現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg

想波士高救下個樂壇 :-(
翻唱有K歌之王,自己歌有最後祝福
動畫歌有Keroro軍曹


叫蔣志光:D
據聞離開cctvb後專注音樂方面:D
加上希望師兄開新公司之後會帶動hkpop, 雖然有難度
因為觀眾質素太低xx( 走音、唸經、破地獄都啱xx(

陳奕迅都畀人嫌,蔣志光更加冇人聽啦
雖然陳奕迅新碟以佢過往水準唻講真係稍遜,可能我憎喃嘸佬啦,又冇林夕填詞

劉浩龍難啦
腥港聽歌同唱得好唔好聽無關
以前出個楊千嬅咁都紅得起,而家成堆唔知乜向左走向右走就更甚啦


:D

xx(



11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg

以前覺得知里好煩膠,但睇完金森之後就覺得知里都冇乜o野 [sosad]

呢個蕉瘍都係主要想食女 [sosad]

銀魂辰馬係陳廷軒配音 :~( 之後鄧志堅接替 :~(
佢條女陸奧好正,小Judy配


邊到有得睇廣東話銀魂#good# :~(
引用



https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?message=7757553
有個留言話唔生仔驚死o左冇仔送終 :o)
Hi,死o左o個陣時發生乜向左走向右走都唔知啦,有冇仔送終好向左走向右走閒o者
要個仔o係腥港出世受苦先至係罪孽
所以就算娘娘色誘我……


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg

想波士高救下個樂壇 :-(
翻唱有K歌之王,自己歌有最後祝福
動畫歌有Keroro軍曹


叫蔣志光:D
據聞離開cctvb後專注音樂方面:D
加上希望師兄開新公司之後會帶動hkpop, 雖然有難度
因為觀眾質素太低xx( 走音、唸經、破地獄都啱xx(

陳奕迅都畀人嫌,蔣志光更加冇人聽啦
雖然陳奕迅新碟以佢過往水準唻講真係稍遜,可能我憎喃嘸佬啦,又冇林夕填詞

劉浩龍難啦
腥港聽歌同唱得好唔好聽無關
以前出個楊千嬅咁都紅得起,而家成堆唔知乜向左走向右走就更甚啦


劣幣驅逐良幣xx(
黃屍賊登盲反到xx(

:-( 但外國係睇實力, 就算有醜聞都好, 有料到都會紅得起, 唔會埋沒才華, 點似得腥江咁xx(


:D

xx(


:D



11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg

以前覺得知里好煩膠,但睇完金森之後就覺得知里都冇乜o野 [sosad]

呢個蕉瘍都係主要想食女 [sosad]

銀魂辰馬係陳廷軒配音 :~( 之後鄧志堅接替 :~(
佢條女陸奧好正,小Judy配


知里向來都正#love#ks
maria就xx(

食女xx(

陳廷軒:-( 佢同伍刁呢條命交換都好


https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?message=7757553
有個留言話唔生仔驚死o左冇仔送終 :o)
Hi,死o左o個陣時發生乜向左走向右走都唔知啦,有冇仔送終好向左走向右走閒o者
要個仔o係腥港出世受苦先至係罪孽
所以就算娘娘色誘我……





炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg

想波士高救下個樂壇 :-(
翻唱有K歌之王,自己歌有最後祝福
動畫歌有Keroro軍曹


叫蔣志光:D
據聞離開cctvb後專注音樂方面:D
加上希望師兄開新公司之後會帶動hkpop, 雖然有難度
因為觀眾質素太低xx( 走音、唸經、破地獄都啱xx(

陳奕迅都畀人嫌,蔣志光更加冇人聽啦
雖然陳奕迅新碟以佢過往水準唻講真係稍遜,可能我憎喃嘸佬啦,又冇林夕填詞

劉浩龍難啦
腥港聽歌同唱得好唔好聽無關
以前出個楊千嬅咁都紅得起,而家成堆唔知乜向左走向右走就更甚啦


劣幣驅逐良幣xx(
黃屍賊登盲反到xx(

:-( 但外國係睇實力, 就算有醜聞都好, 有料到都會紅得起, 唔會埋沒才華, 點似得腥江咁xx(

o係賊登見唔少,話陳奕迅唱咁多年歌都仲要繼續唱,話佢會變成倫伯之流
好聽繼續唱有乜問題?為反而反
都算,班友同時走去捧唔向左走向右走識唱歌o既垃圾 :o)


11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg

以前覺得知里好煩膠,但睇完金森之後就覺得知里都冇乜o野 [sosad]

呢個蕉瘍都係主要想食女 [sosad]

銀魂辰馬係陳廷軒配音 :~( 之後鄧志堅接替 :~(
佢條女陸奧好正,小Judy配


知里向來都正#love#ks
maria就xx(

食女xx(

陳廷軒:-( 佢同伍刁呢條命交換都好

蘇菲、知里同幸多組成淫娃隊 #yup#
金森 :o)

伍博民去死


pretty cure 二十周年威化餅咭有霧生姊妹變身造型
但又唔承認佢o地係正統cure
:~(


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg

想波士高救下個樂壇 :-(
翻唱有K歌之王,自己歌有最後祝福
動畫歌有Keroro軍曹


叫蔣志光:D
據聞離開cctvb後專注音樂方面:D
加上希望師兄開新公司之後會帶動hkpop, 雖然有難度
因為觀眾質素太低xx( 走音、唸經、破地獄都啱xx(

陳奕迅都畀人嫌,蔣志光更加冇人聽啦
雖然陳奕迅新碟以佢過往水準唻講真係稍遜,可能我憎喃嘸佬啦,又冇林夕填詞

劉浩龍難啦
腥港聽歌同唱得好唔好聽無關
以前出個楊千嬅咁都紅得起,而家成堆唔知乜向左走向右走就更甚啦


劣幣驅逐良幣xx(
黃屍賊登盲反到xx(

:-( 但外國係睇實力, 就算有醜聞都好, 有料到都會紅得起, 唔會埋沒才華, 點似得腥江咁xx(

o係賊登見唔少,話陳奕迅唱咁多年歌都仲要繼續唱,話佢會變成倫伯之流
好聽繼續唱有乜問題?為反而反
都算,班友同時走去捧唔向左走向右走識唱歌o既垃圾 :o)


xx(
最後一句證明黃屍賊登罪大惡極xx(


11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg

以前覺得知里好煩膠,但睇完金森之後就覺得知里都冇乜o野 [sosad]

呢個蕉瘍都係主要想食女 [sosad]

銀魂辰馬係陳廷軒配音 :~( 之後鄧志堅接替 :~(
佢條女陸奧好正,小Judy配


知里向來都正#love#ks
maria就xx(

食女xx(

陳廷軒:-( 佢同伍刁呢條命交換都好

蘇菲、知里同幸多組成淫娃隊 #yup#
金森 :o)

伍博民去死


:P
maria得個殼:D


pretty cure 二十周年威化餅咭有霧生姊妹變身造型
但又唔承認佢o地係正統cure
:~(


同拓海一樣有周邊
但待遇就:-(


11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg

以前覺得知里好煩膠,但睇完金森之後就覺得知里都冇乜o野 [sosad]

呢個蕉瘍都係主要想食女 [sosad]

銀魂辰馬係陳廷軒配音 :~( 之後鄧志堅接替 :~(
佢條女陸奧好正,小Judy配


知里向來都正#love#ks
maria就xx(

食女xx(

陳廷軒:-( 佢同伍刁呢條命交換都好

蘇菲、知里同幸多組成淫娃隊 #yup#
金森 :o)

伍博民去死


:P
maria得個殼:D


夠可愛:D


https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#


11月15日生日#hoho#

月川知里
https://i2.hdslb.com/bfs/archive/7e11250178e207f65564bc294be56953d8c5163c.jpg@480w_270h_1c
https://i.imgur.com/Ur9M8YI.jpg
反差萌大小姐:D ^3^ #love#

夢夢貓-杉山遼仁、南川朝陽
https://d1bxqgdk88uwr3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2021/01/16005419/097.jpg
https://ogre.natalie.mu/media/news/comic/2020/0131/asahi.jpg?imwidth=750&imdensity=1
見到朝陽個名就諗起才波朝陽xx( 搞繪里奈大人[fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [fuck]

銀魂-坂本辰馬
https://static.wikia.nocookie.net/gintama/images/9/9e/Grinning.png/revision/latest?cb=20171111012417

火影忍者-夢火
https://i.imgur.com/zhbFZvZ.jpg

以前覺得知里好煩膠,但睇完金森之後就覺得知里都冇乜o野 [sosad]

呢個蕉瘍都係主要想食女 [sosad]

銀魂辰馬係陳廷軒配音 :~( 之後鄧志堅接替 :~(
佢條女陸奧好正,小Judy配


知里向來都正#love#ks
maria就xx(

食女xx(

陳廷軒:-( 佢同伍刁呢條命交換都好

朝陽[sosad]
最底個火影唔知咩人[sosad]


https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#

外地上唔到viutv個網??_? 不過viutv都好似唔係永久存放


https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#


呢度可能會睇到:D 㩒reply睇下:D



https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#


依家呢條link見到多咗人關心粵配:D #good#
但hitv只係播放平台
要讚就讚寫稿、孔明aka蘇裕邦、潘昀雋 aka kabe太人:D #good#

蘇裕邦配殺老師#good#
潘昀雋配暴太郎黑狗、幪面超人geats櫻井景和#good#


https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#


依家呢條link見到多咗人關心粵配:D #good#
但hitv只係播放平台
要讚就讚寫稿、孔明aka蘇裕邦、潘昀雋 aka kabe太人:D #good#

蘇裕邦配殺老師#good#
潘昀雋配暴太郎黑狗、幪面超人geats櫻井景和#good#

個女仔把聲好熟口面[sosad]

btw巴打知唔知邊到有銀魂可以睇#cn#


https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#


呢度可能會睇到:D 㩒reply睇下:D

thx#adore# #adore#


https://fb.watch/ok2KQydVX4/

有冇人知邊到有得睇[sosad] #adore# #adore# 廣東話版,向外地睇唔到viutv#ass#


呢度可能會睇到:D 㩒reply睇下:D

巴打個網都有銀魂,正呀!!#ass#


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 14:39
今天貼文總數: 426 | 累積文章數目: 7,503,053

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.