班Hi Hi自認捍衛本土,認屎認屁就叻
本土元素咁高o既粵語配音,連配音組咁出名o既Lu都可以唔識,就知乜事
當然,腥港就係充斥住呢類人,所以先至無可救藥
原汁原味向左走向右走去緊貼日本聲優,然後話自己好向左走向右走本土好向左走向右走鍾意腥港!
珍
lu都有唔少代表作
在加上lu出道嗰期網絡未算太發達, 所以睇電視都會識
係2010年或之後加入cctvb嗰班、大部分自由身唔多人識, 因為嗰陣開始容易接觸到原版影片同埋快過配音版出街, 基本上淨係得粵配迷、細路、師奶、廢老會留意
鍾意原版冇問題, 我亦都唔介意佢哋唔鍾意粵配
但如果係
1. 抬高原版踩配音
2. 好向左走向右走鍾意聽廣東歌但粵配不了嘅人
就Stop la喇
第二類人好向左走向右走虛偽, 懶向左走向右走係本土, 就係班黃屍
真正本土唔會淨係關心廣東歌
不過依家啲廣東歌根本就唔可以叫廣東歌, 連垃圾都不如

除咗師兄、陳柏宇呢啲實力嘅就另計