現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 創意台內。

跳至第

發起人
係女僕cafe做maid 你問我答
198 個回應
會唔會心入面笑班毒向左走向右走傻的嗎?
成日見班囡囡話邊條女女好可愛想做佢老公,到底真係女同定工作需要其實私底下勾心鬥角互爭仔[???]


如上 睇個客係咪真係傻的嗎
正正常常其實唔會笑

個同事啱vibe又可愛 其實真係會成日有身體接觸講笑嗌老婆[sosad]
但有啲同事性格好雙面人/自私/好惡
就會勁唔鍾意

eg啲受歡迎嘅maid好驟忌其他同事搵自己嘅熟客傾計
會質問你做咩


有無同事賣相做電子雞賣到買樓?_?


唔洗做電子雞已經買到樓
琴日有個同事返四個鐘 影cheki嘅bonus有400蚊

我見好多女僕都用自己ig賣即影即有,幾十蚊一張好過返工[sosad]
我諗d囡囡返cafe主要係搵客源,賣相先係主打#yup#


:點解會去cafe課金
因為同靚女maid真係好治癒[sosad] [sosad]
一個靚女坐係你隔離同你傾計玩boardgame
pk傾耐咗 一個眼神對望真係沉過鐵達尼[sosad]

佢哋真係敬業 真係會專心聽你講嘢:~(
同埋見到佢哋係台上面唱歌跳舞發光發亮個樣真係:~(

同埋cafe蛋包飯其實幾好食#good#

同女傾咩多:O 想玩百合定點 有frd想試 幫問

之前去過一次 見到兩個靚女去見工參觀[bomb]

有咩boardgame玩[???]



大路嘢都有 eg大富翁 uno 甲曱(?) 牛頭王 爆炸貓
有時會見到啲未玩過嘅boardgame
但因為我都少玩/未玩過所以唔熟[sosad] 睇間cafe


大唔大波??_?

我琴晚當值有個同事e cup[sosad]


要beam個飯

wakuwaku dokidoki moemoeq


想知個廚師係點既樣[sosad]


我間cafe有個廚師好靚女[sosad]


返工女裝多定男裝多
平時出街又係咪咁?_?


出街一係tshirt長褲
一係就著下日本嘢 地雷/哥特/jk咁[sosad]


樓主有冇溝d女僕同事

我喜歡的女女他們都有男友了:~(
講真識嘅maid 10個9個都有仔
淨低果個啱啱分手


有冇36歲maid

cafe老闆娘可能36歲[sosad]


有冇同那位勁cute勁溫柔嘅maid發展relationship :P

並沒有[sosad]


香港女僕cafe咩?_?

有的


香港啲maid質素好唔掂喎

都真
如果想去maid cafe
可以stalk下果日cafe有無靚女當值再去


想摸下手仔:-(

去就有機率影相果日掂手仔 睇maid肯唔肯;-)


香港啲maid質素好唔掂喎

好能多MK煙鏟紋身妹

都真…利申煙剷[sosad]


想識 d maid 返屋企做maid

會話無咩客會成功溝到maid…


有無同事賣相做電子雞賣到買樓?_?


唔洗做電子雞已經買到樓
琴日有個同事返四個鐘 影cheki嘅bonus有400蚊

我見好多女僕都用自己ig賣即影即有,幾十蚊一張好過返工[sosad]
我諗d囡囡返cafe主要係搵客源,賣相先係主打#yup#


其實係[sosad]


有無同事賣相做電子雞賣到買樓?_?


唔洗做電子雞已經買到樓
琴日有個同事返四個鐘 影cheki嘅bonus有400蚊

我見好多女僕都用自己ig賣即影即有,幾十蚊一張好過返工[sosad]
我諗d囡囡返cafe主要係搵客源,賣相先係主打#yup#


其實係[sosad]

樓主有冇賣相[photo] [photo]


有沒有偽娘加入女僕珈琲店??


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


有沒有偽娘加入女僕珈琲店??


有cafe會有偽娘活動


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊


有無同事賣相做電子雞賣到買樓?_?


唔洗做電子雞已經買到樓
琴日有個同事返四個鐘 影cheki嘅bonus有400蚊

我見好多女僕都用自己ig賣即影即有,幾十蚊一張好過返工[sosad]
我諗d囡囡返cafe主要係搵客源,賣相先係主打#yup#


其實係[sosad]

樓主有冇賣相[photo] [photo]


雞相定普通相[sosad]
普通相實有 雞相就暫時未下海住[sosad]


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


都有啲cafe會直接落袋
但果啲cafe一定會底薪少啲/無底薪


影相券既錢係咪直接落袋唔洗分?


我返果間一張相卷40
我袋10蚊

仲以為落晒袋=.=
個set好貴
之前去食果間冇廚房 maid落去買d外賣上黎砌碟


其實都真 一個有飯食嘅set到2xx

無廚房呀話估到你去邊幾間[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 23/6/2026 12:17
今天貼文總數: 388 | 累積文章數目: 7,502,456

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.