現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 娛樂台內。

跳至第

發起人
一人一套 睇晒成套 但唔知講乜 既戲
169 個回應
https://digitaldomain.com/wp-content/uploads/2019/09/pixels-2.jpg


VHS 幾套, 套套都腸唔明, 但係又會腸晒同等下集

VHS咪一堆單元故仔,有咩好明[sosad2]lm

好意識流,好睇個人點去解讀

近排新一集V.H.S#yup# :P

係,買左貴薯片準備得閒睇#yup#

邪教幾好睇,有近排套薩滿味
有個故係兩條女夾埋殺個男人,悶向左走向右走到:o)lm


星戰後傳三部曲:o)
唔知佢同前六部有乜關係,原力變向左走向右走咗萬能插,光劍唔使練就可以打抵白卜庭同正式訓練過jedi課程嘅kylo ren
我真係睇緊星戰?:o)

star war 本身就係垃圾


玩謝麥高維治

我都即刻諗到呢套

仲有一套何必偏偏玩謝我

咪同片名一樣adoptation
講主角面對改變唔適應嘅struggle
記得幾有意思 但個flow好悶 唔想再睇多次[sosad]
https://glasscat219.pixnet.net/blog/post/35357065


尼古拉斯基治做呢種角色最得心應手[sosad]
有套The weather man都係做D廢柴角色


lm


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE

神秘人救左佢:o)

好似話係未來進化左既4度空間人類
類似佛教所講既佛/菩薩呢類高次元生物
成件事係未來人類救番過去既人類
至於點解未來可以改變過去
請參考雙縫實驗

用四維可以喺時間軸移動呢樣野已經解到


我成日都諗到頭爆,呢d未來救過去,過去救未來概念

主角入左五維空間(黑洞),先比到數據個女,而個女有左數據先救到人類,而救到人類先有未來人,未來人又製造五維空間(黑洞)

咁主角唔入黑洞又點有未來,冇未來又點入黑洞

咁第一班未來人,未收到主角數據,又點有未來

而第一個主角,入唔到黑洞,又點有數據

無答案的

點會無答案
主角係黑洞度咪反映左 更高維度既人係可以睇哂所有時間 正如你睇隻蟻係張紙上面行咁
N+1維度睇N維度都係好似全知全能咁

都係既不過套返落人類邏輯就會覺得好不能理解

正常人邏輯永遠係先因後果,A > B > C

講得好岩,螞蟻都唔會理解咩係三維空間

Meanwhile a typical ant nest

https://www.howitworksdaily.com/wp-content/uploads/2016/01/Ant-nest-740x1024.jpg


VHS 幾套, 套套都腸唔明, 但係又會腸晒同等下集

VHS咪一堆單元故仔,有咩好明[sosad2]lm

好意識流,好睇個人點去解讀

近排新一集V.H.S#yup# :P

係,買左貴薯片準備得閒睇#yup#

邪教幾好睇,有近排套薩滿味
有個故係兩條女夾埋殺個男人,悶向左走向右走到:o)lm

最特別都係果個, 平行時空見到自己, 點知果個世界係...


星戰後傳三部曲:o)
唔知佢同前六部有乜關係,原力變向左走向右走咗萬能插,光劍唔使練就可以打抵白卜庭同正式訓練過jedi課程嘅kylo ren
我真係睇緊星戰?:o)

Star War EP7-9真係近年班左癌賤種, 夥同主流傳媒以政治正確做包裝既文化破壞案例之一


TENET 仲未有人講
老老豆豆我睇完一次覺得西迷迷咁, 上網睇完老高解一次都唔係好明
再睇其他電影解說更加唔明
都係算九數了

講得好向左走向右走幽默[sosad] [sosad] [sosad]


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE

邊有科幻片make sense嫁[sosad]
套野重點係父女情:-( 其他問題就求向左走向右走其算啦......

根本係文藝片嚟


讓子彈飛

又係比人講到神作,但其實只係講中國人點Hi Hi啫

呢套當時拍到兼上到好神奇就真

黃金甲都上到

黃金甲如果唔掂,剪左菊花會之前果段叛亂洗地應該OK


讓子彈飛

又係比人講到神作,但其實只係講中國人點Hi Hi啫

呢套當時拍到兼上到好神奇就真

黃金甲都上到

黃金甲如果唔掂,剪左菊花會之前果段叛亂洗地應該OK

http://1.blog.xuite.net/1/b/8/a/17149096/blog_755782/txt/17979083/0.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qr2ghc0n.stxds0clnan.gkl3u02dhrb.asu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/1tminuvf.c31erp52c1c.tx2lw4vg5rb.e5x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xkic20us.1fsx5wenw2y.aefjgzyzein.yhr.jpg


讓子彈飛

又係比人講到神作,但其實只係講中國人點Hi Hi啫

呢套當時拍到兼上到好神奇就真

黃金甲都上到

黃金甲如果唔掂,剪左菊花會之前果段叛亂洗地應該OK

http://1.blog.xuite.net/1/b/8/a/17149096/blog_755782/txt/17979083/0.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qr2ghc0n.stxds0clnan.gkl3u02dhrb.asu.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/1tminuvf.c31erp52c1c.tx2lw4vg5rb.e5x.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/xkic20us.1fsx5wenw2y.aefjgzyzein.yhr.jpg

封胸可以後期攪掂佢,菊花會係內容唔掂.所以要cut


call me by your name:o)


Nolan宇宙果套

煙他Stella?

我都想知係想講乜,唔係講父女情下話.

愛 係 超越時間?
自己地球自己救?

果時有乜危機.唔係好記得

乜危機唔太記得, 淨係知冇飯開
點解要飛出去都唔記得, 淨係知地球住唔到
條公式破解左D乜又唔係好明, 淨係知破解完就救左全世界

Hi 你其實有無睇:o)lm

其實我都唔明
當初係要搵適合居住既星球
最尾人類只係住左去太空站,但就已經話人類已經得救
條公式其實只係for太空站上太空
完全唔知解決左啲咩


Nolan宇宙果套

煙他Stella?

我都想知係想講乜,唔係講父女情下話.

愛 係 超越時間?
自己地球自己救?

果時有乜危機.唔係好記得

乜危機唔太記得, 淨係知冇飯開
點解要飛出去都唔記得, 淨係知地球住唔到
條公式破解左D乜又唔係好明, 淨係知破解完就救左全世界

Hi 你其實有無睇:o)lm

其實我都唔明
當初係要搵適合居住既星球
最尾人類只係住左去太空站,但就已經話人類已經得救
條公式其實只係for太空站上太空
完全唔知解決左啲咩

有分plan a plan b 嫁:o)4lm


那年在巴倫馬
廣島之戀
中國姑娘


Nolan宇宙果套

煙他Stella?

我都想知係想講乜,唔係講父女情下話.

愛 係 超越時間?
自己地球自己救?

果時有乜危機.唔係好記得

乜危機唔太記得, 淨係知冇飯開
點解要飛出去都唔記得, 淨係知地球住唔到
條公式破解左D乜又唔係好明, 淨係知破解完就救左全世界

Hi 你其實有無睇:o)lm

其實我都唔明
當初係要搵適合居住既星球
最尾人類只係住左去太空站,但就已經話人類已經得救
條公式其實只係for太空站上太空
完全唔知解決左啲咩

有分plan a plan b 嫁:o)4lm

詳細唔記得
地球已經種唔到農作物
NASA好似預定都係行plan b, 去其他宜居星球再孕育人類

女主解到條方程式係解決到重力問題可以拉大隊上太空住

講講下又想重睇:)lm


Nolan宇宙果套

煙他Stella?

我都想知係想講乜,唔係講父女情下話.

愛 係 超越時間?
自己地球自己救?

果時有乜危機.唔係好記得

乜危機唔太記得, 淨係知冇飯開
點解要飛出去都唔記得, 淨係知地球住唔到
條公式破解左D乜又唔係好明, 淨係知破解完就救左全世界

Hi 你其實有無睇:o)lm

其實我都唔明
當初係要搵適合居住既星球
最尾人類只係住左去太空站,但就已經話人類已經得救
條公式其實只係for太空站上太空
完全唔知解決左啲咩

有分plan a plan b 嫁:o)4lm

詳細唔記得
地球已經種唔到農作物
NASA好似預定都係行plan b, 去其他宜居星球再孕育人類

女主解到條方程式係解決到重力問題可以拉大隊上太空住

講講下又想重睇:)lm

每年少一種 就黎無哂
A係帶啲胚胎去第個星球 淨係維持有下一代
B係成個NASA射上去 救哂現存所有人


Nolan宇宙果套

煙他Stella?

我都想知係想講乜,唔係講父女情下話.

愛 係 超越時間?
自己地球自己救?

果時有乜危機.唔係好記得

乜危機唔太記得, 淨係知冇飯開
點解要飛出去都唔記得, 淨係知地球住唔到
條公式破解左D乜又唔係好明, 淨係知破解完就救左全世界

Hi 你其實有無睇:o)lm

其實我都唔明
當初係要搵適合居住既星球
最尾人類只係住左去太空站,但就已經話人類已經得救
條公式其實只係for太空站上太空
完全唔知解決左啲咩

有分plan a plan b 嫁:o)4lm

詳細唔記得
地球已經種唔到農作物
NASA好似預定都係行plan b, 去其他宜居星球再孕育人類

女主解到條方程式係解決到重力問題可以拉大隊上太空住

講講下又想重睇:)lm

不了
[noic]cl


interstellar真係好正


問題係點解上太空就解決到糧食問題
咁喺地球起個溫室都得啦


問題係點解上太空就解決到糧食問題
咁喺地球起個溫室都得啦

真!


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE


只係硬科幻,搵d所謂理論係度圓翻自己個故事。其他野唔洗太在意。

如果在意背景的話:
其實鐘意有跟2001太空漫遊果個時間段既,會知道當年d人真係好鐘意太空、探索木星等太陽系既行星。當年講到好肯定木星、木星衛星一定有生物咁滯。不過後來蘇聯爆左煲,大家太空撥款都縮皮。個故事開波就係回應翻當年縮皮,係戲開波甚至否認曾經登陸月球、上過太空。如果有追開果個年代既野,應該會有d感觸。

後面果d故事有少少硬科幻,同劉慈欣果d小說差唔多,都係拎幾樣依家有既野出來講到d科學迷都點晒頭:旋轉重力衛星對接、星球大細氣候唔同、相傳近黑洞因為重力問題時間會變慢呢d其實好多科幻片都玩到爛咁滯。所以有呢d 科幻向左走向右走中佬入場,應該帶得起氣氛。因為當年幾套長篇電視劇都係帶少少硬科幻,而唔係MCU、地球反擊戰果d一來就解釋唔到既外星科技

時間變慢都唔代表可以時光倒流,不過科幻片真係唔使認真[sosad]


最近睇套美劇black summer
成套又倒序又唔知邊度突然插入,d時間線亂向左走向右走到:o)
仲要唔知班友仲咩到處殺人,又有班細路好似恐怖分子咁亂殺人
成套戲殺人多過殺喪屍,明知爆頭喪屍死班傻的嗎都要開好多槍打身:o)


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 6:52
今天貼文總數: 313 | 累積文章數目: 7,502,940

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.