現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
小丸子老母空手道黑帶 [sosad]


宏志對住媽媽塊臉放屁xx(

向左走向右走都照含,屁算係乜


萊納死極都死唔去 [sosad]
咩轉移意識去保住條命,睇晒成套o野都係得萊納試過咁做 [sosad]
野獸巨人又係死極都死唔去,見佢係子安武人配音先至稍為通融一下

鋼之鍊金術師能夠得到廣泛認受係神作,唔係冇原因
要做到鋼鍊呢種程度o既長篇,其實好難


萊納有光環O:-)bg

以兵長實力, 正常就搞掂野獸巨人, 咁團長就唔駛死:D :)fn

鋼鍊係故事人物都舖排得太好#good#
連雲尼做花樽都好睇過克里斯做花樽(希絲特莉亞):D

不過萊納算冇咁乞人憎了,起碼佢有內心爭扎
我憎女巨人多o的 fuck

以下含劇透


萊納ok
亞妮冇乜感覺

萊納起碼因為自責而搞到好想死,但死極都死唔去
安妮得張八達通咋嘛 fuck



熱血時報評論粵配:D
https://youtu.be/ZbNfetWdPZA?si=bJC4vjnyNMt4r03P
一開頭光頭佬要人提:o)
嗰個何璐怡:o)

市場問題, 香港人接受外語程度高?_?bg
黃屍接受粵語歌但接受唔到粵語配音, 話要睇原版[sosad]lm
喺黃屍眼中除咗粵語歌係本土文化, 其他野就唔向左走向右走係本土文化xx(

粵配界被黃屍搞死就真:D xx( 當然cctvb都有份:D xx(

班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!


:D xx(

lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意:D

鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人

就Stop la喇[fuck] [fuck] [fuck]

第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍:D xx(
真正本土唔會淨係關心廣東歌:D

不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如:D xx( 除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計:D

有條傻Seven舊同學就係以為聽原聲好向左走向右走威威,然後話粵配難聽
希望佢Hi Hi死


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


通識可以冇, 對日常生活唔大影響
係常識都冇就真係好有問題
只會越嚟越多港孩xx(

教育制度朝令夕改
班狗官根本唔care, 佢o地副產品去外國讀書
腥港做學生注定白老鼠
而家國安,國民教育 xx(
btw, 我讀濕勁中學有年被逼去個訓練洗腦營,已經有講國民教育,講緊十幾年前,真係行得好向左走向右走前
當然我當耳邊風聽完就算,而家細路幾歲就要被洗,遺害至深
濕勁中學一早已經扯國旗,使向左走向右走等你正苦指引


模擬年代如果要錄電視節目嘅話,最早當然就係以錄影帶為主,後面係DVD錄影機,數碼廣播年代就以機頂盒為主。
至於用電腦錄電視節目嘅話,我個人多數係用USB棒多啲(主要係USB棒平)

有啲印象以前直頭有間鋪係租錄影帶
原來真係有DVD錄影機:O 啲人放出嚟嗰啲應該係電腦錄?記得係咩ts檔,以前舊嘅多數轉成rmvb或者rm,後尾有MP4(H264同H265),我記得以前機頂盒有保護機制,唔知係加密咗定點,唔俾人喺個機頂盒拎出嚟,只可以喺部機入面自己睇,之後我部機頂盒入面個hard disk打咗柴成部收咗皮[sosad] 不過機制上應該都差唔多

我啱啱search過,以前有電視卡要砌機插入去,後尾可以外置變USB介面,再後尾進化到連條天線都唔使插,直接提供埋條天線[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/muwwpxyw.4eo3aauwglv.vqseeqouqr3.tmf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/mdniddbe.iorpnps1wcv.1supk2qaqik.x0x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/nhegimmo.hhcgmlm1bsj.uhsn2maagky.qgw.jpg

見證科技進步
不過而家電視節目錄唻都o徙氣


錄都錄柚子把聲嚟J下喇:D :P

柚子條仔隨時有得聽,唔使錄 :-(


熱血時報評論粵配:D
https://youtu.be/ZbNfetWdPZA?si=bJC4vjnyNMt4r03P
一開頭光頭佬要人提:o)
嗰個何璐怡:o)

市場問題, 香港人接受外語程度高?_?bg
黃屍接受粵語歌但接受唔到粵語配音, 話要睇原版[sosad]lm
喺黃屍眼中除咗粵語歌係本土文化, 其他野就唔向左走向右走係本土文化xx(

粵配界被黃屍搞死就真:D xx( 當然cctvb都有份:D xx(

班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!


:D xx(

lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意:D

鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人

就Stop la喇[fuck] [fuck] [fuck]

第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍:D xx(
真正本土唔會淨係關心廣東歌:D

不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如:D xx( 除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計:D

有啲人到而家都仲當2004年嗰陣入嚟配音組嘅人係新人嚟....


萊納死極都死唔去 [sosad]
咩轉移意識去保住條命,睇晒成套o野都係得萊納試過咁做 [sosad]
野獸巨人又係死極都死唔去,見佢係子安武人配音先至稍為通融一下

鋼之鍊金術師能夠得到廣泛認受係神作,唔係冇原因
要做到鋼鍊呢種程度o既長篇,其實好難


萊納有光環O:-)bg

以兵長實力, 正常就搞掂野獸巨人, 咁團長就唔駛死:D :)fn

鋼鍊係故事人物都舖排得太好#good#
連雲尼做花樽都好睇過克里斯做花樽(希絲特莉亞):D

不過萊納算冇咁乞人憎了,起碼佢有內心爭扎
我憎女巨人多o的 fuck

以下含劇透


萊納ok
亞妮冇乜感覺

萊納起碼因為自責而搞到好想死,但死極都死唔去
安妮得張八達通咋嘛 fuck


一開始104期間諜三人組唔討好
但睇到之後萊納同貝爾托特有對調查兵團內疚過就覺得唔算黑人憎

不過安妮太過冷酷

不過最主要都係指示佢哋做卧底嘅人嘅問題




熱血時報評論粵配:D
https://youtu.be/ZbNfetWdPZA?si=bJC4vjnyNMt4r03P
一開頭光頭佬要人提:o)
嗰個何璐怡:o)

市場問題, 香港人接受外語程度高?_?bg
黃屍接受粵語歌但接受唔到粵語配音, 話要睇原版[sosad]lm
喺黃屍眼中除咗粵語歌係本土文化, 其他野就唔向左走向右走係本土文化xx(

粵配界被黃屍搞死就真:D xx( 當然cctvb都有份:D xx(

班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!


:D xx(

lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意:D

鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人

就Stop la喇[fuck] [fuck] [fuck]

第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍:D xx(
真正本土唔會淨係關心廣東歌:D

不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如:D xx( 除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計:D

有條傻Seven舊同學就係以為聽原聲好向左走向右走威威,然後話粵配難聽
希望佢Hi Hi死


咁佢快啲死:D


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


通識可以冇, 對日常生活唔大影響
係常識都冇就真係好有問題
只會越嚟越多港孩xx(

教育制度朝令夕改
班狗官根本唔care, 佢o地副產品去外國讀書
腥港做學生注定白老鼠
而家國安,國民教育 xx(
btw, 我讀濕勁中學有年被逼去個訓練洗腦營,已經有講國民教育,講緊十幾年前,真係行得好向左走向右走前
當然我當耳邊風聽完就算,而家細路幾歲就要被洗,遺害至深
濕勁中學一早已經扯國旗,使向左走向右走等你正苦指引


所以話窮唔應該生
中產就外國生
不過中產出到外國又係幫有錢人打工做奴隸
其實真係得最top班有錢人生仔先唔會害咗自己個仔


熱血時報評論粵配:D
https://youtu.be/ZbNfetWdPZA?si=bJC4vjnyNMt4r03P
一開頭光頭佬要人提:o)
嗰個何璐怡:o)

市場問題, 香港人接受外語程度高?_?bg
黃屍接受粵語歌但接受唔到粵語配音, 話要睇原版[sosad]lm
喺黃屍眼中除咗粵語歌係本土文化, 其他野就唔向左走向右走係本土文化xx(

粵配界被黃屍搞死就真:D xx( 當然cctvb都有份:D xx(

班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!


:D xx(

lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意:D

鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人

就Stop la喇[fuck] [fuck] [fuck]

第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍:D xx(
真正本土唔會淨係關心廣東歌:D

不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如:D xx( 除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計:D

有啲人到而家都仲當2004年嗰陣入嚟配音組嘅人係新人嚟....


差唔多入行成廿年都仲新人:o)
幾年就話姐:D


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


通識可以冇, 對日常生活唔大影響
係常識都冇就真係好有問題
只會越嚟越多港孩xx(

教育制度朝令夕改
班狗官根本唔care, 佢o地副產品去外國讀書
腥港做學生注定白老鼠
而家國安,國民教育 xx(
btw, 我讀濕勁中學有年被逼去個訓練洗腦營,已經有講國民教育,講緊十幾年前,真係行得好向左走向右走前
當然我當耳邊風聽完就算,而家細路幾歲就要被洗,遺害至深
濕勁中學一早已經扯國旗,使向左走向右走等你正苦指引

之前睇電視,有啲幼稚園都好似要升旗,叫啲細路拎住支旗[sosad]


花輪竟然敢行路返學唔怕俾綁架@_@bg


貼地:D #good#
冇保鏢都冇人攻擊:D
真親民:D #yup#


宏志對住媽媽塊臉放屁xx(


阿穆:D xx(


永澤覺得如果有細葉榕就唔會屋企火燭:D [sosad]

FF英叔係黑社會大佬:~(bg 老豆舉重、老母係空手道教練:~(bg

上半場小丸子話老母300yen買饅頭都唔買細葉榕, 下半場老母就偷食饅頭:D


萊納起碼因為自責而搞到好想死,但死極都死唔去
安妮得張八達通咋嘛 fuck


一開始104期間諜三人組唔討好
但睇到之後萊納同貝爾托特有對調查兵團內疚過就覺得唔算黑人憎

不過安妮太過冷酷

不過最主要都係指示佢哋做卧底嘅人嘅問題

萊納個角色塑造會令人憎佢唔落(雖然都係殺人無數,但呢套o野主要角色全部都殺過人)
貝爾托特只係想食安妮(但安妮唔理佢,應該係唔知貝爾托特想食佢)



熱血時報評論粵配:D
https://youtu.be/ZbNfetWdPZA?si=bJC4vjnyNMt4r03P
一開頭光頭佬要人提:o)
嗰個何璐怡:o)

市場問題, 香港人接受外語程度高?_?bg
黃屍接受粵語歌但接受唔到粵語配音, 話要睇原版[sosad]lm
喺黃屍眼中除咗粵語歌係本土文化, 其他野就唔向左走向右走係本土文化xx(

粵配界被黃屍搞死就真:D xx( 當然cctvb都有份:D xx(

班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!


:D xx(

lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意:D

鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人

就Stop la喇[fuck] [fuck] [fuck]

第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍:D xx(
真正本土唔會淨係關心廣東歌:D

不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如:D xx( 除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計:D

有條傻Seven舊同學就係以為聽原聲好向左走向右走威威,然後話粵配難聽
希望佢Hi Hi死


咁佢快啲死:D

條傻Seven個網名叫阿月 :o)
Hi,Seven到嘔
人o地death note主角夜神月就型o者
佢月乜向左走向右走o野,佢老母穴就穴


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


通識可以冇, 對日常生活唔大影響
係常識都冇就真係好有問題
只會越嚟越多港孩xx(

教育制度朝令夕改
班狗官根本唔care, 佢o地副產品去外國讀書
腥港做學生注定白老鼠
而家國安,國民教育 xx(
btw, 我讀濕勁中學有年被逼去個訓練洗腦營,已經有講國民教育,講緊十幾年前,真係行得好向左走向右走前
當然我當耳邊風聽完就算,而家細路幾歲就要被洗,遺害至深
濕勁中學一早已經扯國旗,使向左走向右走等你正苦指引


所以話窮唔應該生
中產就外國生
不過中產出到外國又係幫有錢人打工做奴隸
其實真係得最top班有錢人生仔先唔會害咗自己個仔

去外國做奴隸起碼好過係腥港做奴隸o丫 :-(
我而家o係街見到o的幾歲細路,都覺得好唏噓


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


通識可以冇, 對日常生活唔大影響
係常識都冇就真係好有問題
只會越嚟越多港孩xx(

教育制度朝令夕改
班狗官根本唔care, 佢o地副產品去外國讀書
腥港做學生注定白老鼠
而家國安,國民教育 xx(
btw, 我讀濕勁中學有年被逼去個訓練洗腦營,已經有講國民教育,講緊十幾年前,真係行得好向左走向右走前
當然我當耳邊風聽完就算,而家細路幾歲就要被洗,遺害至深
濕勁中學一早已經扯國旗,使向左走向右走等你正苦指引

之前睇電視,有啲幼稚園都好似要升旗,叫啲細路拎住支旗[sosad]

小粉紅自小便培養扯國旗情愫


永澤覺得如果有細葉榕就唔會屋企火燭:D [sosad]

FF英叔係黑社會大佬:~(bg 老豆舉重、老母係空手道教練:~(bg

上半場小丸子話老母300yen買饅頭都唔買細葉榕, 下半場老母就偷食饅頭:D

空手道黑帶o係度偷食饅頭 [sosad]
食到肥o左就去練空手道減肥

宏志舉重就係為o左可以唔使畀食到咁肥o既老婆責死
成件事好合理


諗起聽朝又要等部閪小巴就頭痛 xx(



萊納起碼因為自責而搞到好想死,但死極都死唔去
安妮得張八達通咋嘛 fuck


一開始104期間諜三人組唔討好
但睇到之後萊納同貝爾托特有對調查兵團內疚過就覺得唔算黑人憎

不過安妮太過冷酷

不過最主要都係指示佢哋做卧底嘅人嘅問題

萊納個角色塑造會令人憎佢唔落(雖然都係殺人無數,但呢套o野主要角色全部都殺過人)
貝爾托特只係想食安妮(但安妮唔理佢,應該係唔知貝爾托特想食佢)


:D



熱血時報評論粵配:D
https://youtu.be/ZbNfetWdPZA?si=bJC4vjnyNMt4r03P
一開頭光頭佬要人提:o)
嗰個何璐怡:o)

市場問題, 香港人接受外語程度高?_?bg
黃屍接受粵語歌但接受唔到粵語配音, 話要睇原版[sosad]lm
喺黃屍眼中除咗粵語歌係本土文化, 其他野就唔向左走向右走係本土文化xx(

粵配界被黃屍搞死就真:D xx( 當然cctvb都有份:D xx(

班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!


:D xx(

lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意:D

鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人

就Stop la喇[fuck] [fuck] [fuck]

第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍:D xx(
真正本土唔會淨係關心廣東歌:D

不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如:D xx( 除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計:D

有條傻Seven舊同學就係以為聽原聲好向左走向右走威威,然後話粵配難聽
希望佢Hi Hi死


咁佢快啲死:D

條傻Seven個網名叫阿月 :o)
Hi,Seven到嘔
人o地death note主角夜神月就型o者
佢月乜向左走向右走o野,佢老母穴就穴


夜神月, 百變小櫻月:D #yup#
人Seven叫乜名都Seven:D


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


通識可以冇, 對日常生活唔大影響
係常識都冇就真係好有問題
只會越嚟越多港孩xx(

教育制度朝令夕改
班狗官根本唔care, 佢o地副產品去外國讀書
腥港做學生注定白老鼠
而家國安,國民教育 xx(
btw, 我讀濕勁中學有年被逼去個訓練洗腦營,已經有講國民教育,講緊十幾年前,真係行得好向左走向右走前
當然我當耳邊風聽完就算,而家細路幾歲就要被洗,遺害至深
濕勁中學一早已經扯國旗,使向左走向右走等你正苦指引


所以話窮唔應該生
中產就外國生
不過中產出到外國又係幫有錢人打工做奴隸
其實真係得最top班有錢人生仔先唔會害咗自己個仔

去外國做奴隸起碼好過係腥港做奴隸o丫 :-(
我而家o係街見到o的幾歲細路,都覺得好唏噓


咁腥江又真係痴向左走向右走線過外國好多
周不時有野跌落嚟呢點已經xx(


永澤覺得如果有細葉榕就唔會屋企火燭:D [sosad]

FF英叔係黑社會大佬:~(bg 老豆舉重、老母係空手道教練:~(bg

上半場小丸子話老母300yen買饅頭都唔買細葉榕, 下半場老母就偷食饅頭:D

空手道黑帶o係度偷食饅頭 [sosad]
食到肥o左就去練空手道減肥

宏志舉重就係為o左可以唔使畀食到咁肥o既老婆責死
成件事好合理


咁都得:~(bg


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 4:02
今天貼文總數: 308 | 累積文章數目: 7,502,935

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.