現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
今日送車尾,等下一班足足浪費我17分鐘 xx(
其他車就兩三分鐘密密埋站 :o)


11月16日生日#hoho#

未來日記-我妻由乃
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/zh/a/a0/Yuno_Gasai_FT_TV.jpg
冇粵配:D
又粉切黑:D xx(




香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(




香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(




香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(



今日送車尾,等下一班足足浪費我17分鐘 xx(
其他車就兩三分鐘密密埋站 :o)

咩耐成噉


今日送車尾,等下一班足足浪費我17分鐘 xx(
其他車就兩三分鐘密密埋站 :o)

咩車耐成噉





香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機



今日送車尾,等下一班足足浪費我17分鐘 xx(
其他車就兩三分鐘密密埋站 :o)

咩車耐成噉

我要搭o既車全部都咁耐,我唔搭時佢就會好快
17分鐘算快了,我試過等30分鐘或以上 xx(




香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機


將莖牽奶共, 賊登仔撐
陳奕迅奶共, 賊登仔反

雙標到呢:D xx( 雖然兩個都唔撐, 不過唱歌拎將莖牽比較又侮辱咗陳奕迅





香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機


將莖牽奶共, 賊登仔撐
陳奕迅奶共, 賊登仔反

雙標到呢:D xx( 雖然兩個都唔撐, 不過唱歌拎將莖牽比較又侮辱咗陳奕迅

張勁囂同藍秋生俾我感覺都係似乎識少少唱歌/演戲,但就係好乞人憎





香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機


將莖牽奶共, 賊登仔撐
陳奕迅奶共, 賊登仔反

雙標到呢:D xx( 雖然兩個都唔撐, 不過唱歌拎將莖牽比較又侮辱咗陳奕迅

張勁囂同藍秋生俾我感覺都係似乎識少少唱歌/演戲,但就係好乞人憎


藍秋生演戲唔差, 係性格問題xx(
將莖牽就xx(





香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機


將莖牽奶共, 賊登仔撐
陳奕迅奶共, 賊登仔反

雙標到呢:D xx( 雖然兩個都唔撐, 不過唱歌拎將莖牽比較又侮辱咗陳奕迅

張勁囂同藍秋生俾我感覺都係似乎識少少唱歌/演戲,但就係好乞人憎


藍秋生演戲唔差, 係性格問題xx(
將莖牽就xx(

藍秋生之前諗住移民去台灣,Hi,而家又死返唻香港 xx(
睇返張勁囂2003年個樣,衰向左走向右走到 [sosad] 而家肯定係整容後version, o係度扮偶像派 :o)





香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機


將莖牽奶共, 賊登仔撐
陳奕迅奶共, 賊登仔反

雙標到呢:D xx( 雖然兩個都唔撐, 不過唱歌拎將莖牽比較又侮辱咗陳奕迅

張勁囂同藍秋生俾我感覺都係似乎識少少唱歌/演戲,但就係好乞人憎


藍秋生演戲唔差, 係性格問題xx(
將莖牽就xx(

藍秋生之前諗住移民去台灣,Hi,而家又死返唻香港 xx(
睇返張勁囂2003年個樣,衰向左走向右走到 [sosad] 而家肯定係整容後version, o係度扮偶像派 :o)


到時應該有唔少賊登所講嘅留港向左走向右走:D
將莖牽冇扮, 係真係毆象(毆打對象)嚟:D


11月17日生日#hoho#

犬夜叉-桔梗
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/zh/b/b8/%E6%A1%94%E6%A2%97_%28%E7%8A%AC%E5%A4%9C%E5%8F%89%29%E3%80%81Kikyo_%28Inuyasha%29.png

不思議遊戲-心宿
https://i.imgur.io/nB5Ybjo_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=mehim

校園迷糊大王-Harry McKenzie
https://pic.pimg.tw/mutsumi326/1319096148-2504234570.jpg

鑽石王牌-禦幸一也
https://media85.melon365.com/other/2018/3-9/oth75691204416274899721c408b891c2b44f070dd928514.jpg

排球少年-黑尾鐵朗
https://i0.wp.com/blerdyotome.com/wp-content/uploads/2017/09/tetsurokuuro.png?fit=733%2C454&ssl=1

熱血自由式-橘真琴
https://i.pinimg.com/originals/17/dc/82/17dc8207383393fda581c31ea44f0605.png




香港樂壇已消失:D
除咗尹光, 全部都xx(

尹光幫港共拍片呼籲12月10號區議會投票

hitv班垃圾不在話下
喃嘸佬都唔識唱歌
張勁囂唔覺好聽,又整容 xx(


尹光唱得, 但個人就xx(

賊登狗話全投尹光,又hang機


將莖牽奶共, 賊登仔撐
陳奕迅奶共, 賊登仔反

雙標到呢:D xx( 雖然兩個都唔撐, 不過唱歌拎將莖牽比較又侮辱咗陳奕迅

張勁囂同藍秋生俾我感覺都係似乎識少少唱歌/演戲,但就係好乞人憎


藍秋生演戲唔差, 係性格問題xx(
將莖牽就xx(

藍秋生之前諗住移民去台灣,Hi,而家又死返唻香港 xx(
睇返張勁囂2003年個樣,衰向左走向右走到 [sosad] 而家肯定係整容後version, o係度扮偶像派 :o)


到時應該有唔少賊登所講嘅留港向左走向右走:D
將莖牽冇扮, 係真係毆象(毆打對象)嚟:D

見到咩delete花roo 八周年廣告
又藍秋生,又淋嗨瘋,全部我最憎 xx(

Eason新碟有首歌搵淋嗨瘋填詞,都係令我唔買碟o既原因


今日去銀行櫃檯入數,等40個number :o)
又半粒鐘 xx(

之前有次明明整o左條for人入數o既特快隊
而家又冇o左 :o)


今日去銀行櫃檯入數,等40個number :o)
又半粒鐘 xx(

之前有次明明整o左條for人入數o既特快隊
而家又冇o左 :o)

半粒鐘40個 咁快#oh#bg


今日去銀行櫃檯入數,等40個number :o)
又半粒鐘 xx(

之前有次明明整o左條for人入數o既特快隊
而家又冇o左 :o)

半粒鐘40個 咁快#oh#bg

咁就半粒鐘 xx(
班廢老阻住晒

碌勁已漸痕
銀行提現金,一.千.蚊


https://forum.hkgolden.com/thread/7758917/page/1

TLC你有重大失敗 我都有一敗塗地 唔會俾你專美[slick]


https://forum.hkgolden.com/thread/7758917/page/1

TLC你有重大失敗 我都有一敗塗地 唔會俾你專美[slick]

我衰到地陷 :-(


11月18日生日#hoho#

火影忍者-靜音
https://staticg.sportskeeda.com/editor/2022/08/efd99-16595223072480.png?w=840

網球王子-河村隆 
https://i.pinimg.com/originals/5f/f9/13/5ff91384b9aea44630afd821a48742d1.jpg


兩年前差唔多嘅呢段時間
正氣豬同恐龍童星毁滅無限開始xx(


日版咒術虎杖:D #good#
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0UV4yGg8anAPdtqhZxHkEH5omvRUdnH2r2wkKA3tiaTu7ULjCWtYppq2DfpKfFm3al&id=100064524646933&mibextid=NOb6eG
恐龍童星xx(

雖則話係粵配post, 但質素差嘅地方就唔會去盲撐:D

如果唔係毀滅事件, 我諗本身有機會睇yan配咒術女主同間諜煮飯仔約兒, 仲有chloe配安妮亞:)fn


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 16:40
今天貼文總數: 450 | 累積文章數目: 7,503,077

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.