現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
人到中年,發現無家庭仔女都ok輕鬆下
16 個回應
東契奇

認唔認同


#good2#17    #bad#4  
標籤:
財政上係,不過人生唔係淨係得錢,仲有d野過左無得翻轉頭。呢個社會太多kpi,好難取捨:-(


呢樣認同既,所以我每日都懷著一種罪惡感,我覺得自己好對唔住呢個社會,完成唔到一個社會人既要求,只係一件垃圾,一隻狗


認同

好無壓力

其實唔錯

少一堆煩惱, 唔洗幫手搵學校, 見家長, 教小朋友功課興趣班

唔洗多個人要管佢食訓病

病都係自己, 唔洗照顧多個人


但都有父母要處理,有好多爛父母留底好多麻煩事,甚至是債務要子女頂


咁樣嘅話翻工會無意義,出糧會無意義,建議樓主快啲結婚生仔搵翻人生目的


係,的確有時會失去方向,迷失咗,同埋好容易滿足於現狀躺平


真係架.D錢搵咗返嚟自己洗.
我老豆已經走先一步,如果老母都走埋真係一身輕.

而家自己一個,同女朋友又唔諗住生仔,可能婚都唔結,

可以做自己想做的事,參加興趣班,真係為自己興趣而唔係好似D小朋友係為咗搵學校去上興趣班.


我個朋友月入三萬,中午都要捱兩餸飯,就係為左俾個仔上興趣班


有仔女都要家庭和睦,夫婦關係好,否則就係無間地獄

單身寡佬有好有唔好,要遇咗會越來越寂寞,一定要有事業同世藝



我覺得自己有精神病,好怕人對我有期待同要求,呢方面既恐懼大過寂寞既恐懼


中年係40定30


我覺得30歲應該盡力成家立室,完成社會既要求

努力咗十年,到40歲都做唔到就放棄,唔好咁自私夾件大陸大媽落黎


如果冇錢提供到良好環境畀佢長大,唔生先係善良。:-(


完全同意 #adore#


有錢有環境都要睇你老婆既性格,迫仔女報幾十個興趣班都玩死你


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘


收個徒弟仔


但係已經預計到自己晚年係房發臭先俾人發現:-(

返大陸住啦,睇下你老豆老母鄉下有無舊屋留比你[sosad]


作為一個中年毒向左走向右走,
我已經心理上準備到咗退休年齡,
當身體開始越來越多病痛,
我就會一死了之,
因為根本生無可戀,
個世界越變越差,
身邊冇一個愛我嘅人,
亦都冇一個值得我愛嘅人,
早死早著


今日係公園等外賣單,見到有件阿伯係公園打坐,令我睇化咗啲野

其實中年毒向左走向右走,可以用幾廿年時間去學習如何面對死亡同放下


人到老年,發現無家庭仔女都幾慘

呢d野我睇你慘你睇我慘架姐
最緊要係做決定前諗清楚自己想要d咩,唔好到左冇得重頭黎過先至後悔:-(

通常自己 得唔到既野都覺得係最好, 因為充滿無限既FF空間.
但當你真係有左果樣野, 好快就會覺得都係不外如是.
PS: 你每次買新玩具/電話/袋/鞋...準備買果段時間先係最開心最期待


君之我心,最近都有呢個感覺,然後開始慢慢放下物質,起左圖書館借書睇


其實無得揀姐:o) xx( :~(

點解要揀食屎[369] [369] [369]


真,如果溝到女,佢有想結婚生仔,咁我都會照做


20-40一支公梗係爽
最弊好多人過40中,身體走下坡先黎後悔唔生
結果5、60歲搵件支那雞落黎生,製造大量社會問題


上一代真係會,呢一代會唔會咁我都有啲懷疑


上一代你無家庭,返工俾人笑到面黃,狗一樣

而家都會笑你,但收埋係心底,唔會做出面,好過啲


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下


我依家34歲,我都唔唸住結婚,一個人幾好

但前提要搞掂,住,呢個最大問題先

住:同老豆老母住公屋,可能第時會轉單人細單位比我
工作:外賣仔,收入符合申請單人公屋


你都幾失敗,點解唔努力下

同你一樣咁失敗唔好咩?


我努力過,老闆都做過,係俾唔起租金先搞成咁


無家庭仔女會好孤獨
老左要搵人r水吹好慘的


高登同Ai解決問題


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 16:38
今天貼文總數: 450 | 累積文章數目: 7,503,077

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.