現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 飲食台內。

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
試伏post(137)
141 個回應
Ƹ(ʘ_O)Ʒ

今期雙坐館

圖片來源1 : 金山巴打
https://upload.hkgolden.media/comment/mreddp1k.5tt4r24vd4k.kucxd3fxyoe.ony.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/aicyh3kt.zjeiwobfskm.phfg30xlfcc.las.jpg



圖片來源2 : Siri !
https://upload.hkgolden.media/comment/5zdlvrxa.ujksqsdwvlq.cgygpbmds4g.bbp.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/pd4s3ek2.fmmndseyli3.rl2efgjdesg.zr2.jpg



【飲食台】試伏post(136)
https://forum.hkgolden.com/thread/7892790


#good2#3    #bad#0  
標籤:
點解會揀春卷#adore#cl


幼稚園嗰時跟Daddy學包春卷
新年學整蘿蔔羔芋頭羔...
之後年年一齊整好多嘢食


大個咗開始返工就開始忘記
見到張相又再念念不忘


炸蝦棗
炸粿肉
一款用豬網油包
一款用腐竹皮包


坐館無老麥 尊重細蚊仔咩

自家製才是王道
老麥/薯片汽水只係過吓口引:P


Rosewood出品$98天價蛋撻小紅書爆紅!網民:太好吃停不下來
https://www.weekendhk.com/2536105


?_?cl


正話底衫短褲出門口倒垃圾..無帶鎖匙..

拍咗3分鐘秘書冲完涼..先開門....爭D凍死咗@_@fr

想分身家[shocking]dw

凍檸水[shocking]
倒垃圾著大褸長褲波鞋仲有鎖匙銀包電話


凍,未落床


https://upload.hkgolden.media/comment/o1jmvktc.skg5iowq2ab.nbxbetqq015.lyh.jpg

好似好伏

你話我cheap 都好 之前係aliexpress買起碼平一半以上:-(

買咗D咩玩


https://upload.hkgolden.media/comment/xxfihcyw.11y0xzhwcey.nqxal2g2wuj.hap.jpg

屋企人話好耐冇見過糯米包


https://upload.hkgolden.media/comment/1hq45knu.f0u0wvxudor.u4fnznevxyj.z5d.jpg

好耐冇吔擂沙湯圓:)2fn
有 coupon 先嗌下 roo roo


5明湯圓典解今季呢?


樓上全部數已走

GOOD BYE

#bye#lm

架妹呢 架妹呢

肖像權唔影duck#no#bg

嘢食呢 嘢食呢


https://upload.hkgolden.media/comment/tcunndle.mrnddbr2sbr.kc0hk4zc5kf.j52.png
簡簡單單一餐


https://upload.hkgolden.media/comment/dnukpnsq.wfkkytbhti4.vzwzwtp1nye.1t3.jpg
係Stop la湯呀#adore#cl 好難飲

xx(

[sosad] [sosad]


【大阪螃蟹吃到飽】馳走三昧:無限量供應,讓你松葉蟹腳吃到飽
https://kimiyo.tw/chiso-zanmai/

去過呢間好多學生


https://upload.hkgolden.media/comment/xlnw2gfi.axopqt5f0bs.0evzraw5bke.2nm.jpg

:P


https://upload.hkgolden.media/comment/waxkuiwu.re1sdnitojo.s0laudidxyz.4ri.jpg
湯+糖水


想講..其實細蚊仔係啱嘅..

大家都知...嘉寶呢D$55左右一個set 又罐裝又即整… 即炸..

只係貴少少..$10左右..

質量超過$10蚊..

嗱~先唔好以我為例子...因為無幫秘書開visa card...

所以通常食用買都係現金鋪頭...!

我想講..細蚊仔對於M記嘅立場我係1000%支持!

個包越整越縮…係明玩嘢!

試過嘉寶就知..係貴$10.. 但係個包大好多..不特止..塊肉厚成50%.. 薯條有食過都唔駛講...


種種原因..我覺得大家畀多$10 .. 去打底M記..係合情合理..又正義!

叫開細鋪漢堡包

睇完醫生訓教#yup#

雞粥+枇杷膏..#yup#

貼堂 O:-)


https://upload.hkgolden.media/comment/32fnvfme.wlxsg1wbtsq.etrevdjncrq.fdv.png



https://upload.hkgolden.media/comment/noh3vxl4.hecmksimrh1.djm31vvrtd2.rch.jpg
晚安

臘味飯?_?


本來想去土瓜灣嗰度睇下兩隻貓順便食過好似好靚嘅咖哩牛腩飯點不知上網睇完嗰度原來好隔舌咁樣樣唯有喺呢度是彈入咗去咗間好似話澳門好出名嘅咖哩飯黃食住先點不知荷蘭因為就嚟要山們要慳腩冇慳腩要爽腩冇爽腩要肥腩都冇肥腩咁唯有食一個正常嘅咖哩腩飯頂住先:~( 阿姐姐一攞到埋嚟都已經聞到應該會出事點不知忽少少放入個口真係好辣唔係日本嗰啲咖哩又唔係印度嗰啲咖哩睇佢個招牌應該係澳門嗰啲咖哩xx(

[sosad]lm


https://upload.hkgolden.media/comment/epz3p1xc.r2eiebllydi.l1jeduf0yvp.ryv.jpg
[slick]


香港食野真係好貴

上面位大隻佬先食50蚊


訓咗無睇..

細蚊仔食咗3倍未?

緊係唔食啦


..我出到2000膠幣!要細蚊仔食#fire#
https://upload.hkgolden.media/comment/i5xnhq55.fniqbv1yri4.cfev0nhf1xo.lj2.jpg

#no# #no# #no#

細蚊仔不敢面對



你現在瀏覽於試伏post


砂煲湯底有驚喜飲到骨味!配10少辣啱啱好

係咪工業用湯底[369] [369] [369]

無回味,唔似工業產品……

驚太辣一直唔敢試


https://upload.hkgolden.media/comment/aexqqt2n.lhv0l0l0jwv.tdi11ukxyze.3qg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/seibnree.oxjv51qagkh.t5gsjb3lvqh.nas.jpg


天后

味滿

豬潤粥幾正

油炸鬼麻麻,未乾曬油

浸多一陣先睇佢出血啲粥先好食[bomb] [bomb] [bomb]


[shocking] [shocking] #adore#

睇錯油炸麻鬼鬼[shocking]bg


利是封呢[???]ks

用咗其實劵就冇利是封
開app睇睇有冇+$1雞/有+$1咖啡人人唔同


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 飲食台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 24/6/2026 10:05
今天貼文總數: 348 | 累積文章數目: 7,502,697

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.