現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 娛樂台內。

跳至第

發起人
一人一套 睇晒成套 但唔知講乜 既戲
169 個回應
地球的最後一晚[sosad]


巴別塔

睇完心諗做乜9


swiss army man


幾好呀

應該比毒向左走向右走睇:-(lmfn


Eva囉xx(


TENET 仲未有人講
老老豆豆我睇完一次覺得西迷迷咁, 上網睇完老高解一次都唔係好明
再睇其他電影解說更加唔明
都係算九數了

未來已決定過去


Eva囉xx(

有咩唔明?


Eva囉xx(

有咩唔明?

有咩唔明?


Eva囉xx(

有咩唔明?

有咩唔明?

乜向左走向右走都唔明:)


玩謝麥高維治

我都即刻諗到呢套

仲有一套何必偏偏玩謝我


Eva囉xx(

有咩唔明?

有咩唔明?

乜向左走向右走都唔明:)

eva咪講老豆想見返自己腦婆 就搵個仔過橋
差D搞到世界末日 最後個仔幫老豆見返老母
佢自己開托左無eva既世界


TENET 仲未有人講
老老豆豆我睇完一次覺得西迷迷咁, 上網睇完老高解一次都唔係好明
再睇其他電影解說更加唔明
都係算九數了

未來已決定過去

既然已決定, 何必咁頻能


公元前1萬年


呢套[sosad] [sosad]

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BNjA2ZDY3ZjYtZmNiMC00MDU5LTgxMWEtNzk1YmI3NzdkMTU0XkEyXkFqcGdeQXVyNjQyMjcwNDM@._V1_FMjpg_UX1000_.jpg


TENET 仲未有人講
老老豆豆我睇完一次覺得西迷迷咁, 上網睇完老高解一次都唔係好明
再睇其他電影解說更加唔明
都係算九數了

未來已決定過去

既然已決定, 何必咁頻能

因為時間唔等人


紅van


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE

[sosad]


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE

[sosad]

因為有愛呀


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE


只係硬科幻,搵d所謂理論係度圓翻自己個故事。其他野唔洗太在意。

如果在意背景的話:
其實鐘意有跟2001太空漫遊果個時間段既,會知道當年d人真係好鐘意太空、探索木星等太陽系既行星。當年講到好肯定木星、木星衛星一定有生物咁滯。不過後來蘇聯爆左煲,大家太空撥款都縮皮。個故事開波就係回應翻當年縮皮,係戲開波甚至否認曾經登陸月球、上過太空。如果有追開果個年代既野,應該會有d感觸。

後面果d故事有少少硬科幻,同劉慈欣果d小說差唔多,都係拎幾樣依家有既野出來講到d科學迷都點晒頭:旋轉重力衛星對接、星球大細氣候唔同、相傳近黑洞因為重力問題時間會變慢呢d其實好多科幻片都玩到爛咁滯。所以有呢d 科幻向左走向右走中佬入場,應該帶得起氣氛。因為當年幾套長篇電視劇都係帶少少硬科幻,而唔係MCU、地球反擊戰果d一來就解釋唔到既外星科技


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE

[sosad]

因為有愛呀

要make sense架咩
哈利波特都唔合理架[sosad] [sosad]


睇左好多次星際啟示錄, 都唔明點解入黑洞唔死, 仲可以回到過去, 仲可以影響到過去, 完全唔MAKE SENSE

[sosad]

好似話有高維度生物拉佢入去


成蟲嘅戲。


天線得得b:o)


雨果的巴黎奇幻歷險

Auntie個陣入場睇都唔知佢拍咩


天線得得b:o)

你頂得順班Hi Hi叫AGAIN AGAIN 之後再播多次同一條片咁犀利??


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 11:14
今天貼文總數: 375 | 累積文章數目: 7,503,002

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.