, 老左一樣變獨居老人, 例如咩賣報紙睡婆婆
但你當時付出好多金錢勞力去養仔女
付出過得唔到回報咁不如唔會付出好過, 因為最後結果可能一樣, 到老左無仔女照顧

大陸都好多呢啲cases,幾個仔女爭家產嘅時候先會出現,之後喺法庭打生打死,只係為咗爭錢[sosad]


人老左 有野做唔返 實會後悔的,好似學生時代無溝女一樣


人老左 有野做唔返 實會後悔的,好似學生時代無溝女一樣

如果有幾億身家唔洗做,一定乜都試下添


早幾日我生日,幾個小朋友同老婆同我慶祝,大家都好開心!
我覺得自己好幸福!


人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下

有幾多仔女會陪甚至照顧父母?唔叫你賣樓比首期已經還神

事實上唔追女唔生仔慳返d錢比自己用先係最佳養老方法[sosad]


討厭細路但都生左個 人生先夠完整


討厭細路但都生左個 人生先夠完整

:o) :o) :o) :o) :o) :o)


人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下

有幾多仔女會陪甚至照顧父母?唔叫你賣樓比首期已經還神

事實上唔追女唔生仔慳返d錢比自己用先係最佳養老方法[sosad]

驚老左唔方便,做多d運動,小d病仲實際,一係就咩都唔理,可能都唔會長命到有60


https://upload.hkgolden.media/comment/ehcesvxq.toq11mvortf.zjiivoljukt.3vm.jpg


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的


老咗D仔女賺你煩又老土溝通唔到 交惡再疏遠然後離棄 除非你有樓又有錢可以比佢地謀著可以免強就吓你對待好D


財政上係,不過人生唔係淨係得錢,仲有d野過左無得翻轉頭。呢個社會太多kpi,好難取捨:-(


朋友比我有錢
有老婆有仔
幸福家庭
但要顧呢樣果樣
每日瞓得四個鐘

我就放工唸下有乜好玩
但老左就得自己一個了

只可講點揀都有代價


而家個世界太痴線,唔生好過,雖然我自己有兩個,不過將來佢地唔生都ok既


https://upload.hkgolden.media/comment/ehcesvxq.toq11mvortf.zjiivoljukt.3vm.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/05tr2wwn.yegvcnhn5t2.omy542rnhnm.h4q.gif


好心窮就咪結婚


好心窮就咪結婚

堅,大把後悔


好心窮就咪結婚

堅,大把後悔

錯,多數小女成年就會好開心


好心窮就咪結婚

堅,大把後悔

錯,多數小女成年就會好開心

咁小數呢


再老d就想娶個大陸女返黎照顧自己,再比人呃晒d錢


暫時一個人住
得閒就叫雞打機學嘢都幾爽


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 26/6/2026 1:02
今天貼文總數: 609 | 累積文章數目: 7,503,236

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.