現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
196 個回應
人到老年,發現無家庭仔女都幾慘


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

可能50都唔到


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

呢d野我睇你慘你睇我慘架姐
最緊要係做決定前諗清楚自己想要d咩,唔好到左冇得重頭黎過先至後悔:-(


中年係40定30


我覺得30歲應該盡力成家立室,完成社會既要求

努力咗十年,到40歲都做唔到就放棄,唔好咁自私夾件大陸大媽落黎

劉德華50歲先生仔
張衛健想生又生唔到

有就有 無就無
接受就好


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

但好多悲劇都因為家庭:-(


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

怕老年慘去犧牲青年中年好無謂
大多數野係無長遠可言
只可以眼前真心想點就點


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

呢d野我睇你慘你睇我慘架姐
最緊要係做決定前諗清楚自己想要d咩,唔好到左冇得重頭黎過先至後悔:-(

通常自己 得唔到既野都覺得係最好, 因為充滿無限既FF空間.
但當你真係有左果樣野, 好快就會覺得都係不外如是.
PS: 你每次買新玩具/電話/袋/鞋...準備買果段時間先係最開心最期待


自唔自私睇你生件咩人,生件陳同佳寧願你唔生[sosad]

生件創富者咁既仔,日日瀨屎啃老做佢老豆老母慘過死


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

呢d野我睇你慘你睇我慘架姐
最緊要係做決定前諗清楚自己想要d咩,唔好到左冇得重頭黎過先至後悔:-(


其實無人知架.

無仔女可能好好, 有仔女可能好麻煩(我個CASE).

問題係人生無得返轉頭, 成日諗如果點如果咁, 點解唔活在當下??


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘


收個徒弟仔


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘


個身體保養得好D, 少D病痛, 就無咁慘.

你睇下黎彼得? 本來有老婆仔女, 結左婚三年就離婚.
個仔牛龜咁大, 都要比錢養佢,
自己又有病痛,
咁大年紀都未可以退休.


https://images.chinatimes.com/newsphoto/2020-08-24/656/20200824000945.jpg


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘


收個徒弟仔


你做五毛,收乜嘢徒弟???


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

好似黎彼得咁人到老年仲要找自己仔女啲街數最幸福#yup# #yup# #yup#

透過 HKG 分享一則貼文:黎彼得經濟拮据靠自己: 同許冠傑嘅恩怨情仇,永遠唔會公開!
https://forum.hkgolden.com/thread/7757526/page/1


就4張,細佬妹都結婚生咗兩件,除咗過時過節有啲空虛其他時間都好自由自在,係物質追求有壓力[banghead]

過左四十歲,老豆老母基本上放棄你,死埋就以後無人care你結唔結婚[sosad]


就4張,細佬妹都結婚生咗兩件,除咗過時過節有啲空虛其他時間都好自由自在,係物質追求有壓力[banghead]

過左四十歲,老豆老母基本上放棄你,死埋就以後無人care你結唔結婚[sosad]

可能我大仔,佢哋好想我結婚生仔,怕我無人送終


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

呢d野我睇你慘你睇我慘架姐
最緊要係做決定前諗清楚自己想要d咩,唔好到左冇得重頭黎過先至後悔:-(

通常自己 得唔到既野都覺得係最好, 因為充滿無限既FF空間.
但當你真係有左果樣野, 好快就會覺得都係不外如是.
PS: 你每次買新玩具/電話/袋/鞋...準備買果段時間先係最開心最期待

係囉

好多手機買個陣好期待,買返來咪又係用來上網


但係已經預計到自己晚年係劏房發臭咗先俾人發現:-(


但係已經預計到自己晚年係劏房發臭咗先俾人發現:-(

死左 臭唔臭一勁樣
大把人有仔有女 要仔女同佢炆屎
或者係老人院推佢令茶 飲飲下瀨屎


但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現:-(

返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你[sosad]


唔想連累麻煩人,活到60幾就夠


但係已經預計到自己晚年係劏房發臭咗先俾人發現:-(


呢個唔係最慘,死左之後話知你沖我條屍落廁所..
最慘係未死果時,老豆老母已經老得滯瓜左,自己開始老同機能衰退,退埋休既話真係同個社會絕緣。呢個情況唔知會持續幾耐,而係一個人傻的嗎9無野做果時,幾個月、幾年時間真係可以長到你覺得悶。


中年係40定30


我覺得30歲應該盡力成家立室,完成社會既要求

努力咗十年,到40歲都做唔到就放棄,唔好咁自私夾件大陸大媽落黎

社會要求你食屎就食呀[369] [369] [369]


但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現:-(

返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你[sosad]


作為一個中年毒向左走向右走,
我已經心理上準備到咗退休年齡,
當身體開始越來越多病痛,
我就會一死了之,
因為根本生無可戀,
個世界越變越差,
身邊冇一個愛我嘅人,
亦都冇一個值得我愛嘅人,
早死早著


中年係30 40 定50 ?


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 19:43
今天貼文總數: 497 | 累積文章數目: 7,503,124

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.