現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 時事台內。

跳至第

發起人
其實而家香港人仲有無 "資格" 為將來打算?
43 個回應
佢地註定HiHi

?_? ?_? ?_? ?_? ?_? ?_? ?_?


#good2#4    #bad#2  
標籤:
大把香港人 展望 將來


冇。殖民地一向冇。


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

想問供得甩層樓 社會係咪有保證[369] [369]


冇。殖民地一向冇。

xx(yup xx(yup xx(yup xx(yup


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

想問供得甩層樓 社會係咪有保證[369] [369]

所以今時今日仲喺腥簡生仔,真係一個智將,除非有錢到爆[sosad]yup


有錢先可以有打算囉[sosad]


有錢先可以有打算囉[sosad]

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?message=8054214

60歲以上群體炒股債務一年翻倍,從3.95萬億暴漲到8.02萬億韓元。券商借錢炒股餘額衝到36.47萬億歷史新高——全是高槓桿,全是養老金在賭。


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

想問供得甩層樓 社會係咪有保證[369] [369]

人地要撻地果時就真係保你個頭O:-)


多得 d 開窿達人教人點樣開盡 d 窿
人地「首付」教人 5 成好喇,d 開窿達人仲叻過「首付」
多得 d 教徒交智商碎


點解冇? 如果自己都冇資格咁邊個有資格?


無, 50 60 70 後 透支完 XG
個個拎住8 位數資產 走佬賣港

留返依個地獄畀 80 90 後 00 後去 suffer


唔向左走向右走再用 「香港」 依個名 , 唔好影響自己心目中 「香港」依個已死去既老地方 既珍貴回憶


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]



蛤 ? 你試下去 IG / FB 挑下依家買樓嗰班人 既機

佢地好似邪教咁, 異口同聲 回勁你 「邊有 傻的嗎 會供到尾架, 樓升值, 之後賣向左走向右走左, 咪賺左一筆, 再升級買下一層囉 傻的嗎」


冇。殖民地一向冇。


係連殖民地都不如 #ng#


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(


其實而家地球人仲有無 "資格" 為將來打算?

正名返先,而家地球人「坐井觀天」太狹隘


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

唔信你,你點歸都冇用,你格硬要歸咪就會變馬締露咁變condom囉。


有就有無就無


大大師兄又有咩糕見


宏福火災民有冇資格自己決定將來?_?


你問d供樓個班人,係邊個同佢哋講保證你可以順順利利供完層樓長生不老可以享福?可以介紹比大家識嗎?

老老實實, 而家仲要供緊樓班人, 諗緊咩呢? [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]


準備供樓(居屋仔) 已經決定唔生仔
都唔好講有冇命供完依d咁遠既事
無人知2047之後 果堆地契依點計
繼續行依家果套 定 學大陸咁 70年使用權
佢越刻意唔提 件事只會越描越黑

再講 唔想下一代係個痴勁線既社會度生存
大家都有眼見 依家個香港正苦仲衰過大陸
情願佢直接行上邊果套xx( xx(

邊一套其實都冇分別, _ _黨任何野都可以朝令夕改[sosad]


朝令夕改都好過依家樣樣都係負面 一係無作為
一係所謂既 同民生‘’對著幹‘’

依家最傻的嗎既地方就係
外國又當係大陸
大陸又唔當係自己

兩邊不是人
自2019 香港已經無條件‘’毒辣‘’
而大陸亦都唔會再俾依件事有發生既可能
咁 不如直接歸邊xx(

你有冇諗過而家個狀態正正就係大陸個原貌[sosad]
阿爺唔出手, 地方官就係不停貪污同壓榨市民, 就算有大規模示威/衝突都係由城管公安&老黑出手解決
正式歸邊就冇可能o既, 上面就係揸乾緊果個1_2制個剩餘價值,
清醒d啦, 你班友俾英國佬管過教育過一世都唔會係自己友, 等而家呢幾代死晒, 全部由150換晒血就真係自己友喇


【【成班香港人 因爲 被金錢,錢財 矇蔽 而抹埋 欣賞之心,所以就成爲了 香港社會上的 失敗者。。。】】


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 22/6/2026 19:06
今天貼文總數: 465 | 累積文章數目: 7,502,272

聯絡我們 |  服務條款 |  私隱政策
Copyright © 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.