高登討論區 HKGolden
高登新聞部
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop你有冇仔女都係不停loop架啦食飯返工訓教痾屎打丁我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d 即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop你有冇仔女都係不停loop架啦食飯返工訓教痾屎打丁我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d 即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop你有冇仔女都係不停loop架啦食飯返工訓教痾屎打丁我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d 即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣如果個老婆唔係控制狂就係,但係大部分港女都係控制狂,仲要年紀愈大年老色衰時控制慾就更強
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop你有冇仔女都係不停loop架啦食飯返工訓教痾屎打丁我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d 即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣如果個老婆唔係控制狂就係,但係大部分港女都係控制狂,仲要年紀愈大年老色衰時控制慾就更強你諗吓女人去到40後基本上老公對佢都已經無咩性趣,老婆個樣愈來愈唔掂都算,連性格都大變,以前嘅溫柔都無晒,日日要對住咁嘅人,咩人生樂趣都無晒當然唔係個個女人都係咁,但我識好多港女都係咁,係女人變成大媽嘅過程
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop你有冇仔女都係不停loop架啦食飯返工訓教痾屎打丁我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d 即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣唔明有乜樂趣,有老婆仔女根本鎖死一世,除非唔理d老婆仔女
人到老年,發現無家庭仔女都幾慘
之前有巴打講得啱無仔女人生去到某個位就係不停loop你有冇仔女都係不停loop架啦食飯返工訓教痾屎打丁我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d 即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎點解有老婆仔女唔可以係一種樂趣唔明有乜樂趣,有老婆仔女根本鎖死一世,除非唔理d老婆仔女唔理你都要比錢佢哋架,你搵三萬起碼比2萬家用,5萬比3萬傻的媽我唔自己一個人洗三五萬唔好?反正而家年代仔女老左絕對唔會養返你即係你半世人供養老婆仔女=倒錢落海換好爸爸稱號,唔好咁弱智啦
生係用前40年換最後10年 (仲要有機會換唔到)
唔想連累麻煩人,活到60幾就夠
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下人到老年,發現無家庭仔女陪下自己照顧自己都ok想死下現實係你老年果時, 好D既仔女就一腳踢你入老人院, 唔好果D都都等你做獨居老人 點解入老人院係好D ? 起碼佢地都知你係需要人照顧D仔女大晒, 佢又要玩番你個 結婚生仔plan, 即係最後都要搬開住, 老伴走先一步 未又係得你一條友
自唔自私睇你生件咩人,生件陳同佳寧願你唔生
但係已經預計到自己晚年係劏房發臭咗先俾人發現呢個唔係最慘,死左之後話知你沖我條屍落廁所..最慘係未死果時,老豆老母已經老得滯瓜左,自己開始老同機能衰退,退埋休既話真係同個社會絕緣。呢個情況唔知會持續幾耐,而係一個人傻的嗎9無野做果時,幾個月、幾年時間真係可以長到你覺得悶。
但係已經預計到自己晚年係劏房發臭咗先俾人發現
但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你作為一個中年毒向左走向右走,我已經心理上準備到咗退休年齡,當身體開始越來越多病痛,我就會一死了之,因為根本生無可戀,個世界越變越差,身邊冇一個愛我嘅人,亦都冇一個值得我愛嘅人,早死早著今日係公園等外賣單,見到有件阿伯係公園打坐,令我睇化咗啲野其實中年毒向左走向右走,可以用幾廿年時間去學習如何面對死亡同放下
但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你作為一個中年毒向左走向右走,我已經心理上準備到咗退休年齡,當身體開始越來越多病痛,我就會一死了之,因為根本生無可戀,個世界越變越差,身邊冇一個愛我嘅人,亦都冇一個值得我愛嘅人,早死早著
但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你
但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現
有人話只有y染色體可以遺傳, x傳幾代就冇 , 所以重男輕女咁都要有天生強項技能嘅y染色體先有用吖 廢y 賤y 蠻種y 染色體要嚟做乜 不如早早淘汰 , 或者唔生唔傳 對世界係貢獻
幾十年後嘅社會會同而家好唔一樣,而家啲人越嚟越講求個人主義,唔好諗住仔女到你老嗰時會養你,唔使你養返佢哋轉頭已經好好彩。你睇吓日本而家大把老人家獨具啲仔女係不聞不問,好多都係自生自滅。未來香港嘅世界啲人只會更加自私。所謂養兒防老呢個觀念喺未來絕對唔再適用。而且不婚獨身嘅人越來越多,冇仔女嘅夫婦亦都越來越多,未來嘅世界一定會有相對型嘅服務去應付呢啲需求