現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
196 個回應
20-40一支公梗係爽
最弊好多人過40中,身體走下坡先黎後悔唔生
結果5、60歲搵件支那雞落黎生,製造大量社會問題

又義工,又社工,又老人院,仔女仲多變數,女嫁左有埋仔女,父母就唔係頭一位,仲有走佬,去外國,佢仲短命過你依d野


20-40一支公梗係爽
最弊好多人過40中,身體走下坡先黎後悔唔生
結果5、60歲搵件支那雞落黎生,製造大量社會問題


上一代真係會,呢一代會唔會咁我都有啲懷疑


上一代你無家庭,返工俾人笑到面黃,狗一樣

而家都會笑你,但收埋係心底,唔會做出面,好過啲


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


上一代你無家庭,返工俾人笑到面黃,狗一樣

而家都會笑你,但收埋係心底,唔會做出面,好過啲

依加睇你窮唔窮,家庭話知你咩


如果在新香港、我是最後一代


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

同你一樣咁失敗唔好咩?


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

同你一樣咁失敗唔好咩?


我努力過,老闆都做過,係俾唔起租金先搞成咁


1. 趁後生每星期鍛鍊健身運動,累積肌肉量等等。

2. 一般情況70歲都係easy mode。

3. 70歲後,就開始 hard mode,唔啱玩就 quit game。#yup#


唔怕孤獨就得

冇仔女既人真係唔使咁長命


財政上係,不過人生唔係淨係得錢,仲有d野過左無得翻轉頭。呢個社會太多kpi,好難取捨:-(


呢樣認同既,所以我每日都懷著一種罪惡感,我覺得自己好對唔住呢個社會,完成唔到一個社會人既要求,只係一件垃圾,一隻狗


個社會畸形啫
唔係你既錯


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

同你一樣咁失敗唔好咩?


我努力過,老闆都做過,係俾唔起租金先搞成咁

我都努力過
不過智力不足俾人炒
唯有做12碼保安


認唔認同

自卑到自大


如果中年失業 又有家庭仔女都幾大獲 責任太大 真係孭唔起 唔係講笑




我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

34同屋企人住
你可以話失敗
可以話同老母相處到 幸福

我廿七八 就頂唔順要搬出劏房

相處唔到 不是問題
夾硬坐埋一間屋 好慘

老母老婆都係
講命水


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

34同屋企人住
你可以話失敗
可以話同老母相處到 幸福

我廿七八 就頂唔順要搬出劏房

相處唔到 不是問題
夾硬坐埋一間屋 好慘

老母老婆都係
講命水

我17歲就自己住。。。
呢家3張野前排有事番屋企同屋企人住左幾日已經好唔慣[sosad] [sosad]


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的


高登同Ai解決問題


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

34同屋企人住
你可以話失敗
可以話同老母相處到 幸福

我廿七八 就頂唔順要搬出劏房

相處唔到 不是問題
夾硬坐埋一間屋 好慘

老母老婆都係
講命水

我17歲就自己住。。。
呢家3張野前排有事番屋企同屋企人住左幾日已經好唔慣[sosad] [sosad]

一見到 就feel到火向左走向右走滾咁


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁


https://upload.hkgolden.media/comment/amn2ldyq.onwrsqqy4ux.dflqnkyty1p.rem.png


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的


你信唔信有老婆仔女仲孤獨?


過得一日得一日啦
今晚一睡不起都話唔埋
無謂諗到老咗會點咁長遠


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 21:24
今天貼文總數: 548 | 累積文章數目: 7,503,175

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.