現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 攝影台內。

跳至第

發起人
淘寶上的小型補光燈。將麥當奴拍成吃不起的樣子
6 個回應
咖哩係你爸爸

Member
https://na.cx/i/GrTjnrK.jpg

唔好問我攞Link
自己揸住呢張相上淘寶搜啦DLLM
唔使80蚊人仔[369] [369] [369]


#good2#2    #bad#3  
標籤:
https://na.cx/i/H8tZ6T0.jpg

包裝內容
燈一個,內置充電
一條USB線
一個3/4螺絲轉hot shoe
一個硅膠柔光罩
一個小型腳架
說明書都無[369] [369] [369]


https://na.cx/i/7LcoO8e.jpg

支燈係膠製
白色有點高級感
質地有少少金屬感
質感幾好
上面飾有雲石紋
自帶散熱風扇
上面無moon
無色溫同輸出力顯示
只可以憑感覺去set
成支燈好輕
無壓力[369] [369] [369]


https://na.cx/i/BcQJO9q.jpg

屋企人叫咗麥記外賣
老笠嚟影下先[369] [369] [369]


https://na.cx/i/7xJWpH7.jpg

開壇作法[369] [369] [369]


https://na.cx/i/x8WMMWO.jpg

Hi 你
m記啲官方相都無我影得咁向左走向右走靚呀

p.s.個包比我改裝過,影完食埋,無浪費食物[369] [369] [369]


https://upload.hkgolden.media/comment/v15krto3.gdlc4c4gveh.ck2mwghx1ws.g5u.png

我真係想三等移民Peter So教我打燈嫁
佢老人家用D850影到手機相咁
真係好向左走向右走勁揪[369] [369] [369]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 12:24
今天貼文總數: 347 | 累積文章數目: 7,502,154

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.