現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
胖虎個樣似巨人[sosad]


搵陳卓智咪似巨人囉:D

而家係160cm兵長


亞洲超星團 :o)

超星神我就識


亞洲亞洲奀星團:D
hitv抄泡菜, cctvb抄hitv

超星神ok好睇:D 詳情內容唔多記得:D
水哥唱op:D
https://youtu.be/9ql9gmiRPG0?si=K2PUOnAqGcUUei4_
戰隊×拉打:D
火系同土系, 與風系混戰:D
水系追加:D
雙魚座:D :P


好似玩轉腦朋友[sosad]


以為見到自己個名:D
上半場係:D
胖虎係angry
靜香係sad
大雄老母係happy


頭先有lu扮正太[sosad]


小夫仲係林丹鳳:D


雨男之苦 [sosad]

乳男:D

野比,你係咪處男唻o架


中出玉子:D


多啦A夢冇控制天氣嘅法寶咩?[sosad]


有, 但呢排介紹埋廢法寶居多



作畫好崩 [sosad]


:-(


成日o係呢o的重要關頭先唻沖涼 [sosad]


重要關頭, 重要福利:D :P
不如話靜香成日都沖涼:D


係咪成小姐接替靜兒之後第一次沖涼?


好似係:D
上集靜香機械人沖涼:D


係咪成小姐接替靜兒之後第一次沖涼?

上次條咩地平線轉咗人未?[sosad]


淨係記得剛剛好大冒險之後就轉人:D


係咪成小姐接替靜兒之後第一次沖涼?

多啦A夢真係好癲,夾硬嚟都有,成對隨意門推落靜香度都得[sosad]


福利一定要有:D :P #yup#


成日o係呢o的重要關頭先唻沖涼 [sosad]

官方好似成日都借大雄把口吐槽[sosad] 成日玩靜香沖涼梗[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/whn5vvvp.jznrhbrmnrj.or5lgzl12dq.djl.jpg


未來老公月嫌未來老婆成日沖涼:D


叮噹又食蛋糕 [sosad]


蛋糕一定是抌落垃圾筒
多啦A夢竟然抌入肚裏面
即係多啦A夢=垃圾筒


自己食翻, 冇抌:D


啲專家見咁多後生仔自殺,話要推「失敗教育」,笑到癲咗[sosad]


唔只後生, 其他年齡層跳樓、跳軌都有:-(

唔只教育, 其他位都出現好多問題
就算唔死都會搞到變痴線
所以腥江就越嚟越多白卡, 特別係疫情後

咁嘅環境冇希望, 又好難短時間離開, 繼續留喺度好痛苦嘅時候, 變成自殺係唯一出路:-(

醫院跌手術燈定唔記得跌乜勁野落嚟, 跟著伍刁民仲好意思話啲人唔走貪醫院設備靚:o)
離開到腥江就講野離向左走向右走晒地xx( 到底有幾向左走向右走涼薄先可以講埋晒啲咁嘅說話出嚟xx(

慘呀:-( 人間地獄


地獄裡面仲要有班落井下石嘅好樣xx( 伍刁民就係呢種人嚟xx(


啲專家見咁多後生仔自殺,話要推「失敗教育」,笑到癲咗[sosad]


唔只後生, 其他年齡層跳樓、跳軌都有:-(

唔只教育, 其他位都出現好多問題
就算唔死都會搞到變痴線
所以腥江就越嚟越多白卡, 特別係疫情後

咁嘅環境冇希望, 又好難短時間離開, 繼續留喺度好痛苦嘅時候, 變成自殺係唯一出路:-(

醫院跌手術燈定唔記得跌乜勁野落嚟, 跟著伍刁民仲好意思話啲人唔走貪醫院設備靚:o)
離開到腥江就講野離向左走向右走晒地xx( 到底有幾向左走向右走涼薄先可以講埋晒啲咁嘅說話出嚟xx(

伍博民根本枉稱為人 fuck fuck fuck fuck
佢好彩可以去做大英帝國子民,o係大英帝國領土一邊飲廢老茶一邊聽噪音一邊上網吠風涼說話 fuck
佢屙尿o個陣唔知舉起左腳定右腳,唔知係咪不孝子留低佢老母o係腥港做冇涼支一群


xx(
比起見開啲老屎忽仲要Hi Hi好向左走向右走多xx(
佢老豆老母生佢出嚟除咗俾我哋聽粵配之外就冇好野xx(


係咪成小姐接替靜兒之後第一次沖涼?

多啦A夢真係好癲,夾硬嚟都有,成對隨意門推落靜香度都得[sosad]

叮噹自己都想睇


兩個鹽濕仔:D #hehe#


哇頂,鄧麗欣演唱會好難聽 [sosad]
千祈唔好搵片唻睇 [sosad] [sosad]
黐hitv後畀賊登捧上去,同而家hitv偽人一樣阿豬阿狗都開演唱會
事實證明垃圾擺幾多年都係垃圾




唔好
用第二代大雄阿哥/保全叔/朱子聰條命換好過


哇頂,鄧麗欣演唱會好難聽 [sosad]
千祈唔好搵片唻睇 [sosad] [sosad]
黐hitv後畀賊登捧上去,同而家hitv偽人一樣阿豬阿狗都開演唱會
事實證明垃圾擺幾多年都係垃圾


所以喺娛樂台見到有張post裡面comment話香港人係咪得罪賊登黃屍老豆老母, 捧埋啲咁嘅好樣xx(

情懷大向左走向右走晒咩xx(
唔通十幾廿年之後要吹奏胡煲淋啲鄉音好有情懷咩[???]cl


哇頂,鄧麗欣演唱會好難聽 [sosad]
千祈唔好搵片唻睇 [sosad] [sosad]
黐hitv後畀賊登捧上去,同而家hitv偽人一樣阿豬阿狗都開演唱會
事實證明垃圾擺幾多年都係垃圾


鄧走音都上得神枱 xx(


啲專家見咁多後生仔自殺,話要推「失敗教育」,笑到癲咗[sosad]


唔只後生, 其他年齡層跳樓、跳軌都有:-(

唔只教育, 其他位都出現好多問題
就算唔死都會搞到變痴線
所以腥江就越嚟越多白卡, 特別係疫情後

咁嘅環境冇希望, 又好難短時間離開, 繼續留喺度好痛苦嘅時候, 變成自殺係唯一出路:-(

醫院跌手術燈定唔記得跌乜勁野落嚟, 跟著伍刁民仲好意思話啲人唔走貪醫院設備靚:o)
離開到腥江就講野離向左走向右走晒地xx( 到底有幾向左走向右走涼薄先可以講埋晒啲咁嘅說話出嚟xx(

伍博民根本枉稱為人 fuck fuck fuck fuck
佢好彩可以去做大英帝國子民,o係大英帝國領土一邊飲廢老茶一邊聽噪音一邊上網吠風涼說話 fuck
佢屙尿o個陣唔知舉起左腳定右腳,唔知係咪不孝子留低佢老母o係腥港做冇涼支一群



曾經覺得過佢把聲幾好,配馬斯卡雷德/斯沛特拉幾型
好後悔
原來是一條Hi Hi賤種狗
好多人有現實問題,想走走不到,佢就屈人傻的嗎唔識走
個天淨係會眷顧呢D物體 xx(
佢地就可以去英國安居樂業 xx(


多啦A夢冇控制天氣嘅法寶咩?[sosad]


有, 但呢排介紹埋廢法寶居多

百寶袋放滿垃圾 [sosad]


叮噹又食蛋糕 [sosad]


蛋糕一定是抌落垃圾筒
多啦A夢竟然抌入肚裏面
即係多啦A夢=垃圾筒


自己食翻, 冇抌:D

[sosad]


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 10:35
今天貼文總數: 347 | 累積文章數目: 7,502,974

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.