現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
https://upload.hkgolden.media/comment/o03rcgqs.yuh5ztm31j3.tp1e5ddn2xf.qfi.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/gwmpalz0.v5ww1m2hjaq.vnrliv3kzin.zjp.jpg

以前勇者王gaogaigar就係用呢啲鎚仔、螺絲批工具[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kibszkdj.ie40tkze422.kl4in1crsld.5d2.jpg


Hi,爆丸有黃昕瑜花樽同班主黑肉,J死人咩 [bomb]


威力戰牛,臻樂係班主#yup#

邀請班主入哺乳族 [sosad]


花樽女主角咁多戲份 :O


一開始佢o地睇片播臻樂,嗌o個幾聲好似Lu :-(


佢話你係好叻o既白老鼠 [sosad]


情色編碼


條尾有粒金莎 [sosad]


模擬年代如果要錄電視節目嘅話,最早當然就係以錄影帶為主,後面係DVD錄影機,數碼廣播年代就以機頂盒為主。
至於用電腦錄電視節目嘅話,我個人多數係用USB棒多啲(主要係USB棒平)

有啲印象以前直頭有間鋪係租錄影帶
原來真係有DVD錄影機:O 啲人放出嚟嗰啲應該係電腦錄?記得係咩ts檔,以前舊嘅多數轉成rmvb或者rm,後尾有MP4(H264同H265),我記得以前機頂盒有保護機制,唔知係加密咗定點,唔俾人喺個機頂盒拎出嚟,只可以喺部機入面自己睇,之後我部機頂盒入面個hard disk打咗柴成部收咗皮[sosad] 不過機制上應該都差唔多

我啱啱search過,以前有電視卡要砌機插入去,後尾可以外置變USB介面,再後尾進化到連條天線都唔使插,直接提供埋條天線[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/muwwpxyw.4eo3aauwglv.vqseeqouqr3.tmf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/mdniddbe.iorpnps1wcv.1supk2qaqik.x0x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/nhegimmo.hhcgmlm1bsj.uhsn2maagky.qgw.jpg


威力戰牛,臻樂係班主#yup#

邀請班主入哺乳族 [sosad]

好意淫[sosad]


威力戰牛控唔掂把斧刀,扣自己500血 [sosad]
然後黃金補充一招扣對面5000血 [sosad]


昆蟲族擺隻偷拍烏蠅入侵,可以偷拍美亞同臻樂沖涼 :P


模擬年代如果要錄電視節目嘅話,最早當然就係以錄影帶為主,後面係DVD錄影機,數碼廣播年代就以機頂盒為主。
至於用電腦錄電視節目嘅話,我個人多數係用USB棒多啲(主要係USB棒平)

有啲印象以前直頭有間鋪係租錄影帶
原來真係有DVD錄影機:O 啲人放出嚟嗰啲應該係電腦錄?記得係咩ts檔,以前舊嘅多數轉成rmvb或者rm,後尾有MP4(H264同H265),我記得以前機頂盒有保護機制,唔知係加密咗定點,唔俾人喺個機頂盒拎出嚟,只可以喺部機入面自己睇,之後我部機頂盒入面個hard disk打咗柴成部收咗皮[sosad] 不過機制上應該都差唔多

我啱啱search過,以前有電視卡要砌機插入去,後尾可以外置變USB介面,再後尾進化到連條天線都唔使插,直接提供埋條天線[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/muwwpxyw.4eo3aauwglv.vqseeqouqr3.tmf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/mdniddbe.iorpnps1wcv.1supk2qaqik.x0x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/nhegimmo.hhcgmlm1bsj.uhsn2maagky.qgw.jpg

見證科技進步
不過而家電視節目錄唻都o徙氣


威力戰牛,臻樂係班主#yup#

邀請班主入哺乳族 [sosad]

好意淫[sosad]

臻樂班主好搶鏡


模擬年代如果要錄電視節目嘅話,最早當然就係以錄影帶為主,後面係DVD錄影機,數碼廣播年代就以機頂盒為主。
至於用電腦錄電視節目嘅話,我個人多數係用USB棒多啲(主要係USB棒平)

有啲印象以前直頭有間鋪係租錄影帶
原來真係有DVD錄影機:O 啲人放出嚟嗰啲應該係電腦錄?記得係咩ts檔,以前舊嘅多數轉成rmvb或者rm,後尾有MP4(H264同H265),我記得以前機頂盒有保護機制,唔知係加密咗定點,唔俾人喺個機頂盒拎出嚟,只可以喺部機入面自己睇,之後我部機頂盒入面個hard disk打咗柴成部收咗皮[sosad] 不過機制上應該都差唔多

我啱啱search過,以前有電視卡要砌機插入去,後尾可以外置變USB介面,再後尾進化到連條天線都唔使插,直接提供埋條天線[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/muwwpxyw.4eo3aauwglv.vqseeqouqr3.tmf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/mdniddbe.iorpnps1wcv.1supk2qaqik.x0x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/nhegimmo.hhcgmlm1bsj.uhsn2maagky.qgw.jpg

見證科技進步
不過而家電視節目錄唻都o徙氣

而家靠網絡已經得咗,網絡都進步咗唔少,3G變4G變5G,Wifi由2.4GHz變5GHz再變Wifi 6同6E,寬頻由電話線變有線再變光纖,所以變咗而家好多時靠網上免費重溫就搞掂,但我覺得錄都重有需要,因為有啲嘢miss咗,可能唔會再播返,要靠其他人錄低,但佢由主要角色變輔助角色#yup#


威力戰牛,臻樂係班主#yup#

邀請班主入哺乳族 [sosad]

好意淫[sosad]

臻樂班主好搶鏡

戲份重蓋過主角[sosad]


模擬年代如果要錄電視節目嘅話,最早當然就係以錄影帶為主,後面係DVD錄影機,數碼廣播年代就以機頂盒為主。
至於用電腦錄電視節目嘅話,我個人多數係用USB棒多啲(主要係USB棒平)

有啲印象以前直頭有間鋪係租錄影帶
原來真係有DVD錄影機:O 啲人放出嚟嗰啲應該係電腦錄?記得係咩ts檔,以前舊嘅多數轉成rmvb或者rm,後尾有MP4(H264同H265),我記得以前機頂盒有保護機制,唔知係加密咗定點,唔俾人喺個機頂盒拎出嚟,只可以喺部機入面自己睇,之後我部機頂盒入面個hard disk打咗柴成部收咗皮[sosad] 不過機制上應該都差唔多

我啱啱search過,以前有電視卡要砌機插入去,後尾可以外置變USB介面,再後尾進化到連條天線都唔使插,直接提供埋條天線[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/muwwpxyw.4eo3aauwglv.vqseeqouqr3.tmf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/mdniddbe.iorpnps1wcv.1supk2qaqik.x0x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/nhegimmo.hhcgmlm1bsj.uhsn2maagky.qgw.jpg

見證科技進步
不過而家電視節目錄唻都o徙氣

而家靠網絡已經得咗,網絡都進步咗唔少,3G變4G變5G,Wifi由2.4GHz變5GHz再變Wifi 6同6E,寬頻由電話線變有線再變光纖,所以變咗而家好多時靠網上免費重溫就搞掂,但我覺得錄都重有需要,因為有啲嘢miss咗,可能唔會再播返,要靠其他人錄低,但佢由主要角色變輔助角色#yup#

好似爆丸3.1咁,冇官方重溫,想翻J就要錄


威力戰牛,臻樂係班主#yup#

邀請班主入哺乳族 [sosad]

好意淫[sosad]

臻樂班主好搶鏡

戲份重蓋過主角[sosad]

美亞完全冇危機意識,畀班主搶埋個女主角去做
昆蟲佬鬧得佢好o岩


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!


好似爆丸3.1咁,冇官方重溫,想翻J就要錄

其實電腦硬件同軟件演算法都進步唔少,CPU、display card、GPU、RAM勁咗好多

browser都可以由單檔形式如mp4變成串流如m3u8或是而家嘅mpeg dash,變咗load得快好多,因為聽講以前mp4要等佢download完先播得,雖然之後後尾變成可以變成206 partial content唔使直接下載晒先播,但如果喺網絡接收唔好嗰陣都係比較慢,所以後來變成hls即係m3u8切片方式(好似通常係用ffmpeg嚟搞),將條片切開好多份ts,咁串流就會快啲,再之後嘅dash,其實都係切片,可以配合DRM使用,同時佢有樣特別係如果播播吓突然網絡收得唔好,可以自動無縫切換成低畫質,網絡突然好返又可以自動切換成高畫質

另外重有壓縮演算法進步咗,以前多數情況係用flv,即係flash,後尾有rmvb,再後尾有h264,再到h265即係而家嘅hevc,av1同vp9,呢啲新壓縮編碼格式可以減低size之餘又keep到大部分畫質,所以傳輸得更快又唔會話畫質唔靚(不過當然都要睇吓壓到幾多),都係全靠gpu算力勁咗帶嚟嘅好處,所以成日會聽到咩gpu硬件加速,AI同打機畫面嗰啲都係一樣,如果剩係靠cpu嚟計就食得屎[sosad]

而家最新嘅chrome browser好似已經直接support hevc,唔再係local player嘅專利#yup# 不過我發覺有時播播吓會成個browser hang咗死埋,唔知係咪因為有bug,可能播10次有一兩次係咁[sosad]


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!

唔係一早講咗高中取消咗通識科,變咗公民與社會發展科咩[sosad] 好似重要規定迫班學生上大陸考察呀嘛[sosad]


上網睇返,其實flv同rmvb都係用h264編碼,佢哋只係封裝格式,即係m2ts、mp4同mkv咁,m2ts嗰類係無損壓縮,而mp4通常係有損壓縮,mkv可以當係一個容器放任何格式


https://upload.hkgolden.media/comment/jcny0mrz.ebbqg512crt.2e03mvuilhz.rhs.jpg


幾正 :-(bg


大家有冇留意香港教育又大改?
話取消常識科,用唻教國家安全定唔知乜國民教育

所以,點解仲要令下一代受罪
就算娘娘剝晒衫褲剝晒鞋色誘我,我都會堅持唔中出佢!

唔係一早講咗高中取消咗通識科,變咗公民與社會發展科咩[sosad] 好似重要規定迫班學生上大陸考察呀嘛[sosad]

通識係中學
而家搞埋小學o既常識科,中英數常個常

逼人去支那考察又係正Hi Hi xx(
我先唔會要個仔受苦


https://upload.hkgolden.media/comment/jcny0mrz.ebbqg512crt.2e03mvuilhz.rhs.jpg


幾正 :-(bg

班主 :P


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 2:09
今天貼文總數: 577 | 累積文章數目: 7,502,925

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.