錄影帶係再早o的
90年代已經有碟o架啦?
「$20隻、$30兩隻」,有o的賣老翻碟o既舖,行入去揀碟,揀完之後自己o係門口位置入錢落個紙箱度俾錢,當然隔籬會有個大隻佬睇住
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
大家冇經歷過咩
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
但喺屋企錄電視節目唔係用錄影帶咩?記得好似要回帶先錄到
老翻VCD都好似有,但好似唔係用嚟錄電視節目?
我錄電視好似係由錄影帶開始,之後直接跳到機頂盒,之後個機頂盒壞咗,之後就唯有靠網上同網上重溫,我想知錄影帶同機頂盒中間段時間我有冇skip咗啲咩?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇機可以用DVD錄電視?
記得電腦有咩電視卡,好似要張卡先可以喺電腦睇到電視?但我冇試過買,好似要拆電腦先裝得?我嗰時連砌機都唔識,而家好似可以usb?
我上網check過而家都重有機頂盒,但都唔平,但而家好似多咗個功能可以同一時間錄2個台
記得以前gba帶都有老翻,細個發覺點解啲帶啲價錢差咁遠,先發覺原來係正版盜版嘅分別,正版gba帶當時好似要賣幾百蚊,都真係幾貴吓
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
重記得花園街有好多盜版gba帶,咩百合一,點知其實餅餅啲遊戲好多都重複,嚟嚟去去都係嗰啲game嚟