現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
呢個人講香港係無鮮奶的都係奶粉加水沖 真唔真?
2 個回應
大南街公子

見Facebook啲台灣人討論牛奶價錢問題 見到有個香港人爆料

https://upload.hkgolden.media/comment/hn5bedw5.lprmvqgwxuy.sziegp1mcnq.xel.jpg

原Post
https://www.facebook.com/xiao.s.feng/posts/pfbid0TLmJaXBsZaRcaZD889YEjaZff7YycmW12raHtGZDgmUXfLnyAcqnNmHMuvxfz1NLl


#good2#6    #bad#2  
標籤:
香港係好多用奶粉
但仍然有真牛奶

問題係大部份都係科技與狠活
原奶首先經過分離(分成水/乳脂/奶青)
按比例組合
跟住高溫消毒(udt技術會令牛奶變味,如同垃圾)
最後用高速機器打均(唔做,放得耐會乳脂分離)

恭喜你到一支科技與狠活嘅牛奶

日本有少量巴士德消毒+無成份調整+均則化牛奶
飲落完全係兩個級數

乜野狠活:o)

全世界牛奶唔係行巴氏就係uht消毒,uht係會影響味道但保質期由1星期變半年。冇uht根本冇可能買到歐美奶。

容易分就睇包裝,長方盒型就一定係uht,屋仔盒就多數係行巴氏,再分清楚就睇標籤。香港法例只有巴氏先可以標籤做鮮牛奶,其他都係牛奶飲品。

即係條友講嘅係假㗎啦 見佢講到實牙實齒咁仲同其他人嘈 差啲被佢呃到 :-(


好鐘意飲, 但飲完肚痾 :-(

宜家多咗無乳糖嘅牛奶揀


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 20:23
今天貼文總數: 491 | 累積文章數目: 7,502,298

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.