現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 硬件台內。

跳至第

發起人
賣本好多年水貨電話嘅 ETOPIA 突然執笠……?
17 個回應
食旗牙

有冇手足知內幕??


#good2#3    #bad#0  
標籤:
上個月 個網已經死左
話裝修定搬


上個月 個網已經死左
話裝修定搬


唔係執
不過見佢都冇乜款賣
咁都有得賺[sosad]


有冇手足知內幕??

冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係


有冇手足知內幕??

冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係

英國政府?


以後少間信得過既 [shocking]


以後少間信得過既 >_<


有冇手足知內幕??

冇任何憑據, 純粹我個人直覺估計
應該同政府打壓走鬼老鼠貨有關係

英國政府?

係香港政府
前排新聞報導過 觀塘係老鼠(盜竊)貨中轉站


而家仲有邊間信得過:-(


以後買水機要去鬼域嗎?:-(lm


原來執左#oh#


時事台:鴻圖道賣華強北手機爆紅 源頭被指英國失竊電話 業界強調貿易正當 (2026-3-24)
https://forum.hkgolden.com/thread/8036000/page/1


我部 pixel 10 都係果度買:-(


而家仲有邊間信得過:-(



水貨店逃税, 過幾個月未開過第二間


而家仲有邊間信得過:-(

無了 >_<
一係我遲 d 開一間 >_<


我部 pixel 10 都係果度買:-(

我正想買就執 >_<


而家仲有邊間信得過:-(

無了 >_<
一係我遲 d 開一間 >_<

ok g chi daddy


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 21:12
今天貼文總數: 499 | 累積文章數目: 7,502,306

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.