現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
丙朗大哥今次真係凍過水
1 個回應
鄧紫棋藝會

https://scontent-hkg4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.99422-6/727046016_1309050948062811_9176620772611020602_n.png?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx504x960&ctp=s504x960&_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=HTT4QSGjrioQ7kNvwENAJXP&_nc_oc=Adod_FmqQc63jsXFZKGziv1NlvjGPEJdOvXAYSl84fcK_6c8fUiYevAw6Ako27jWXmw&_nc_zt=14&_nc_ht=scontent-hkg4-1.xx&_nc_gid=OJeGV_Bd2vRrxodwuOxiHA&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af_gO-mTF9Jkks2-tyOSsnnVB9ZSQekwUcTuX6ZJNxawag&oe=6A3B0EAB
https://scontent-hkg4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/727277137_1024688097183765_3638765759284915692_n.jpg?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx1284x1828&ctp=s1284x1828&_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=hFh1Gdg2gygQ7kNvwEQSwoR&_nc_oc=AdoirR93oo2WRxgtNTZayvkkDB1rpAWGesDq5JdNksAn4qROwUVL49D4Ij43NFrKjNw&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-hkg4-1.xx&_nc_gid=pryLd2q8wECyye0nb-Xneg&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af_5mNTCcGI_xzFuppPbIxESUnN1pfLFyhMJPrvFG1Jjig&oe=6A3B1A0A

唔怪之得FIFA造比美欺唔造比佢,得罪人多[sosad]


#good2#4    #bad#0  
標籤:
做後備奇兵咪算囉,魔笛都係打半場多D就收手啦,雖然美欺有成隊喂波又有黑哨,起碼都射中龍[sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 8:16
今天貼文總數: 295 | 累積文章數目: 7,502,102

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.