現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 影視台內。

跳至第

發起人
[美劇] Silo S2 有無人有睇?
96 個回應
食小D膠啦

Silo S2 有無人有睇? #hoho#


#good2#1    #bad#1  
標籤:
#oh#


睇完S1懶得等, 上網睇埋本書之後講乜[sosad]

洗唔洗[sosad]
睇英文?


S2 有D拖戲,
女主角戲份少咗

真 女主角戲份少左好多
變左女主角個邊 同silo個邊 各一半咁同時發展


另外等緊Severance S02

無睇 好似幾有趣:O


另外等緊Severance S02

有無睇 The Peripheral ?
明明個題材幾正 但無俾人續訂:-(


啲毒咁勁,但係落水又冇事喎…

係咪外星人實驗場黎?

唔知啦 知既唔好劇透


另外等緊Severance S02

有無睇 The Peripheral ?
明明個題材幾正 但無俾人續訂:-(


有睇

無S2 好可惜:-(


唔睇了,只睇s1。

y?#oh#


#hoho#


另外等緊Severance S02


呢套第一季吸引到人追 #good#

遲下睇先


睇黎17號silo 真係仲有其他人#oh#


想講女主角個邊 對個劇情無乜大幫助[sosad]
真係純粹睇佢係個邊整野冒險咁#oh#


想講女主角個邊 對個劇情無乜大幫助[sosad]
真係純粹睇佢係個邊整野冒險咁#oh#


其實都估到要拖到最後一集先返去救班舊倉友


sorry, 我未睇, 只係9估

唔知會唔會真係拖到最後一集番去 見到班友就完S2 [sosad]


#hoho#


同男人婆打車輪好恐怖@_@

呢下真係毫無美感可言 完全唔覺個畫面吸引xx(


女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭:o)


女主角咁樣無啦啦就俾人射左箭:o)

咁拖落去4季冇走雞[sosad]

[sosad] [sosad]
依家每集有起馬1/3 時間都係講女主角個邊無聊野[sosad] [banghead]


第8集最後 女主角個邊又多左幾條友[sosad]


第8集最後 女主角個邊又多左幾條友[sosad]

第二季完咗?:~(

第2季有10集


第九集好緊張#yup#

其實係咪好正,乖乖地睇返集,就會俾佢吸引到:-(

鍾意睇末日話題,就算主只係角響廢墟走來走去都覺得好正:o)


我就好中意睇呢類 科幻劇既劇/電影
寫得好 拍得好既話 個氣氛好正


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]

打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通[:-[sk]

我覺得唔係互通 互通好似太簡單?[sosad]
似係通去真正世界


第九集好緊張#yup#

未睇[banghead]

就黎知咩料@_@
究竟咩係safeguard #oh#

唔駛講芝麻開門,有接待員招呼[sosad]

係囉 我都估唔到個到會有AI接應 仲要知佢咩名@_@

我諗住佢潛水起馬攪半集至搵到入口,點知唔洗[sosad]

打開門見到女主角大緊便,原來隧道係條屎渠互通[:-[sk]

我覺得唔係互通 互通好似太簡單?[sosad]
似係通去真正世界

唔會啦,上層真實世界
Tim Robbins話佢衰,其實保緊全倉人,套嘢啲設定好有趣

唔好劇透#kill# #kill#


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 22:56
今天貼文總數: 525 | 累積文章數目: 7,502,332

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.