現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 創意台內。

跳至第

發起人
係女僕cafe做maid 你問我答
198 個回應
毒向左走向右走去到會唔會冇人理 落order要指名?


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。

咖哩吉豬飯 一杯野飲
之前開po果d=.="


除咗香港,有無做過其他地方嘅maid
如果有,啲客有無分別??_?


毒向左走向右走去到會唔會冇人理 落order要指名?


唔會 一入門口 maid要打招呼
然後會問你係咪地球人(第一次嚟)
如果係呀話會同你介紹cafe menu/規則咁(eg唔可以偷影maid嘅相)
會幫你落單

cafe唔忙呀話會長期坐係你隔離同你玩/傾計
除非你有啲過分行為
(eg鬧人/勁惡/性騷擾eg講咸濕嘢/身體接觸)
唔係呀話maid都會好敬業
畢竟maid返工個心態係收錢serve客[sosad]


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。

咖哩吉豬飯 一杯野飲
之前開po果d=.="

CLS...有無得拖下手仔抽水先 2XX淨食好唔抵啫


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營


但真係經營得起[sosad] 因為啲靚女多fans[sosad] [sosad]
但覺得無主食遲早執其實


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。


2xx一個set有主食(蛋包飯/意粉)
有嘢飲
同埋一張相卷 加廿蚊可以變表演卷;-)


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。


2xx一個set有主食(蛋包飯/意粉)
有嘢飲
同埋一張相卷 加廿蚊可以變表演卷;-)

仲要加錢增值。。。 你地都幾好賺=.=


雞就雞LA


除咗香港,有無做過其他地方嘅maid
如果有,啲客有無分別??_?


係其他地方打工要有working visa的[sosad]
台灣同香港差唔多
日本會慘啲 啲客真係會等人收工/跟蹤你/問你拎你日常行程
然後有啲cafe唔會幫
同埋日本maid要做多啲 要主動send msg比客
日本服務業又要好敬業


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。


2xx一個set有主食(蛋包飯/意粉)
有嘢飲
同埋一張相卷 加廿蚊可以變表演卷;-)

仲要加錢增值。。。 你地都幾好賺=.=


其實大部分錢去曬cafe度[sosad]


雞就雞LA

[sosad] 其實都係 呢個行業就係sell樣sell身材sell幻想[sosad]


雞就雞LA

[sosad] 其實都係 呢個行業就係sell樣sell身材sell幻想[sosad]

見到有錢靚仔有冇私底下搵佢傾計/出街[bomb] [bomb] [bomb]


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。

咖哩吉豬飯 一杯野飲
之前開po果d=.="

CLS...有無得拖下手仔抽水先 2XX淨食好唔抵啫

冇物理接觸=.=睇d同事同個maid尷聊


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

慘過做雞[sosad]


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。

咖哩吉豬飯 一杯野飲
之前開po果d=.="

CLS...有無得拖下手仔抽水先 2XX淨食好唔抵啫

冇物理接觸=.=睇d同事同個maid尷聊

所以我寧願睇表現,影相真係無乜謂,尤其而家電話影相太方便,影相已經唔係以前咁大件事。


香港啲maid質素好唔掂喎

好能多MK煙鏟紋身妹

都真…利申煙剷[sosad]

xx(
煙剷女僕xx(


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

慘過做雞[sosad]

做雞可以簡客⋯


奇事 發覺這女僕


雞就雞LA

[sosad] 其實都係 呢個行業就係sell樣sell身材sell幻想[sosad]

咁其實睇blackpink都係睇依d


如果心理生理上做唔出咒語 咁點算:-(lm


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]

係=.=我都啞左
真係靠fans既愛去經營

2XX一個飯食D咩。。。

咖哩吉豬飯 一杯野飲
之前開po果d=.="

CLS...有無得拖下手仔抽水先 2XX淨食好唔抵啫

冇物理接觸=.=睇d同事同個maid尷聊

所以我寧願睇表現,影相真係無乜謂,尤其而家電話影相太方便,影相已經唔係以前咁大件事。


睇咩表現:O 傾計?樣?唱歌跳舞?


其實乜野年齡層幫襯居多???
見過最大年紀嘅客大約幾多歲???
多唔多客自己一條友上黎???
最低消費幾多???


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 13:11
今天貼文總數: 406 | 累積文章數目: 7,502,474

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.