現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 娛樂台內。

高登主頁 » 討論區 » 娛樂台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。

跳至第

發起人
AKB48討論區 #905 第5回AKB48グループ歌唱力No.1決定戦
117 個回應
241242

https://upload.hkgolden.media/comment/di2vutga.r04w1iht5hc.tlm0glnkgak.bnh.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/24omhf2a.rfoqvdi4pxi.3wk4dxqgszd.sxq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ubiuf2np.mxxuiq4xtj4.2igqchtv3th.fth.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/h2nopcje.tnhqpahjpdu.aqfo5fohdt4.vic.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5x5s12kd.j020h0cwtbl.krpo5aiowc2.ymp.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/tzwxc11m.wnkw0y2di4v.1le2bzor0i5.uhz.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/33wrvxht.40febonw0am.icdx4el2wdg.hz0.jpg

上回提要:
https://forum.hkgolden.com/thread/7644662

開帖用資料文件:
https://docs.google.com/document/d/1d112rbx1jWVL8jDYfWB9hIE1OSxeMyVmlqNLXR2HPck/edit?usp=sharing
反正頭post無人睇
所有內容請於下載後24小時內刪除



#good2#0    #bad#1  
標籤:
唔小心1001咗對唔住大佬#adore#


唔小心1001咗對唔住大佬#adore#

阿紀真係好好聽:~(

你幾時連阿紀都啱#oh#

佢同愛玲菜都係歌唱力先知,不過冇follow開純粹想聽佢哋唱歌
有次予選阿紀唱いい日旅立ち真係超好聽


唔小心1001咗對唔住大佬#adore#

阿紀真係好好聽:~(

你幾時連阿紀都啱#oh#

佢同愛玲菜都係歌唱力先知,不過冇follow開純粹想聽佢哋唱歌
有次予選阿紀唱いい日旅立ち真係超好聽

我炭同你小田猜拳果時組左隊叫ザ・イーズ你知唔知?#hoho# #yup#

梗知啦雖然佢哋果時我仲未追T8
早排小田insta po佢哋合唱soundtrack[bomb]


感覺同早幾屆比平均爭一皮


睇返啲真材實料既 :)

https://pbs.twimg.com/media/Fm1ey2XaAAIZtlb?format=jpg&name=large

今日mvp拎最多分#good#
我小田今日勁廢[sosad] 好彩tk贏到


我小田:~( :~( :~(
聽咗咁耐麗大人揀歌揀得最好,眼光嘅嘢


唔記得開歌唱力黎睇[banghead]

nmb冇咗d怪獸都好平均地勁
我t8都幾好
17期都幾好


今日無聽足
唔計stu,係咪都係尋日平均好啲?[sosad]

唔計本家AKB4大部分今日好d[sosad] 有得咁計嘅話
不過彩希而家慘情歌真係有優勢#good#cry


大盛炒炒地都第4[sosad]

黑哨呀


峯吉真係親生囡,完全唔明點解排咁前


峯吉真係親生囡,完全唔明點解排咁前

小朋友 + 獨特小朋友式高音 + 夠氣 [sosad]

獨特地難聽喎師傅[sosad]


我炭入了#yup#

小田表示同唔到佢係決賽出現好傷心:~( :~( :~(


1 2位差8分[sosad]


我炭入了#yup#

小田表示同唔到佢係決賽出現好傷心:~( :~( :~(

[shocking]lm [shocking]lm [shocking]lm
#hoho#lm #hoho#lm #hoho#lm

CLS#yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry #yup#cry


小田本身已經萬念俱灰mode[sosad]cry
同埋唔知點解sr而家都未俾人cut,頭先59分仲有好多嘢講要話延長延長


就講就俾人cut咗[sosad]


小田 えりな(AKB48 チーム8)
https://www.showroom-live.com/r/48_Erina_Oda?t=1674226882

和賀對8係真愛#hoho#

[sosad] [sosad]
頭先中間comment都係咁cue 8仔
最後小田入到都話太好了[sosad]


小田 えりな(AKB48 チーム8)
https://www.showroom-live.com/r/48_Erina_Oda?t=1674226882

和賀對8係真愛#hoho#

[sosad] [sosad]
頭先中間comment都係咁cue 8仔
最後小田入到都話太好了[sosad]

初頭個拍檔偷野,諗住連和賀都無得再同8仔拍野
點知keep住有仲越愛越深[sosad]
另一邊鈴木都係O:-)
可惜8仔就#bye#

麟麟耐唔耐就話好耐冇見和賀唔知佢過得好唔好咁
唉仲諗住Stop la之前俾t8拍番次あんロケ都冇,好次都係同17期拍,如果唔係17期嘅guest嘅話


小田 えりな(AKB48 チーム8)
https://www.showroom-live.com/r/48_Erina_Oda?t=1674226882

和賀對8係真愛#hoho#

[sosad] [sosad]
頭先中間comment都係咁cue 8仔
最後小田入到都話太好了[sosad]

初頭個拍檔偷野,諗住連和賀都無得再同8仔拍野
點知keep住有仲越愛越深[sosad]
另一邊鈴木都係O:-)
可惜8仔就#bye#

麟麟耐唔耐就話好耐冇見和賀唔知佢過得好唔好咁
唉仲諗住Stop la之前俾t8拍番次あんロケ都冇,好次都係同17期拍,如果唔係17期嘅guest嘅話

電視台: 反正都Stop la,出番個總篇集比你播夠8個鐘咪得O:-)
:-(

有就奇:)rip
btw小田開insta live[sosad]


小田 えりな(AKB48 チーム8)
https://www.showroom-live.com/r/48_Erina_Oda?t=1674226882

和賀對8係真愛#hoho#

[sosad] [sosad]
頭先中間comment都係咁cue 8仔
最後小田入到都話太好了[sosad]

初頭個拍檔偷野,諗住連和賀都無得再同8仔拍野
點知keep住有仲越愛越深[sosad]
另一邊鈴木都係O:-)
可惜8仔就#bye#

麟麟耐唔耐就話好耐冇見和賀唔知佢過得好唔好咁
唉仲諗住Stop la之前俾t8拍番次あんロケ都冇,好次都係同17期拍,如果唔係17期嘅guest嘅話

電視台: 反正都Stop la,出番個總篇集比你播夠8個鐘咪得O:-)
:-(

有就奇:)rip
btw小田開insta live[sosad]

我炭都ig live緊[sosad]

兩個都15 16結果約好一齊入決賽先報名:~( :~( :~(


comment係咁叫佢哋collab[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/0rkjhj3x.3zxwrzgaz5z.00xpke3s1f5.sik.png
[sosad] [sosad] [sosad]


小田,我炭唔係為左ig live唔仲未沖涼,係咪因為佢唔鐘意沖涼呀[sosad]

有咁嘅事[sosad] [sosad] [sosad]


小田,我炭唔係為左ig live唔仲未沖涼,係咪因為佢唔鐘意沖涼呀[sosad]

有咁嘅事[sosad] [sosad] [sosad]

次次都比阿媽鬧,去到最後臨訓前先走去沖
hkt有幾個人都唔鐘意沖涼,有人嫌麻煩,有人化完妝唔想咁快洗左佢[sosad2]lm

話說8你福岡代表華戀當年あんロケ都係冇沖涼[sosad]
是咪果頭興


總之見到面就好啦#hoho#
同埋原來你炭都唔知本家到依家都仲行緊傻的嗎會[sosad]


跳至第

高登主頁 » 討論區 » 娛樂台

Locked 此貼文已鎖,將不接受回覆。



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 18:50
今天貼文總數: 444 | 累積文章數目: 7,502,251

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.