現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 動漫台內。

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
本地電視動畫集中post #65
1001 個回應
賊登有幾個post標題話跟車薑狗恐嚇批評佢o既人,貼人大頭相
冇click入去睇,驚嘔返晒今日食過o既o野出唻

哇Hi,死跟車狗係咪覺得有班傻Seven盲撐佢就可以做乜Seven都得?
快o的死啦Hi佢老母 fuck


批評都接受唔到, 唔會追求進步xx(

有鏡衛兵:D

成班黃屍配音員支持hitvSeven Head皮同臭雞:D #yup# 追藍星當抗爭:D #yup#

隻跟車狗好似話唔滿意畀人批評佢咪嘴喎
咁又係,雖然咪唔咪嘴都係難聽,不過垃圾點敢唱live自曝其短呢
希望薑狗Hi Hi死,撐佢o既傻Seven都跟埋去死,Hi晒佢o地老母


依家得閒睇晒成件事
身為公眾人物
自己本分未做好就去公開批鬥個普通人
個普通人連ac都del向左走向右走埋
如果個普通人有乜三長兩短嘅話
件死肥向左走向右走好去跟埋去陪葬

btw類似畫面似曾相識:D 有點樣嘅偽人就有點樣嘅粉屍:D

呢啲唔係叫難聽, 佢呢啲叫做喺度做馬騮戲
喃嘸佬叫唸經
阿旺呢啲先可以用難聽嚟形容

接受唔到批評就唔好出道喇:D
幪面超人gotSeven男女主戲屎都有唔少人批評, 但至少都進步咗少少
係hitv偽人有成大班黃屍傻的嗎盲撐, 所以唔需要進步都可以賺到fat fat
所以對比起其他地方嘅娛樂園, 腥港依家呢啲真係仲衰過啲垃圾(我覺得用垃圾已經唔足夠去形容佢哋)

唱live都有大把黃屍撐, 包括黃屍配音員:D
鏡衛兵班長出嚟批鬥未?_?bg 快啲叫人積下口德喇:D

hitv偽人同成班hi民一個都不能少#yup#

yes, I cannot agree more
咁都撐隻肥狗o既話,傻Seven枉為人
多得厹王同伍博民呢類傻的嗎,hitv偽人先至可以咁好樣,全部去死就好


總有傻的嗎盲撐:D xx(

我鍾意小光, 佢戲屎我都會照認, 唔似得盲粉喺度盲撐xx(

冇樣就唔該自己好好思考下點樣去進步, 用實力說服觀眾, 而唔係用時間喺度埋怨、批鬥人哋

最後一句的確係事實嚟:D xx(

Yes, 我以前鍾意藍子華,但佢演戲真係幾屎 [sosad]
才華只限棟篤笑,佢做棟篤笑的確係top


做自己已經唔得xx(
搞笑係ok:D

佢棟篤笑內容同演繹方式係掂
不過做演員就……
而家電影都畀佢登埋頂,回不去了


電影係俾班盲撐向左走向右走撐先會登到頂
藍子華係做自己, 根本就唔係喺度做戲

睇做戲同唱歌睇翻啲實力派好過:D #yup#


終於鼓起索晒100%落yuki咁買o左cure finale [sosad]
https://i.imgur.com/rkwXl33.jpg
左邊係咒術迴戰真女主角同埋真男主角

個pose係咪宴席o既最後就由我唻負責點綴?


唔識真女主角同埋真男主角:D
淨係識悠仁、悟、薔薇:D

yes:D 娘子會長大人好正:D #love#ks :P


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]

最後一次睇81台播台劇好似係長澤正美講普通話o個套,唔記得名,睇頭兩集,普通話仲多過林元春配長澤,然後棄了

係咪唔知整蛋糕嗰套?台劇其實都好多,咩敗犬女王、有套好似係高以翔拍,即係跑跑吓步死咗嗰條友

韓劇重有秘密花園、高踭鞋、辛市長、大話妹,大話妹個女主角好似又去拍台劇,嗰套同鄭元暢一齊拍,好似係講餐廳

原來以前都睇咗唔少[sosad] 以前佢播咩就睇咩,不過而家都睇少咗好多了

係,整蛋糕o個套
好似話長澤特登去台灣取實景咁拍
睇兩集經常有長澤原聲講普通話,覺得悶就冇再睇落去
以前逢星期六晏晝會播台劇,逢星期日朝早播日劇,而家甚麼向左走向右走都冇向左走向右走晒

講起星期日朝早,好似睇過一套日劇叫跳舞醫生[sosad] 而家翡翠台只係會播大陸劇[sosad] 以前神探伽利略好似都係放喺翡翠台播#yup#

記得有排翡翠台一至五黃昏成日重播西遊記、封神榜、無頭東宮、天子尋龍、酒是故鄉醇,而家已經冇呢支歌仔唱[sosad] 嗰段時間變變吓突然又播大陸劇,之後cut埋變埋播新聞[sosad] 我喺度諗有冇咁多新聞要播,要播成粒鐘,由6點半播到7點半,6點嗰段時間重要播埋晒啲大陸節目,不過佢而家要維穩親中,播呢啲都係畀新移民睇,唔再需要理舊香港人嘅感受[sosad] 所以個台俾班後生離棄其實都正常,當年亞視好似都係咁[sosad]

神探伽俐略同半澤直樹呢o的本身大熱日劇會擺星期六/日 81台夜晚時段播

cctvb以前好向左走向右走鍾意成日重播封神榜、烈火雄心、少年包青天 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
不過近幾年cut埋一至五6:00pm播劇時段,就成為絕響啦
N年前星期一至五6:00pm會播動畫 :~( IQ博士
同埋古巨膠有份拍o個套還珠格格第3輯,本來黃金時段播,收視差到要搬去6:00pm播 [sosad]

6:00pm播動畫好似係J2,記得嗰段時間播埋守護蛋精靈剩返嘅集數,因為本來翡翠台好似只係播咗頭2季,後尾重有,之後估唔到J2會播埋,居然冇爛尾,阿Lu#yup#


秘密基地[sosad]


桃華同Tamama嘅秘密基地:D

空同比丘獸


去印度,搏畀人姦咩 [sosad]


留翻喺友藏金魚佬叔叔身邊好過喇:D

杏子去印度o既話一定好危險


杉山[sosad]

唔使理大野 [sosad]


大野:-(

同健太搞住先 :-(


無啦啦搞到人受傷,使唔使claim返醫藥費?[sosad]

返屋企claim, 老母同杉山一樣聲


係咁搵前田claim都得喇:D

前田會喊苦喊忽,不了


杉山同你上o左…… 山


如果係被佳代子發現仲麻煩:D
btw佳代子好耐之前出現過一排, 依家陰乾晒:D

有咁耐搶鏡,有咁耐陰乾


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]


海派甜心係喺J2
囉痴腸同羊呈淋xx(
李致林同lu:D ^3^

王子變青蛙
命中注定我愛你

睇過最高質台劇係想見你:D #yup#

不用分那麼細、自以為好可愛o既教主 xx(
兩件都係舐共極品


11月11日生日#hoho#

星夢學園-Otoshiro Seira
https://static.wikia.nocookie.net/all-aikatsu/images/1/17/8.seira_dream_final.png/revision/latest?cb=20200123134429


點解音城星羅打英文 :-(bg
笨蛋測驗召喚獸-霧島翔子
https://pic.pimg.tw/mutsumi326/1319100805-3099705157.jpg
翔子好好J:D :P


正啊:-(bg

星羅係Lu配 :-(
開不了心


希望光美F劇場版聽到佢把聲

唔會有啦
cure black賀詞有辦你睇,唔會搵返唻配o架喇
只有羊丸胴河嗨直全面進場


諗住梁少霞都配得翻迪路獸先會咁諗:)fn

冇啦
肯定得羊丸胴河嗨直配晒咁多個cure就算


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]


海派甜心係喺J2
囉痴腸同羊呈淋xx(
李致林同lu:D ^3^

王子變青蛙
命中注定我愛你

睇過最高質台劇係想見你:D #yup#

海派甜心翡翠台都有
https://upload.hkgolden.media/comment/chcwwoke.zxtmq0v5hzb.khrh13y2cs3.za5.jpg


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]


海派甜心係喺J2
囉痴腸同羊呈淋xx(
李致林同lu:D ^3^

王子變青蛙
命中注定我愛你

睇過最高質台劇係想見你:D #yup#

我反而冇睇想見你,但有聽過首歌,之前電視成日播[sosad]


啱啱睇wiki,證實無錯到

嗰陣女王的教室,日本2005年播,tvb 2006年買返嚟喺翡翠台,之後爆紅,但播完之後接播一公升眼淚,當時好似都係紅爆

因為一公升眼淚接檔,但女王的教室志田未來同天海佑希爆紅,所以tvb買埋14歲的媽媽同女王直播室放去明珠台播,嗰陣2006年,J2 2008年先啟播,所以先放去明珠台[sosad]

2008年嗰陣重整咗個高清翡翠台,即係而家嘅85台,睇嚟當時冇整咁多節目,所以唯有整高清翡翠台以高清做賣點播返同翡翠台差唔多嘅嘢,所以當時成本應該冇而家咁高,而家整咁多個台又要整節目嚟頂時間,真係隨時爆煲,所以你見啲配音員不獲續約就知佢就快頂唔住[sosad]

咁講又有印象,不過我應該冇睇到14歲老母
一公升眼淚個女主角吸毒成癮,收晒皮了


我都冇睇:D
但睇匪趣台廣告知道名豬台播過:D

當年明珠台都有配音,正到暈#good#


賊登有幾個post標題話跟車薑狗恐嚇批評佢o既人,貼人大頭相
冇click入去睇,驚嘔返晒今日食過o既o野出唻

哇Hi,死跟車狗係咪覺得有班傻Seven盲撐佢就可以做乜Seven都得?
快o的死啦Hi佢老母 fuck


批評都接受唔到, 唔會追求進步xx(

有鏡衛兵:D

成班黃屍配音員支持hitvSeven Head皮同臭雞:D #yup# 追藍星當抗爭:D #yup#

隻跟車狗好似話唔滿意畀人批評佢咪嘴喎
咁又係,雖然咪唔咪嘴都係難聽,不過垃圾點敢唱live自曝其短呢
希望薑狗Hi Hi死,撐佢o既傻Seven都跟埋去死,Hi晒佢o地老母


依家得閒睇晒成件事
身為公眾人物
自己本分未做好就去公開批鬥個普通人
個普通人連ac都del向左走向右走埋
如果個普通人有乜三長兩短嘅話
件死肥向左走向右走好去跟埋去陪葬

btw類似畫面似曾相識:D 有點樣嘅偽人就有點樣嘅粉屍:D

呢啲唔係叫難聽, 佢呢啲叫做喺度做馬騮戲
喃嘸佬叫唸經
阿旺呢啲先可以用難聽嚟形容

接受唔到批評就唔好出道喇:D
幪面超人gotSeven男女主戲屎都有唔少人批評, 但至少都進步咗少少
係hitv偽人有成大班黃屍傻的嗎盲撐, 所以唔需要進步都可以賺到fat fat
所以對比起其他地方嘅娛樂園, 腥港依家呢啲真係仲衰過啲垃圾(我覺得用垃圾已經唔足夠去形容佢哋)

唱live都有大把黃屍撐, 包括黃屍配音員:D
鏡衛兵班長出嚟批鬥未?_?bg 快啲叫人積下口德喇:D

hitv偽人同成班hi民一個都不能少#yup#

yes, I cannot agree more
咁都撐隻肥狗o既話,傻Seven枉為人
多得厹王同伍博民呢類傻的嗎,hitv偽人先至可以咁好樣,全部去死就好


總有傻的嗎盲撐:D xx(

我鍾意小光, 佢戲屎我都會照認, 唔似得盲粉喺度盲撐xx(

冇樣就唔該自己好好思考下點樣去進步, 用實力說服觀眾, 而唔係用時間喺度埋怨、批鬥人哋

最後一句的確係事實嚟:D xx(

Yes, 我以前鍾意藍子華,但佢演戲真係幾屎 [sosad]
才華只限棟篤笑,佢做棟篤笑的確係top


做自己已經唔得xx(
搞笑係ok:D

佢棟篤笑內容同演繹方式係掂
不過做演員就……
而家電影都畀佢登埋頂,回不去了


電影係俾班盲撐向左走向右走撐先會登到頂
藍子華係做自己, 根本就唔係喺度做戲

睇做戲同唱歌睇翻啲實力派好過:D #yup#

藍子華上年做主角o既電影《飯戲攻心》開續集,冇藍子華份
賊登狗即刻轉晒口風話:「Hi!冇子華搵鬼睇咩?」
明明之前仲係話:「Hi!子華向左走向右走識做戲咩」咁樣o既


終於鼓起索晒100%落yuki咁買o左cure finale [sosad]
https://i.imgur.com/rkwXl33.jpg
左邊係咒術迴戰真女主角同埋真男主角

個pose係咪宴席o既最後就由我唻負責點綴?


唔識真女主角同埋真男主角:D
淨係識悠仁、悟、薔薇:D

yes:D 娘子會長大人好正:D #love#ks :P

真女主角:禪院真希
真男主角:乙骨憂太

表面女主角釘崎野薔薇其實都正,又大波 :P
表面男一同男二就不了 xx(

另外奉勸冇乜事真係唔好去睇咒術迴戰漫畫,傻的嗎劇情發展 :o)


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]

最後一次睇81台播台劇好似係長澤正美講普通話o個套,唔記得名,睇頭兩集,普通話仲多過林元春配長澤,然後棄了

係咪唔知整蛋糕嗰套?台劇其實都好多,咩敗犬女王、有套好似係高以翔拍,即係跑跑吓步死咗嗰條友

韓劇重有秘密花園、高踭鞋、辛市長、大話妹,大話妹個女主角好似又去拍台劇,嗰套同鄭元暢一齊拍,好似係講餐廳

原來以前都睇咗唔少[sosad] 以前佢播咩就睇咩,不過而家都睇少咗好多了

係,整蛋糕o個套
好似話長澤特登去台灣取實景咁拍
睇兩集經常有長澤原聲講普通話,覺得悶就冇再睇落去
以前逢星期六晏晝會播台劇,逢星期日朝早播日劇,而家甚麼向左走向右走都冇向左走向右走晒

講起星期日朝早,好似睇過一套日劇叫跳舞醫生[sosad] 而家翡翠台只係會播大陸劇[sosad] 以前神探伽利略好似都係放喺翡翠台播#yup#

記得有排翡翠台一至五黃昏成日重播西遊記、封神榜、無頭東宮、天子尋龍、酒是故鄉醇,而家已經冇呢支歌仔唱[sosad] 嗰段時間變變吓突然又播大陸劇,之後cut埋變埋播新聞[sosad] 我喺度諗有冇咁多新聞要播,要播成粒鐘,由6點半播到7點半,6點嗰段時間重要播埋晒啲大陸節目,不過佢而家要維穩親中,播呢啲都係畀新移民睇,唔再需要理舊香港人嘅感受[sosad] 所以個台俾班後生離棄其實都正常,當年亞視好似都係咁[sosad]


記得以前星期日朝早會睇北川景子套惡夢小姐同契爸唔易做, 仲有女王的教室有喺呢段時間重播過:D

除咗大陸劇, 都好少播其他國家外購劇
連跑步人都冇埋粵配


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]

最後一次睇81台播台劇好似係長澤正美講普通話o個套,唔記得名,睇頭兩集,普通話仲多過林元春配長澤,然後棄了

係咪唔知整蛋糕嗰套?台劇其實都好多,咩敗犬女王、有套好似係高以翔拍,即係跑跑吓步死咗嗰條友

韓劇重有秘密花園、高踭鞋、辛市長、大話妹,大話妹個女主角好似又去拍台劇,嗰套同鄭元暢一齊拍,好似係講餐廳

原來以前都睇咗唔少[sosad] 以前佢播咩就睇咩,不過而家都睇少咗好多了

係,整蛋糕o個套
好似話長澤特登去台灣取實景咁拍
睇兩集經常有長澤原聲講普通話,覺得悶就冇再睇落去
以前逢星期六晏晝會播台劇,逢星期日朝早播日劇,而家甚麼向左走向右走都冇向左走向右走晒

講起星期日朝早,好似睇過一套日劇叫跳舞醫生[sosad] 而家翡翠台只係會播大陸劇[sosad] 以前神探伽利略好似都係放喺翡翠台播#yup#

記得有排翡翠台一至五黃昏成日重播西遊記、封神榜、無頭東宮、天子尋龍、酒是故鄉醇,而家已經冇呢支歌仔唱[sosad] 嗰段時間變變吓突然又播大陸劇,之後cut埋變埋播新聞[sosad] 我喺度諗有冇咁多新聞要播,要播成粒鐘,由6點半播到7點半,6點嗰段時間重要播埋晒啲大陸節目,不過佢而家要維穩親中,播呢啲都係畀新移民睇,唔再需要理舊香港人嘅感受[sosad] 所以個台俾班後生離棄其實都正常,當年亞視好似都係咁[sosad]

神探伽俐略同半澤直樹呢o的本身大熱日劇會擺星期六/日 81台夜晚時段播

cctvb以前好向左走向右走鍾意成日重播封神榜、烈火雄心、少年包青天 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
不過近幾年cut埋一至五6:00pm播劇時段,就成為絕響啦
N年前星期一至五6:00pm會播動畫 :~( IQ博士
同埋古巨膠有份拍o個套還珠格格第3輯,本來黃金時段播,收視差到要搬去6:00pm播 [sosad]

6:00pm播動畫好似係J2,記得嗰段時間播埋守護蛋精靈剩返嘅集數,因為本來翡翠台好似只係播咗頭2季,後尾重有,之後估唔到J2會播埋,居然冇爛尾,阿Lu#yup#

唔係,好多年前翡翠台星期一至五6:00pm係會播動畫
o個陣我都仲讀緊小學
冇記錯大約1998年,試過一至五6:00pm播IQ博士
原來已經咁向左走向右走多年 :~(


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]


海派甜心係喺J2
囉痴腸同羊呈淋xx(
李致林同lu:D ^3^

王子變青蛙
命中注定我愛你

睇過最高質台劇係想見你:D #yup#

我反而冇睇想見你,但有聽過首歌,之前電視成日播[sosad]

呢套應該係台劇天花板,有時間可以補返睇


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]

最後一次睇81台播台劇好似係長澤正美講普通話o個套,唔記得名,睇頭兩集,普通話仲多過林元春配長澤,然後棄了

係咪唔知整蛋糕嗰套?台劇其實都好多,咩敗犬女王、有套好似係高以翔拍,即係跑跑吓步死咗嗰條友

韓劇重有秘密花園、高踭鞋、辛市長、大話妹,大話妹個女主角好似又去拍台劇,嗰套同鄭元暢一齊拍,好似係講餐廳

原來以前都睇咗唔少[sosad] 以前佢播咩就睇咩,不過而家都睇少咗好多了

係,整蛋糕o個套
好似話長澤特登去台灣取實景咁拍
睇兩集經常有長澤原聲講普通話,覺得悶就冇再睇落去
以前逢星期六晏晝會播台劇,逢星期日朝早播日劇,而家甚麼向左走向右走都冇向左走向右走晒

講起星期日朝早,好似睇過一套日劇叫跳舞醫生[sosad] 而家翡翠台只係會播大陸劇[sosad] 以前神探伽利略好似都係放喺翡翠台播#yup#

記得有排翡翠台一至五黃昏成日重播西遊記、封神榜、無頭東宮、天子尋龍、酒是故鄉醇,而家已經冇呢支歌仔唱[sosad] 嗰段時間變變吓突然又播大陸劇,之後cut埋變埋播新聞[sosad] 我喺度諗有冇咁多新聞要播,要播成粒鐘,由6點半播到7點半,6點嗰段時間重要播埋晒啲大陸節目,不過佢而家要維穩親中,播呢啲都係畀新移民睇,唔再需要理舊香港人嘅感受[sosad] 所以個台俾班後生離棄其實都正常,當年亞視好似都係咁[sosad]


記得以前星期日朝早會睇北川景子套惡夢小姐同契爸唔易做, 仲有女王的教室有喺呢段時間重播過:D

除咗大陸劇, 都好少播其他國家外購劇
連跑步人都冇埋粵配

北川景子以前係V配,唔知幾時開始變做Chloe

跑步佬其實有乜好睇,唔明


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]

最後一次睇81台播台劇好似係長澤正美講普通話o個套,唔記得名,睇頭兩集,普通話仲多過林元春配長澤,然後棄了

係咪唔知整蛋糕嗰套?台劇其實都好多,咩敗犬女王、有套好似係高以翔拍,即係跑跑吓步死咗嗰條友

韓劇重有秘密花園、高踭鞋、辛市長、大話妹,大話妹個女主角好似又去拍台劇,嗰套同鄭元暢一齊拍,好似係講餐廳

原來以前都睇咗唔少[sosad] 以前佢播咩就睇咩,不過而家都睇少咗好多了

係,整蛋糕o個套
好似話長澤特登去台灣取實景咁拍
睇兩集經常有長澤原聲講普通話,覺得悶就冇再睇落去
以前逢星期六晏晝會播台劇,逢星期日朝早播日劇,而家甚麼向左走向右走都冇向左走向右走晒

講起星期日朝早,好似睇過一套日劇叫跳舞醫生[sosad] 而家翡翠台只係會播大陸劇[sosad] 以前神探伽利略好似都係放喺翡翠台播#yup#

記得有排翡翠台一至五黃昏成日重播西遊記、封神榜、無頭東宮、天子尋龍、酒是故鄉醇,而家已經冇呢支歌仔唱[sosad] 嗰段時間變變吓突然又播大陸劇,之後cut埋變埋播新聞[sosad] 我喺度諗有冇咁多新聞要播,要播成粒鐘,由6點半播到7點半,6點嗰段時間重要播埋晒啲大陸節目,不過佢而家要維穩親中,播呢啲都係畀新移民睇,唔再需要理舊香港人嘅感受[sosad] 所以個台俾班後生離棄其實都正常,當年亞視好似都係咁[sosad]

神探伽俐略同半澤直樹呢o的本身大熱日劇會擺星期六/日 81台夜晚時段播

cctvb以前好向左走向右走鍾意成日重播封神榜、烈火雄心、少年包青天 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
不過近幾年cut埋一至五6:00pm播劇時段,就成為絕響啦
N年前星期一至五6:00pm會播動畫 :~( IQ博士
同埋古巨膠有份拍o個套還珠格格第3輯,本來黃金時段播,收視差到要搬去6:00pm播 [sosad]

抗美援朝都播得出,呢個台注定冇得救


有廢老慣性收視:D

hitv都一擔擔xx( 表面上冇咁多大陸節目播, 但節目質素xx( 自家唔掂, 外購勁cutxx( 仲有成班後生黃屍hi民盲撐xx(

kaitv冇野睇:D

要撐粵配同埋啱口味嘅節目就得翻多啦A夢、櫻桃小丸子、星夢頻道, hitv唔勁cut會睇埋暴太郎戰隊同幪面超人geats:D 暴太郎戰隊頭幾集(除咗第一集之外)勁cut完就轉睇日版算:D


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]

最後一次睇81台播台劇好似係長澤正美講普通話o個套,唔記得名,睇頭兩集,普通話仲多過林元春配長澤,然後棄了

係咪唔知整蛋糕嗰套?台劇其實都好多,咩敗犬女王、有套好似係高以翔拍,即係跑跑吓步死咗嗰條友

韓劇重有秘密花園、高踭鞋、辛市長、大話妹,大話妹個女主角好似又去拍台劇,嗰套同鄭元暢一齊拍,好似係講餐廳

原來以前都睇咗唔少[sosad] 以前佢播咩就睇咩,不過而家都睇少咗好多了

係,整蛋糕o個套
好似話長澤特登去台灣取實景咁拍
睇兩集經常有長澤原聲講普通話,覺得悶就冇再睇落去
以前逢星期六晏晝會播台劇,逢星期日朝早播日劇,而家甚麼向左走向右走都冇向左走向右走晒

講起星期日朝早,好似睇過一套日劇叫跳舞醫生[sosad] 而家翡翠台只係會播大陸劇[sosad] 以前神探伽利略好似都係放喺翡翠台播#yup#

記得有排翡翠台一至五黃昏成日重播西遊記、封神榜、無頭東宮、天子尋龍、酒是故鄉醇,而家已經冇呢支歌仔唱[sosad] 嗰段時間變變吓突然又播大陸劇,之後cut埋變埋播新聞[sosad] 我喺度諗有冇咁多新聞要播,要播成粒鐘,由6點半播到7點半,6點嗰段時間重要播埋晒啲大陸節目,不過佢而家要維穩親中,播呢啲都係畀新移民睇,唔再需要理舊香港人嘅感受[sosad] 所以個台俾班後生離棄其實都正常,當年亞視好似都係咁[sosad]

神探伽俐略同半澤直樹呢o的本身大熱日劇會擺星期六/日 81台夜晚時段播

cctvb以前好向左走向右走鍾意成日重播封神榜、烈火雄心、少年包青天 [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
不過近幾年cut埋一至五6:00pm播劇時段,就成為絕響啦
N年前星期一至五6:00pm會播動畫 :~( IQ博士
同埋古巨膠有份拍o個套還珠格格第3輯,本來黃金時段播,收視差到要搬去6:00pm播 [sosad]

6:00pm播動畫好似係J2,記得嗰段時間播埋守護蛋精靈剩返嘅集數,因為本來翡翠台好似只係播咗頭2季,後尾重有,之後估唔到J2會播埋,居然冇爛尾,阿Lu#yup#


yes:D 6點、6點半呢啲時間左右有動畫睇:D #yup#
當年仲有睇加速世界:D
雖然勁cutxx( 但好彩一早有睇日版:D 而且黑雪公主好好J:D :P 劇情又好睇, 又有惡搞對白, 睇多次都覺得好正:D #yup#

好鍾意lu配亞夢#love# 而且亞夢本身[offtopic]ks


秘密基地[sosad]


桃華同Tamama嘅秘密基地:D

空同比丘獸


美美同亞古獸:D

最後軍曹哥(大野)知道埋個秘密基地喺邊度:D


杉山同你上o左…… 山


如果係被佳代子發現仲麻煩:D
btw佳代子好耐之前出現過一排, 依家陰乾晒:D

有咁耐搶鏡,有咁耐陰乾


可能野口嗰排都係咁:D :-(


11月11日生日#hoho#

星夢學園-Otoshiro Seira
https://static.wikia.nocookie.net/all-aikatsu/images/1/17/8.seira_dream_final.png/revision/latest?cb=20200123134429


點解音城星羅打英文 :-(bg
笨蛋測驗召喚獸-霧島翔子
https://pic.pimg.tw/mutsumi326/1319100805-3099705157.jpg
翔子好好J:D :P


正啊:-(bg

星羅係Lu配 :-(
開不了心


希望光美F劇場版聽到佢把聲

唔會有啦
cure black賀詞有辦你睇,唔會搵返唻配o架喇
只有羊丸胴河嗨直全面進場


諗住梁少霞都配得翻迪路獸先會咁諗:)fn

冇啦
肯定得羊丸胴河嗨直配晒咁多個cure就算


都唔出奇:-(


記得以前翡翠台除咗日劇,好似都有播好多台劇,咩海派甜心、咩咩青蛙王子、惡作劇之吻、我愛你系列嗰堆,韓劇有大長今、醫道

而家搬晒去J2,翡翠台變晒播大陸劇[sosad]


海派甜心係喺J2
囉痴腸同羊呈淋xx(
李致林同lu:D ^3^

王子變青蛙
命中注定我愛你

睇過最高質台劇係想見你:D #yup#

海派甜心翡翠台都有
https://upload.hkgolden.media/comment/chcwwoke.zxtmq0v5hzb.khrh13y2cs3.za5.jpg


匪趣台反而冇印象:D


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 動漫台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 23:11
今天貼文總數: 554 | 累積文章數目: 7,502,903

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.