現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 開]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
196 個回應
認同

好無壓力

其實唔錯

少一堆煩惱, 唔洗幫手搵學校, 見家長, 教小朋友功課興趣班

唔洗多個人要管佢食訓病

病都係自己, 唔洗照顧多個人

其實凡事有好有壞
有仔女,多野煩,壓力大,但有家庭生活
冇仔女,自由自在啲,少壓力,但老來可能又嫌孤獨
冇絕對好同壞,睇自己鍾意邊樣


認同

好無壓力

其實唔錯

少一堆煩惱, 唔洗幫手搵學校, 見家長, 教小朋友功課興趣班

唔洗多個人要管佢食訓病

病都係自己, 唔洗照顧多個人

其實凡事有好有壞
有仔女,多野煩,壓力大,但有家庭生活
冇仔女,自由自在啲,少壓力,但老來可能又嫌孤獨
冇絕對好同壞,睇自己鍾意邊樣

>>>>但老來可能又嫌孤獨<<<<今時今日還有人講養兒防老?_?


認同

好無壓力

其實唔錯

少一堆煩惱, 唔洗幫手搵學校, 見家長, 教小朋友功課興趣班

唔洗多個人要管佢食訓病

病都係自己, 唔洗照顧多個人

其實凡事有好有壞
有仔女,多野煩,壓力大,但有家庭生活
冇仔女,自由自在啲,少壓力,但老來可能又嫌孤獨
冇絕對好同壞,睇自己鍾意邊樣

>>>>但老來可能又嫌孤獨<<<<今時今日還有人講養兒防老?_?

你係咪閱讀障礙:o) 兩者冇必然關係,唔洗下下非黑即白
咁直接話生仔到佢18歲就殺左自己ok滿意未?_?




星期一HiA雞
星期二HiB雞
星期三HiC雞
星期四HiD雞
星期五HiE雞

賓州超幸福


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的


高登同Ai解決問題

邊同。。。


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

34同屋企人住
你可以話失敗
可以話同老母相處到 幸福

我廿七八 就頂唔順要搬出劏房

相處唔到 不是問題
夾硬坐埋一間屋 好慘

老母老婆都係
講命水

我17歲就自己住。。。
呢家3張野前排有事番屋企同屋企人住左幾日已經好唔慣[sosad] [sosad]

一見到 就feel到火向左走向右走滾咁

住一禮拜,第一晚已經諗,不如去酒店住算
:-( :-(
不過果個禮拜日日日頭都要出去,後黎就打消左念頭


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

34同屋企人住
你可以話失敗
可以話同老母相處到 幸福

我廿七八 就頂唔順要搬出劏房

相處唔到 不是問題
夾硬坐埋一間屋 好慘

老母老婆都係
講命水

我17歲就自己住。。。
呢家3張野前排有事番屋企同屋企人住左幾日已經好唔慣[sosad] [sosad]

一見到 就feel到火向左走向右走滾咁

住一禮拜,第一晚已經諗,不如去酒店住算
:-( :-(
不過果個禮拜日日日頭都要出去,後黎就打消左念頭

真係人夾人緣

夾到住一世都得 好似古天樂咁


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多


我都係傳統既華人男人
覺得成家立室先係人生完整

當然第一步先要有錢
冇錢就講唔到下一步


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多


成條街不知幾多老野一齊搭2蚊車周圍去
人負面真係睇乜都負面


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多

O:-)3fn 明既
我有時都會想避開老婆一條友出去fing下


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多

O:-)3fn 明既
我有時都會想避開老婆一條友出去fing下

香港離婚率咁向左走向右走高
就係因為好向左走向右走多 五六七十既人離婚

分開住 排公屋好過對住條死佬


同埋我會同我老母傾電話,一個禮拜一次
但見面一齊住就好少
我最長係4年都無見過佢
會傾電話:)2fn
我覺得呢d距離最好 多數都係聽佢9up下佢對世界大局d意見,佢炒乜股個d[sosad] 我自己就永遠都係報喜不報憂

住就不了,17歲到而家無再同過佢地住,d習慣都唔同哂[sosad]


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多

O:-)3fn 明既
我有時都會想避開老婆一條友出去fing下

香港離婚率咁向左走向右走高
就係因為好向左走向右走多 五六七十既人離婚

分開住 排公屋好過對住條死佬

我反而覺得香港會離個d應該結左一兩年就會離[sosad]


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多

O:-)3fn 明既
我有時都會想避開老婆一條友出去fing下

香港離婚率咁向左走向右走高
就係因為好向左走向右走多 五六七十既人離婚

分開住 排公屋好過對住條死佬

我反而覺得香港會離個d應該結左一兩年就會離[sosad]

就是唔係


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的

有冇仔女 都唔會同你傾計
正如你無同老母傾計咁

老婆lor[sosad]
同埋你有老婆自然可以同其他夫婦約下行下山啊飲下茶
我見好多中年友都係咁,[sosad]
你一丁友。。。人地夫妻你都唔好意思打搞人啦,你約得都係一丁友個d人,[sosad] 個圈子好辛苦

10pair 老夫老妻
得一兩pair畀你見到 一齊行山

其實都係逃避老婆老公多

O:-)3fn 明既
我有時都會想避開老婆一條友出去fing下

香港離婚率咁向左走向右走高
就係因為好向左走向右走多 五六七十既人離婚

分開住 排公屋好過對住條死佬

我反而覺得香港會離個d應該結左一兩年就會離[sosad]

就是唔係

同張達明 醫返個癌 即離
相處唔到
人生得返廿年 無謂受氣
仔大女大 完左責任


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop


以前同屋企人一齊住,覺得好煩。但出左國讀書之後,發覺自己一個生活都唔係咁爽,有人喺隔離一齊分擔會好啲,同埋都會掛住屋企人。可能真係相見好同住難。

以前覺得唔結婚活生仔都冇咩問題,依家一個住會諗身邊有個伴,可以傾下偈,可能好啲


越老越有孤寂感


越老越有孤寂感


有妻兒一樣孤寂


中年係40定30


我覺得30歲應該盡力成家立室,完成社會既要求

努力咗十年,到40歲都做唔到就放棄,唔好咁自私夾件大陸大媽落黎


女人唔同意你睇法
佢地只會諗結婚生仔有咩著數?冇就唔做


越老越有孤寂感


有妻兒一樣孤寂


睇自己造化
呢個世界無野話包贏


人生無標準答案,更何況香港情況唔代表全世界?
響香港真係一個人開心好多,最多老左搵方法安樂X
不過去到外國旅行就想同佢地拍拖過人世...


之前有巴打講得啱
無仔女人生去到某個位就係不停loop

你有冇仔女都係不停loop架啦
食飯返工訓教痾屎打丁
我話全世界99%男人一世人都係不停loop呢d[sosad]
即係人生根本冇意義,只有係生命短暫時間中搵到自己喜歡樂趣,有人中意叫雞有人中意做尖打波玩figure,如果你有左老婆仔女,連呢d樂趣都冇埋先傻的嗎xx(


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 21:24
今天貼文總數: 548 | 累積文章數目: 7,503,175

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.