現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
[圖] Donki d日本生可樂俾人搶晒,乜有咁多人都想發光
90 個回應
宜家仲有冇以前隻會結冰可樂賣


宜家仲有冇以前隻會結冰可樂賣


香港無人買收左皮好耐,外國好似重有#cn#


飲過,當場就旋轉帶我飛天#yup#


https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/042/164/666/large/patrick-watts-nuke-cola.jpg


宜家仲有冇以前隻會結冰可樂賣


香港無人買收左皮好耐,外國好似重有#cn#

我舊時幾鍾意飲,除左貴之外冇缺點[sosad]


宜家仲有冇以前隻會結冰可樂賣


香港無人買收左皮好耐,外國好似重有#cn#

我舊時幾鍾意飲,除左貴之外冇缺點[sosad]

自己整


啱啱飲完。。。
https://upload.hkgolden.media/comment/qopdnbz2.xcrzkwzwtue.gtlkwerridt.w1t.jpg

真係識發光:P
https://upload.hkgolden.media/comment/zfkv1phm.dxqqpmmy2ik.rqgzo5jvjt4.usy.png

[sosad] [sosad]

呢d就係所謂六點半棍法嗎?


https://www.youtube.com/watch?v=9jbWeCpclwc
有時回覆先搞笑, 21秒開始


https://pbs.twimg.com/media/ClZs5CqVAAAEA19?format=jpg&name=large


正氣發光仲想旋轉飛天
成個月之前

https://youtu.be/Vzw6sgabdcc

[sosad] [sosad] [sosad]


邊度發光?_?cl


真係大陸化
吹乜出嚟就買乜
以前藥房就係做呢啲 玩具都賣埋

通常都係呢班傻勁飲頭啖湯出事[sosad]


https://macauonjourney.com/2023/07/10/%E4%B8%8D%E9%A3%B2%E5%9C%8B%E7%94%A2%E5%8F%AF%E6%A8%82%E9%A3%B2%E6%97%A5%E8%B2%A8-%E5%85%A7%E5%9C%B0%E5%8D%9A%E4%B8%BB%E9%99%B7%E8%BE%B1%E8%8F%AF%E9%A2%A8%E6%B3%A2/

不飲國產可樂飲日貨 內地博主陷辱華風波
2023-07-10

近日在內地流行「生可樂」的「梗」,事緣在抖音一位擁有10.7萬粉絲、名為「夏老實」的帶貨主,近日推薦日本三得利生產的百事「生可樂」時的開場白,用語被指有辱華之嫌。

「我從來都不喝可樂的。我喝了這麼多年可樂,你真別再喝國產的可樂,要喝呢,也只喝日本進口的『生可樂』」。

不少批評帶貨主祟洋媚外、滿口胡言。有網民嘲諷「喝了生可樂,我『正氣』(廣東話對的男性生殖器的稱呼)會旋轉的?現在飛上天啦,不知道怎麼拿它下來啊?怎麼辦啦!」也有網民挖掘帶貨主過去的部分影片文案,例如是「每個月來幾次『大姨媽』(女性月事)」等不合常理的言論。

目前有相關影片已經在該帳號上消失。值得注意的是,帶貨主及評論的網民都是用粵語,未有受到抖音審查機制的影響。

較早前內地也有部份網絡紅人比較日本生產和國內生產的橙汁汽水飲品,發現國內版的色素較多,質疑是差別對待內地民眾。而近日日本計劃向大海排放核污水,更觸發內地人的敏感神經。

「我從來都不喝可樂的。我喝了這麼多年可樂,你真別再喝國產的可樂,要喝呢,也只喝日本進口的『生可樂』」。

一時從來都不喝可樂,一時喝了這麼多年可樂,講野前後矛盾:o)


https://www.youtube.com/watch?v=9jbWeCpclwc
有時回覆先搞笑, 21秒開始

好清楚
成件事 係因為佢帶日本貨
中國人反日


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 13:10
今天貼文總數: 406 | 累積文章數目: 7,503,033

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.