現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
cctvb上載晒巨人第終季、第終季前篇同後篇:D
黃hi本身早過myavsuper上載晒:D
不過預佢都唔會配音, 係咁炒人xx(

配向左走向右走咩,final season已經係2020年o既事,o個陣我都仲未重大失敗 :~(


明明Lu好o岩配莎夏 :~(
娘娘第一輯配莎夏係直接扮Lu


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg


:D

xx(


:D

xx(


:D



明明Lu好o岩配莎夏 :~(
娘娘第一輯配莎夏係直接扮Lu


唔可以同小judy女主同場:D :-(


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:D

xx(


:D

xx(


:D

xx(



明明Lu好o岩配莎夏 :~(
娘娘第一輯配莎夏係直接扮Lu


唔可以同小judy女主同場:D :-(

以後都冇得同場啦 :~(


cctvb上載晒巨人第終季、第終季前篇同後篇:D
黃hi本身早過myavsuper上載晒:D
不過預佢都唔會配音, 係咁炒人xx(

但mytv super係放喺收費點播,黃viu係免費,雖然要睇廣告[sosad]


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

其實如果冇咗配音,咁睇佢嚟做乜?[sosad]


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg


:D

xx(


:D

xx(


:D

xx(


:D



明明Lu好o岩配莎夏 :~(
娘娘第一輯配莎夏係直接扮Lu


唔可以同小judy女主同場:D :-(

以後都冇得同場啦 :~(


睇下seed劇場版有冇機會


cctvb上載晒巨人第終季、第終季前篇同後篇:D
黃hi本身早過myavsuper上載晒:D
不過預佢都唔會配音, 係咁炒人xx(

但mytv super係放喺收費點播,黃viu係免費,雖然要睇廣告[sosad]


做法傻的嗎過黃hi
啲人寧願睇廣告都唔會俾錢
至於我睇anime1.me, 有繁體字幕之餘仲要零廣告:D #good#


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

其實如果冇咗配音,咁睇佢嚟做乜?[sosad]


所以播原音日劇, 不如上網睇仲方便
幾時睇都得:D #yup#


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

其實如果冇咗配音,咁睇佢嚟做乜?[sosad]


所以播原音日劇, 不如上網睇仲方便
幾時睇都得:D #yup#

連本身嘅優勢都搞死埋,不過算啦,啲管理層應該本身都親中,可能本身都收到任務要搞掂粵語[sosad]


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

其實如果冇咗配音,咁睇佢嚟做乜?[sosad]

不嬲大向左走向右走把人鍾意原汁原味又快又新 :-[

我o地等粵配先至睇,係一小撮人


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg

想波士高救下個樂壇 :-(
翻唱有K歌之王,自己歌有最後祝福
動畫歌有Keroro軍曹


:D

xx(


:D

xx(


:D

xx(


:D

xx(



明明Lu好o岩配莎夏 :~(
娘娘第一輯配莎夏係直接扮Lu


唔可以同小judy女主同場:D :-(

以後都冇得同場啦 :~(


睇下seed劇場版有冇機會

點會有,發夢都唔會有


cctvb上載晒巨人第終季、第終季前篇同後篇:D
黃hi本身早過myavsuper上載晒:D
不過預佢都唔會配音, 係咁炒人xx(

但mytv super係放喺收費點播,黃viu係免費,雖然要睇廣告[sosad]


做法傻的嗎過黃hi
啲人寧願睇廣告都唔會俾錢
至於我睇anime1.me, 有繁體字幕之餘仲要零廣告:D #good#

有冇廣告都好,咪又係冇Yan BB配皮克 :-(
btw, my cctvb super好似收費都會有廣告,但冇黃hi咁向左走向右走Seven多


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

其實如果冇咗配音,咁睇佢嚟做乜?[sosad]


所以播原音日劇, 不如上網睇仲方便
幾時睇都得:D #yup#

連本身嘅優勢都搞死埋,不過算啦,啲管理層應該本身都親中,可能本身都收到任務要搞掂粵語[sosad]

腥港各方面都加速緊,要接軌呀


炒向左走向右走晒啲人, 越搞越衰xx(
https://chinesedora.com/news/57702.htm

Hi,執Seveno左佢啦 xx(


冇配音組, cctvb甚麼都不是:D

而家用外購劇做台慶劇 :o)


是勁但喇, 反正都係一小撮人睇:D

周秀娜做主角,笑死,過晒氣啦


咁波士高呢?_?bg

波士高返去唱歌好過啦,不務正業


:~(bg

想波士高救下個樂壇 :-(
翻唱有K歌之王,自己歌有最後祝福
動畫歌有Keroro軍曹


叫蔣志光:D
據聞離開cctvb後專注音樂方面:D
加上希望師兄開新公司之後會帶動hkpop, 雖然有難度
因為觀眾質素太低xx( 走音、唸經、破地獄都啱xx(


:D

xx(


:D

xx(


:D

xx(


:D

xx(


:D



:D



跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 13:42
今天貼文總數: 406 | 累積文章數目: 7,503,033

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.