現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 吹水台內。

跳至第

發起人
雨燕 - 粵語小貝
9 個回應
馮盈盈死忠

https://scontent-hkg1-2.cdninstagram.com/v/t51.82787-15/729772796_18029528450646960_2136622902785317880_n.jpg?stp=cp6_dst-jpg_e35_tt6&_nc_cat=102&ig_cache_key=MzkyNDM0MzA0NDUwNzE3MTI1NA%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IkZFRUQueHBpZHMuMTE2OS5zZHIucmVndWxhcl9waG90by5DMyJ9&_nc_ohc=jsZHaMuKlMsQ7kNvwHVSqBr&_nc_oc=AdoIByp260NXSw4f9obZYcZtJ778GS4YGkJinu8aowisWa49IzwfMRxHNthEFQ8GCQE&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-hkg1-2.cdninstagram.com&_nc_gid=j8hP0oyx1u6FBsfCQ41T1A&_nc_ss=7a22e&oh=00_Af-jCW8xnYz32CP_6tkW-DjaXqui3mznRITcS98yn8lePA&oe=6A3E8FA2


#good2#0    #bad#0  
標籤:
#bye#


#bye#


有時想全屏但又唔想登錄
都唔知去邊度睇好
而家方中sir同粵語籃球大主播會播下都好啲
初頭聽碧咸都ok,但自從變左場場晒單之後開始搞唔掂,同埋啲內容成日重複
幾時比暴龍哥講返兩場?唔好直播途中訓左覺同睇av就得 ^_^


#bye#


有時想全屏但又唔想登錄
都唔知去邊度睇好
而家方中sir同粵語籃球大主播會播下都好啲
初頭聽碧咸都ok,但自從變左場場晒單之後開始搞唔掂,同埋啲內容成日重複
幾時比暴龍哥講返兩場?唔好直播途中訓左覺同睇av就得 ^_^

唔知佢受左咩刺激
佢曬得特別阻人睇波[sosad]


#bye#


有時想全屏但又唔想登錄
都唔知去邊度睇好
而家方中sir同粵語籃球大主播會播下都好啲
初頭聽碧咸都ok,但自從變左場場晒單之後開始搞唔掂,同埋啲內容成日重複
幾時比暴龍哥講返兩場?唔好直播途中訓左覺同睇av就得 ^_^

唔知佢受左咩刺激
佢曬得特別阻人睇波[sosad]

睇下小貝遲 d 去邊先 !!!


留名#bye#


雨燕雨燕


留名#bye#

邊個有update就通知大家哈 ^_^


方中sir同小貝都ok


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 20:40
今天貼文總數: 491 | 累積文章數目: 7,502,298

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.