睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE
只係硬科幻,搵d所謂理論係度圓翻自己個故事。其他野唔洗太在意。
如果在意背景的話:
其實鐘意有跟2001太空漫遊果個時間段既,會知道當年d人真係好鐘意太空、探索木星等太陽系既行星。當年講到好肯定木星、木星衛星一定有生物咁滯。不過後來蘇聯爆左煲,大家太空撥款都縮皮。個故事開波就係回應翻當年縮皮,係戲開波甚至否認曾經登陸月球、上過太空。如果有追開果個年代既野,應該會有d感觸。
後面果d故事有少少硬科幻,同劉慈欣果d小說差唔多,都係拎幾樣依家有既野出來講到d科學迷都點晒頭:旋轉重力衛星對接、星球大細氣候唔同、相傳近黑洞因為重力問題時間會變慢呢d其實好多科幻片都玩到爛咁滯。所以有呢d 科幻向左走向右走中佬入場,應該帶得起氣氛。因為當年幾套長篇電視劇都係帶少少硬科幻,而唔係MCU、地球反擊戰果d一來就解釋唔到既外星科技