現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
粵式酒樓數目大減 京滬菜反增長 議員倡政府參考鄰近地區經驗保留本地文化
110 個回應
前公海會員

【有線新聞】有研究顯示,近年本港粵式酒樓數目大減,飲食業界認為受內地來港遊客和市民北上消費影響,本港的京滬菜食肆反而有增長。有議員建議政府參考鄰近地區經驗,積極資助及推廣粵式食肆,保留本地文化。

根據立法會研究顯示,去年本港食肆數量較2018年下跌約1%,其中粵式酒樓更是重災區,減超過一成六。餐飲聯業協會會長黃家和表示,訪港遊客和市民飲食習慣轉變,加上市民北上消費成風,令粵式菜館或酒樓經營困難。餐飲聯業協會會長黃家和:「吸引了不少外省遊客來香港,這類的遊客來到香港,其實他們都會找地道,例如湖南、四川或北方食物。另一方面我們看到,香港市民北上消費和到內地旅遊,將內地飲食文化習慣帶回來香港,因為大家覺得有新鮮感。」

黃家和建議飲食業界,多用社交媒體宣傳推廣。而飲食界立法會議員梁進則說,政府應參考其他地方經驗,資助粵式酒樓革新。飲食界立法會議員梁進:「例如上海那些會有特色餐飲區,南韓會有美食帶專門推廣美食,那我覺得香港滯後了,我們不只是,好像有些地區例如南韓,他們已經在想如何將自己文化輸出,他們整個計劃的核心是想打造一個全球美食推廣出去,但我們現在就是連自己再創新的計劃都還未有。」

調查亦指出涼茶店和酒吧越來越少,梁進認為涼茶現在較多「入樽」,市民可直接在超市購買,而疫情後夜經濟復甦緩慢,導致酒吧業受創。

https://www.i-cable.com/%e6%96%b0%e8%81%9e%e8%b3%87%e8%a8%8a/477219/%E7%B2%B5%E5%BC%8F%E9%85%92%E6%A8%93%E6%95%B8%E7%9B%AE%E5%A4%A7%E6%B8%9B-%E4%BA%AC%E6%BB%AC%E8%8F%9C%E5%8F%8D%E5%A2%9E%E9%95%B7-%E8%AD%B0%E5%93%A1%E5%80%A1%E6%94%BF%E5%BA%9C%E5%8F%83


#good2#3    #bad#17  
標籤:
香港人為左平D
返大陸飲茶

大陸人為左貴D
來香港食自己家鄉菜

O:-) O:-)


想國安法?_?


xx( 好似有本土兩隻字都可能犯左國安法的…


飲聯業協會會長黃家和表示


見到呢句就知唔洗睇,姐係講點樣去賺盡


本地蛋O:-)


淪陷咗先來扮緊張


錢就你賺,但就乜向左走向右走都要政府推動 Z_Z


太放任


香港人為左平D
返大陸飲茶

大陸人為左貴D
來香港食自己家鄉菜

O:-) O:-)


香港啲茶樓咩環境咩質素先得架xx(lm 嗰堆垃圾死不足惜


xx( 好似有本土兩隻字都可能犯左國安法的…

你叫中國加油無問題,美國日本加油應該都無問題
不過____加油啦喎O:-)


香港人為左平D
返大陸飲茶

大陸人為左貴D
來香港食自己家鄉菜

O:-) O:-)

窮向左走向右走就上去食垃圾
有錢既落黎食靚料


吸引了不少外省遊客來香港,這類的遊客來到香港,其實他們都會找地道,例如湖南、四川或北方食物。

老實講,你吸引呢啲人,傳統中菜就一定無運行
上次有人話食唔起尖沙咀榕哥陳皮燒鵝
去到唔係食燒鵝,係食麻辣雞煲、毛血旺、水煮牛肉
https://forum.hkgolden.com/thread/8055793/page/1

你要保住傳統中菜
就要吸引更多外國人嚟香港飲茶
而唔係吸引呢啲無辣不歡、嫌三嫌四嘅「客」


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


太放任啦


吸引了不少外省遊客來香港,這類的遊客來到香港,其實他們都會找地道,例如湖南、四川或北方食物。

老實講,你吸引呢啲人,傳統中菜就一定無運行
上次有人話食唔起尖沙咀榕哥陳皮燒鵝
去到唔係食燒鵝,係食麻辣雞煲、毛血旺、水煮牛肉
https://forum.hkgolden.com/thread/8055793/page/1

你要保住傳統中菜
就要吸引更多外國人嚟香港飲茶
而唔係吸引呢啲無辣不歡、嫌三嫌四嘅「客」


https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260527/1136296138966568960970856.png/0OcAMiI7qCzKoo7hnsbKB9JljGzR8NS5V-Xoq1fl6Ks?v=w960

Hi呢單唔係無錢,呢個價食得起,係佢話自己唔食鵝:o)


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


香港人為左平D
返大陸飲茶

大陸人為左貴D
來香港食自己家鄉菜

O:-) O:-)


茶樓係廣東野,人地廣州佬覺得你地先唔正宗[sosad]

你講落黎食果班係北佬下話[sosad]


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次





啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(

咁京滬菜都唔係重辣重油
係宜家乜勁野中菜都變左川菜湘菜姐


本土向左走向右走[sosad] [sosad] [sosad]


啲now佬條脷已經食壞咗喇,粵菜佢哋話無味,乜向左走向右走嘢都要重辣重油先得。xx(


中晒point


吸引了不少外省遊客來香港,這類的遊客來到香港,其實他們都會找地道,例如湖南、四川或北方食物。

老實講,你吸引呢啲人,傳統中菜就一定無運行
上次有人話食唔起尖沙咀榕哥陳皮燒鵝
去到唔係食燒鵝,係食麻辣雞煲、毛血旺、水煮牛肉
https://forum.hkgolden.com/thread/8055793/page/1

你要保住傳統中菜
就要吸引更多外國人嚟香港飲茶
而唔係吸引呢啲無辣不歡、嫌三嫌四嘅「客」


https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260527/1136296138966568960970856.png/0OcAMiI7qCzKoo7hnsbKB9JljGzR8NS5V-Xoq1fl6Ks?v=w960

Hi呢單唔係無錢,呢個價食得起,係佢話自己唔食鵝:o)

佢本身條題都話「遭不住」,俾得起錢,但覺得唔值,唔係佢哋平日消費水平

佢哋呢啲地區嘅人,好多都只會習慣食佢哋食開嘅嘢
唔肯試其他嘢
特別係廣東菜,佢哋嫌無味
於是去到邊間都係食麻辣雞煲、毛血旺、水煮牛肉呢啲外省濃味嘢

要宣傳廣東菜傳統文化,就要吸引人去食
呢方面外國客接納廣東菜嘅程度,好多都高過外省人


農耕十二味大師兄


無人結婚又無人去酒樓擺酒先係死因:o)
唔係咪誅連有幾多人專登去中菜㕔酒樓食晚飯?


唔信呢個post有60歲以下高登伯係呢半年有喺香港茶樓飲茶多過三次

我係香港嗰時都同老婆起碼一個月去一次樓下茶樓


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 25/6/2026 16:38
今天貼文總數: 450 | 累積文章數目: 7,503,077

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.