現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 娛樂台內。

高登主頁 » 討論區 » 娛樂台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
AKB48討論區 #905 第5回AKB48グループ歌唱力No.1決定戦
1001 個回應
預備到我ibuki同pina #hoho#ks


pina炒炒地 #cn# 睇得出緊張 [sosad]
不過著校服加分#love#lm :P2lm

https://pbs.twimg.com/media/Fom29sgaEAIMc80?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/Fom29s0aUAUL5Sn?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/Fom29tRaQAEY_46?format=jpg&name=900x900


pina炒炒地 #cn# 睇得出緊張 [sosad]
不過著校服加分#love#lm :P2lm

https://pbs.twimg.com/media/Fom29sgaEAIMc80?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/Fom29s0aUAUL5Sn?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/Fom29tRaQAEY_46?format=jpg&name=900x900

放學唱k group[sosad]


ngt 三村依隊 unit戰入決賽應該無問題
企3角位對望已經掂左一半


pina炒炒地 #cn# 睇得出緊張 [sosad]
不過著校服加分#love#lm :P2lm

https://pbs.twimg.com/media/Fom29sgaEAIMc80?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/Fom29s0aUAUL5Sn?format=jpg&name=900x900
[img]https://pbs.twimg.com/media/Fom29tRaQAEY_46?format=jpg&name=900x900[img]

放學唱k group[sosad]

我想一齊唱仁 k [sosad]ks [bomb]ks


https://asusotu2023.studio.site/
【舞台名】imgAct5「明日の卒業生たち」

【出演者】
中村静香

小田えりな(AKB48)
横野すみれ
其原有沙
今出舞


依隊好勁,有得爭第一O:-) #adore#


依隊好勁,有得爭第一O:-) #adore#

ngt總算靠unit入到決賽[sosad]


依隊好勁,有得爭第一O:-) #adore#

ngt總算靠unit入到決賽[sosad]

個新人ririno把聲幾好,仲跟得到三村#adore#


hkt最強前研究生 x 英雄 x 選拔
越黎越明營運點解會咁強推
美優原來咁高 [sosad]


依隊好勁,有得爭第一O:-) #adore#

ngt總算靠unit入到決賽[sosad]

個新人ririno把聲幾好,仲跟得到三村#adore#

三村好勁但有幾吓飛車飛得太快爭d炒嘅感覺[sosad]


依隊好勁,有得爭第一O:-) #adore#

ngt總算靠unit入到決賽[sosad]

個新人ririno把聲幾好,仲跟得到三村#adore#

三村好勁但有幾吓飛車飛得太快爭d炒嘅感覺[sosad]

當左前8表演live咁唱得好盡 [sosad]


17期第一次都算係咁O:-) [sosad]


17期第一次都算係咁O:-) [sosad]

[sosad]


小田歌姬 x 肥美 x misaki #yup#


missa把聲,特別係中高音我覺得係全group最好聽嘅#yup# #yup# #yup#


中高音我炭是最好的#no#
不過misaki唱得係好#yup#
但佢合唱黎講,佢地依組聽落好似有少少普通....


中高音我炭是最好的#no#
不過misaki唱得係好#yup#
但佢合唱黎講,佢地依組聽落好似有少少普通....

點講呢,
炭似檸水,missa似檸茶[sosad]
但兩個都飲得杯落


係咪又收左劇本要講17期[sosad]


中高音我炭是最好的#no#
不過misaki唱得係好#yup#
但佢合唱黎講,佢地依組聽落好似有少少普通....

點講呢,
炭似檸水,missa似檸茶[sosad]
但兩個都飲得杯落

仲有兩都係平:)2fn
有提小田歌姬佢地,應該穩啦 #yup#lm


校服策略成功左一半[sosad]

石橋颯(HKT48)@ibuki1484_hkt

#AKB48歌唱力No1決定戦 ユニット戦!
見てくださった皆さん
ありがとうございました!!
高校生ということで制服にしてみました!反応良くて嬉しい〜
3人の歌声どうでしたか〜????

https://pbs.twimg.com/media/Fom5esEacAAJ5mw?format=jpg&name=large
https://pbs.twimg.com/media/Fom5er6aEAAGQVE?format=jpg&name=large


中高音我炭是最好的#no#
不過misaki唱得係好#yup#
但佢合唱黎講,佢地依組聽落好似有少少普通....

點講呢,
炭似檸水,missa似檸茶[sosad]
但兩個都飲得杯落

仲有兩都係平:)2fn
有提小田歌姬佢地,應該穩啦 #yup#lm

https://upload.hkgolden.media/comment/ssv1cfla.nzrcg0n5zyz.kzcwzofgklo.wgi.jpg
揤嘅話都有d架,你炭得唔得先[sosad]


中高音我炭是最好的#no#
不過misaki唱得係好#yup#
但佢合唱黎講,佢地依組聽落好似有少少普通....

點講呢,
炭似檸水,missa似檸茶[sosad]
但兩個都飲得杯落

仲有兩都係平:)2fn
有提小田歌姬佢地,應該穩啦 #yup#lm

https://upload.hkgolden.media/comment/ssv1cfla.nzrcg0n5zyz.kzcwzofgklo.wgi.jpg
揤嘅話都有d架,你炭得唔得先[sosad]

我炭實得 :-[lm
不過衰在無機會住,之前app game拎到頭3有得影雜誌相,但唔知會唔會除:)2fn


和賀一講到我t8興奮到[sosad]


ngt果然係1位,賺到咁
小田佢地第2
第3先到我炭

[sosad]lm


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 娛樂台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 4:08
今天貼文總數: 298 | 累積文章數目: 7,502,647

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.