現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 吹水台內。

跳至第

發起人
而家好似有四間公司喺香港測試緊無人駕駛,到底未來會點發展?
2 個回應
王家晴老豆

Uber
Didi
蘿蔔快跑
曹操出行


#good2#0    #bad#0  
標籤:
出街小心,比呢啲車撞唔知點計

司機負責.
大劣所有車廠都無 L3

無人駕駛喎

香港唔會批真無人駕駛, 一定要有個司機係度, 除非惡到為左大劣公司改法例.


公司負責就得,搵人負責都係用黎claim保險#cn#

L2 係司機負責, L3 係公司負責, 大劣所有車廠都未去到 L3, 公司係負唔到責, 入司機數

搵條友坐司機位要佢揹鑊, 人工低邊個肯做. 出高人工既話, 正正經經請個司機啦, 搞無人駕駛托Seven咩

有個職位叫做

安全員

即係搵呢一個職位嘅人做替死鬼

法規上面規則於此人


歸責此人


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 8:14
今天貼文總數: 320 | 累積文章數目: 7,502,947

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.